مهاجرت سرمایه گذاری در کره جنوبی

نوآفرینی در کره جنوبی

نوآفرینی در کره جنوبی

نوآفرینی در کره جنوبی در یک نقطه عطف بحرانی قرار دارد. این کشور موفق شده است به یک نیروگاه اقتصادی با برتری فناوری تبدیل شود. به ویژه از طریق شرکت های بزرگ تولید نرم افزار و سخت افزار. صحنه شروع به تغییر می کند. تعداد استارت‌ آپ ‌ها در حال افزایش است و نفوذ و تأثیر خود را بر بازار بیشتر می‌کنند. ذهنیت ها، تفاوت های فرهنگی و زبان موانعی هستند که خارجی ها هنگام ورود به بازار کره جنوبی با آن مواجه می شوند، اگرچه عوامل بسیار بیشتری آن را جذاب می کند.

کره جنوبی در حال ساخت 3 شهر با انرژی هیدروژنی برای سال 2022 بود. آنچه موفقیت صنعت واکسن کره جنوبی در مورد سیاست تجارت جهانی به ما می آموزد. نوآفرینی هایی است که آینده امنیت در شبه جزیره کره را شکل می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط نوآفرینی در کره جنوبی مشاور شماست.

جایگاه نوآفرینی در کره جنوبی

کره جنوبی که زمانی یکی از فقیرترین کشورها پس از جنگ کره در دهه 1950 بود، اقتصاد خود را از ابتدا بازسازی کرد. با تقریباً هیچ منبع طبیعی در دسترس، تنها دارایی که کره مجبور است به آن تکیه کند، مردم آن هستند که به عنوان سنگ بنای رشد اقتصادی عالی معروف به معجزه در رودخانه هان این کشور عمل کرده اند. تمرکز شماره یک کشور ارتقای سطح آموزش بود و تنها در عرض 10 سال پس از جنگ کره، بی سوادی از 70% به 4 % کاهش یافت. به موازات آن، این کشور تمام تلاش خود را برای به حداکثر رساندن محصولات صادراتی به کار گرفت و از اقلام ساده مانند پوشاک، الیاف و کفش شروع کرد. با افزایش صادرات، دولت بر ساخت محصولات پیچیده‌ تر مبتنی بر سخت ‌افزار برای صنایع سنگین تولیدی مانند خودرو، تلویزیون، فولاد، دستگاه ‌های تلفن همراه و نیمه‌رساناها تمرکز کرد.

در همان زمان، دولت روابط مشترک خود را برای حمایت از تعدادی از پیشتازان در این صنایع تقویت کرده است، که منجر به ایجاد شرکت ‌های بزرگ صنعتی Chaeobols شد. این انتخاب در حالی که بسیار موفق بود، عوارض جانبی از جمله توزیع نابرابر ثروت و قدرت و ایجاد طبقات در بین مردم را به همراه داشت. از نظر اقتصادی، کره جنوبی به یازدهمین اقتصاد بزرگ و پنجمین صادرکننده کالا و خدمات در سطح جهان تبدیل شده است. سامسونگ و ال‌جی به برترین تولیدکنندگان نمایشگر در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. هیوندای و کیا در مجموع سومین تولید خودرو هستند. در جولای 2021، کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد وضعیت کره را به یک اقتصاد توسعه یافته ارتقا داد.

در نمودار زیر شاهد انواع زمینه های نوآفرینی در کره جنوبی هستید:

انواع زمینه های نوآفرینی در کره جنوبی

مزایا نوآفرینی در کره جنوبی

کره جنوبی اکنون در یک نقطه عطف بحرانی قرار دارد. این کشور موفق شده است که به یک نیروگاه اقتصادی تبدیل شود، با برتری تکنولوژیک در تولید و صنایع مبتنی بر سخت افزار که عمدتاً توسط شرکت های بزرگ رهبری می شوند. با این حال، در عصر انقلاب صنعتی چهارم، که در آن اخلال ‌گران نوآور می‌توانستند مدیران قوی را سرنگون کنند، کشور تلاش کرده است تا از استارت ‌آپ‌ ها برای پرورش چنین نوآوری‌ های مخربی استفاده کند. ایجاد تعادل بین شرکت‌ های صنعتی و استارت ‌آپ‌ ها بسیار مهم ‌تر است. کره همیشه به عنوان یک کشور دوست استارتاپ شناخته شده است. این پیشرفت اخیر تنها در چند سال گذشته به لطف طرح‌ های حمایتی دولت از استارت ‌آپ ‌ها مانند برنامه انکوباتور فناوری برای استارت ‌آپ ‌ها رخ داده است.

در جدول زیر شاهد تعداد ثبت نوآفرینی ها در کره جنوبی در سال های اخیر می باشید:

سالتعداد ثبت نوآفرینی
20201000
20211250
20221100

نمونه های نوآفرینی موفق در کره جنوبی

وزارت صنایع کوچک و متوسط ​​و استارت ‌آپ ‌کره جنوبی را برای نظارت سیستماتیک بر طرح‌ های مختلف حمایت از استارت ‌آپ‌ ها برای ادامه و تقویت شتاب تأسیس کرد. سرمایه‌ گذاری ‌های مخاطره ‌آمیز نیز به استارت ‌آپ‌ های کره ‌ای سرازیر شده و در سال 2021 نسبت به سال قبل %78 رشد داشته و از 7.7 ₩ تریلیون (وون) فراتر رفته است. تعداد مشاغل جدید ایجاد شده توسط استارت آپ ها در سال 2021 از تعداد مشاغل ایجاد شده توسط چهار شرکت بزرگ در مجموع پیشی گرفت. استارت ‌آپ ‌ها نه تنها در مرزهای شبه جزیره کره عالی هستند. بسیاری در سطح بین المللی موفقیت داشته اند. پلتفرم ‌های مختلف وب‌تون، برند آموزشیPinkfong که بیشتر با آهنگ معروف Baby Shark شناخته می‌شود. تنها چند نمونه هستند. یک مکان تفریحی مشهور کی‌پاپ، Hybe، به عنوان میزبان سوپراستار مشهور کی ‌پاپ BTS شناخته شده است.

اکثریت وجوه VC کره عمدتاً به سرمایه عمومی وابسته بودند که به عنوان صندوق سرمایه‌ گذاری در کره جنوبی شناخته می‌شود. با این حال، در طول سال ها به طور قابل توجهی متنوع شده است. اکنون سرمایه‌ گذاری‌ های بزرگی از سوی نهادهایی مانند شرکت ‌ها، بانک ‌ها و صندوق ‌های بازنشستگی انجام می‌شود که همچنان به طور مثبت به اکوسیستم استارت‌ آپ کمک می‌کند. تغییر طرز فکر استارتاپ ها را جذاب تر می کند. استارت ‌آپ ‌ها لزوماً کنگلومراها را یک تهدید نمی‌دانند. آنها فرصتی برای ایجاد هم‌ افزایی و افزایش بیشتر تأثیر هستند. نوآفرینی به وضوح به سمت یک اکوسیستم استارتاپی تغییر می کند که در آن شرکت ها درها را به روی کارآفرینان باز می کنند تا از فناوری های خود استفاده کنند که در غیر این صورت از نظر استفاده محدود می شد.

نمونه های نوآفرینی موفق در کره جنوبی

اخذ ویزای کره جنوبی

شرایط ویزای کره جنوبی به عوامل مختلفی از جمله ملیت، هدف، مدت مورد انتظار اقامت بستگی دارد. سیستم مهاجرت جمهوری کره جنوبی چندین گزینه را برای کارفرمایان اتباع خارجی فراهم می کند. شرایط ویزای کره جنوبی به عوامل مختلفی از جمله ملیت، هدف، مدت زمان مورد انتظار اقامت و شغل بستگی دارد. بازدیدکنندگان تجاری که در فعالیت ‌های غیرانتفاعی در کره جنوبی شرکت می‌کنند، معمولاً از ویزایC-3-4 ویزای تجاری کوتاه‌ مدت استفاده می‌کنند که اتباع ویزا باید در پست کنسولی کره جنوبی دریافت کنند. اتباع معاف از ویزا می توانند با استفاده از وضعیت لغو ویزا وارد شوند و در بدو ورود ویزا دریافت کنند. در همین حال،C-4 ویزای کار کوتاه مدت برای اتباع خارجی مناسب است که قصد دارند در فعالیت ‌های سودآوری شرکت کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت از طریق کار آفرینی در کره جنوبی مشاور شماست.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در کره جنوبی

در بخش زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در کره جنوبی پاسخ داده شده است:

  • شرایط ویزای نوآفرینی در کره جنوبی چیست؟ با ایجاد کسب و کاری نو و ثبت شرکت در کره جنوبی و اخذ مجوز تجاری می توانید برای اقامت از طریق نوآفرینی در کره جنوبی اقدام کنید.
  • میزان نوآفرینی در کره جنوبی چقدر است؟ تقریبا هر سال بیش از 1000 نوآفرینی در کره جنوبی ثبت می شود.
  • فرصت های نوآفرینی در کره جنوبی چیست؟ خدمات دیجیتال، ارتباطات و فناوری، رباتیک، هوش مصنوعی، گجت ها و اپلیکیشن ها، صنعت خودرو و بخش های بسیاری می تواند از فرصت های نوآفرینی در کره جنوبی تلقی شود.
  • زمینه های نوآفرینی فعال در کره جنوبی کدامند؟ شامل وسایل برقی، غذا و خوراک، هوش مصنوعی، طراحی داخلی و فیلم و سریال می باشد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *