مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری از سایر طرق اخذ اقامت این کشور پهناور و پر رونق می باشد که بابیستی مورد توجه قرار گیرد. چنان چه شما هم علاقه مند به اخذ اطلاعاتی در زمینه شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری هستید با مطالعه این مقاله و هم چنین مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید. چرا که مشاورین این موسسه دارای تجربه گسترده ای در زمینه مهاجرت به کانادا می باشند که می توانند به شما کمک می کند تا اقامت دائم کانادا را دریافت کنید و می توانید از هر کشوری در جهان از اکسپرس ورودی خود برای به حداکثر رساندن شانس پذیرش خود استفاده کنید.

هنگامی که یک سرمایه گذار مهاجر تحت ویزای اقامت دائم که مطابق با برنامه سرمایه گذاری کبک باشد در این صورت متقاضی واجد شرایط زندگی، سرمایه گذاری، کار، موفقیت و مطالعه در هر کجا از کانادا بدون هیچ گونه محدودیتی می باشند. کلیه ساکنان دائمی جدید کانادایی از حق برخورداری از حق برخورداری از شهروندان کانادایی مانند مراقبت بهداشت عمومی رایگان، آموزش رایگان برای کودکان و دانشگاه به صورت تقریبا رایگان برخوردار باشند. حتی بدون این که پاسپورت کانادا و حق رای دادن نداشته باشند.

رایج ترین راه های سرمایه گذری در کانادا

بررسی رایج ترین راه های سرمایه گذاری در کشور کانادا عبارتست از:

  • تقسیم سهام سود
  • باز کردن حساب پس انداز
  • داشتن گواهی سپرده
  • اوراق بهادار محافظت شده از تورم خزانه داری (TIPS)
  • صندوق بازار پول
  • اوراق قرضه شرکت
  • اوراق قرضه شهرداری
  • پاداش کارت اعتباری
  • سهام ترجیحی

مزایای مالیاتی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

دولت کانادا انواع برنامه های پس انداز ثبت شده برای تشویق صرفه جویی و سرمایه گذاری، را ایجاد کرده است. دارای مزایای مالیاتی برای سرمایه گذاران می باشد. بر اساس این برنامه آنها سرمایه گذاران اجازه دارند که از پرداخت برخی از مالیات ها اجتناب کنند یا زمان پرداخت برخی از مالیت ها به تأخیر بیفتید.
به صورت کلی 2 نوع اصلی از مزایای مالیاتی برای برنامه های سرمایه گذاری وجود دارد که عبارتند از :

  • حساب های ذخیره مالی بدون مالیات که مقداری از سرمایه را در یک طرح ثبت شده قرار داده است. هر درآمدی که این طرح کسب می کند، بدون مالیات است. حداکثر مبلغی که می توانید در یک TFSA قرار دهند به میزان 5500$ (دلار) در هر سال است. TFSA می تواند شامل هر نوع سرمایه گذاری شود. امکان دارد که بازدهی این روش تضمین شده باشد و یا ممکن است تضمین کننده سرمایه گذاری نباشد.
  • برنامه های پس انداز برای زمان بازنشستگی می باشد (RRSPs) شما را که در این برنامه متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا می توانند به یک برنامه ثبت شده سرمایه گذاری دسترسی داشته باشند. از پرداخت هر گونه مالیات بر پول و هر گونه درآمد آن، تا زمانی که آن را از طرح خارج نکنند. اجتناب کنند یک RRSP می تواند شامل هر نوع سرمایه گذاری با خطرات و هزینه های مرتبط با آن باشد.

مزایای مالیاتی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

اخذ مالیات از سرمایه گذاران در کانادا

گرفتن مالیات، در کشور کانادا در زمینه بر بازگشت مقداری سرمایه به اقتصاد این کشور تاثیرگذار می باشد. مقداری از هزینه های فروش و هزینه های لازم برای کارگزاران، برای مثال، متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری باید درآمد سالانه خود را را گزارش کنند و مالیات بر آن را بپردازند. اما این اشخاص مجبور نیستید که مالیات بر درآمد سرمایه را پرداخت کنند. تا زمانی که این اشخاص راه سرمایه گذاری خود را بفروشند و یا انتقال دهند و به درآمد حاصل دست یابند. سپس مالیات را فقط به میزان نصف ارزش کسب کنند.

(.نرخ واقعی مالیات که این اشخاص پرداخت می کنند بستگی به نوع مالیات این اشخاص دارد) در نتیجه، سود سرمایه می تواند بازدهی بهتری را نسبت به درآمد در طولانی مدت باشد. میزان مالیات به انواع مختلف درآمد و انواع سرمایه گذاری ها در این کشور بستگی دارد. در خصوص اخذ اقامت کانادا مقاله مذکور را بررسی بفرمائید.

انواع سرمایه گذاری در کانادا

در اینجا چندین گزینه از بهترین گزینه های سرمایه گذاری با ریسک پایین وجود دارد. بعضی از آنها حتی به متقاضیان اجازه می دهند که بازده در آمدی داشته باشند. تقسیم سود سهام و ETFs یکی از ساده ترین راه ها برای سرمایه گذاری متقاضیان روش قرار دادن سهام یا صندوق های متقابل است که سود خالص خوبی دارند. این نوع سرمایه گذاری به این صورت می باشد. اگر 2 سهام در یک دوره معین دقیقا مشابه باشند. اما یک سود سهام نداشته باشند و دیگری سود سهام در سال را 3% می پردازند.

در این صورت سهام دوم انتخاب بهتر می باشد. جمع آوری سهام فردی آسان نیست. استفاده از برخی از ابزارهای معاملاتی در TD Ameritrade یا E * TRADE برای کمک به متقاضیان درتقسیم سود سهام است. البته برای متقاضیان بهتر می باشد که سرمایه خود را در صندوق مشترک سرمایه سهام تقسیم کنند. با این نوع صندوق متقابل، شرکت سهامی با سهام این اشخاص فعالیت اقتصدادی کی کند و سود سهام خوبی را ارائه می دهد .

حساب بانکی در مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

در صورتی که متقاضیان از طریق سرمایه گذاری به دنبال یک روش خطرناک برای کسب سود در پول خود هستند. داشتن یک حساب پس انداز با عملکرد بالا ممکن است. با استفاده از این حساب ها، این اشخاص فقط سود اسمی را برای نگه داشتن پول خود در سپرده کسب خواهند کرد.

به غیر از باز کردن حساب ذخیره سرمایه این اشخاص نیاز به هیچ گونه تلاشی ندارد. بهترین حساب های پس انداز عملکرد بالا نرخ بهره رقابتی را بدون هزینه هر هزینه ارائه می کنند. در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری فرصت کسب اطلاعات بیشتر را خواهید داشت. برای کسب باطلاعات بیشتیر به سایر مقالات کشور کانادا که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد نظیر ویزای کاری کانادا و یا کار در کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *