مهاجرت کاری کره جنوبی

حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی

حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی

حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی در تمام مشاغل بسیار بالا بوده و این کشور هر ساله متقاضیان بسیاری را جهت کار از سراسر دنیا جذب خود می کند. تمام اطلاعاتی که درباره حقوق ماهیانه کار لازم است تا بدانید، تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

برای کره ای های بومی، بازار کار این کشور در سال های اخیر کمتر از ایده آل بوده است. این کشور دارای چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا است. اما این کشور در تلاش است تا برای نیروی انسانی که به زودی برای چند شغل موجود واجد شرایط است، جایگاهی مناسب پیدا کند. در این کشور، مانند بسیاری از جوامع آسیایی، شهروندان تمایل دارند که وارد کار شوند و تا زمان بازنشستگی در آن شرکت بمانند. امروزه، کره ای ها برای ورود به بازار در تلاش هستند و درعوض به فرصت های بین المللی در نزدیکی چین، ژاپن و حتی کشورهای دور از ایالات متحده روی می آورند.

حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی در سال 2023

در سراسر جامعه مهاجران، این کشور به عنوان یک حقوق متوسط ​​بالا و مقصدی که در آن خارجی ها می توانند مقدار زیادی پول پس انداز کنند، شهرت دارد. با این حال، این شهرت عمدتا از معلمان انگلیسی ناشی می شود، که به آن ها بسته های مهاجران اعطاء می شود. که شامل پروازهای رفت و برگشت به کشور خود و همچنین هزینه های اقامت از طریق مدرسه خود هستند. بنابراین، هزینه های آن ها پس از صرف هزینه های زیادی برای اجاره یا پروازهای بین المللی صرفه جویی می شود.

همانطور که گفته شد، متوسط ​​حقوق در کل این کشور 44.812.260₩ (وون) در سال است. در سئول 65.431.200₩ (وون) است. حداقل دستمزد قانونی که در سال 1988 تاسیس شد. اخیرا تقریبا 11% افزایش به 8.350₩ (وون) در ساعت رسیده است. کار تمام وقت با این نرخ، حداقل حقوق سالانه 17.368.000₩ (وون) را برای کارمندان به همراه خواهد داشت. در نمودار زیر تفاوت حقوق ماهیانه کار در این کشور برای مردان و زنان را مشاهده می کنید:

متوسط حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی برای مردان و زنان

به طور کلی، جنسیت و اینکه در کدام نقطه از این کشور زندگی و کار می کنید، روی حقوق شما تاثیر می گذارد. در نمودار بالا نشان می دهد که حقوق مردان 6% از حقوق زنان بیشتر است.

حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی در شهرهای مختلف

یکی از بزرگترین فرصت ها برای مهاجران مایل به زندگی و کار در این کشور با آموزش زبان انگلیسی است. برای مبتدیان، آموزش زبان انگلیسی نیازی به دانش گسترده کره ای ندارد و حتی بعضی از مدارس ترجیح می دهند معلمان دوزبانه نباشند. زیرا آن ها می خواهند دانش آموزان کره ای آن ها مجبور به یادگیری و تمرین انگلیسی شوند. مهارت انگلیسی در کره نیز مهارت بسیار ارزنده ای است که معلمان انگلیسی را به یکی از حرفه های مورد جستجو تبدیل می کند.

علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، سایر بخش هایی که مهاجران فرصت های زیادی خواهند یافت عبارتند از:

  • فناوری اطلاعات
  • مشاغل اداری عمومی
  • تولید و مشاغل مرتبط با بهداشت
  • علوم
  • تحقیقات و فناوری

در جدول زیر حقوق سالانه کار در این کشور در شهرهای مختلف را ملاحظه می کنید:

نام شهرمتوسط حقوق به دلار
سئول$5900
جزیره ججو$5200
بوسان$5050
اینچئون$4600

حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی در شهرهای مختلف

درآمد مشاغل مختلف کشور کره جنوبی

این کشور با ترکیبی از خطوط ساحلی زیبا، کوه های سرسبز و شهرهای جهان وطنی، به مقصدهای فزاینده ای برای مهاجران تبدیل می شود که به دنبال ماجراجویی بین المللی بعدی خود هستند. اگر تمایل به کار در این کشور دارید می توانید از طریق موسسات کاریابی در کره جنوبی کار پیدا کنید. در جدول زیر متوسط حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی در مشاغل مختلف آمده است:

نام شغلحقوق ماهیانه کار در کره جنوبی به دلار
ویراستار یا نویسنده محتوا$1680 تا 4600$
فروش و بازاریابی$1260 تا 3540$
روابط عمومی$1680 تا 4200$
برنامه نویس و توسعه دهنده$1260 تا 3540$
مدیر پروژه$3370 تا 6500$
معلم زبان انگلیسی$1570 تا 2530$

کار در کره جنوبی

این کشور با ترکیبی از خطوط ساحلی زیبا، کوه های سرسبز و شهرهای جهان وطنی، به مقصدهای فزآینده ای برای مهاجران تبدیل می شود که به دنبال ماجراجویی بین المللی بعدی خود هستند.

مانند هر شکار بین المللی شغلی، یکی از بهترین راه های استخدام در این کشور به عنوان یک خارجی، حضور در این کشور است. به این ترتیب نه تنها می توانید مصاحبه حضوری داشته باشید، بلکه کارفرمایان نیز شما را به عنوان متقاضی جدی تر می گیرند. با حضور در کشور، نشان می دهید که قبلا با فرهنگ و سبک زندگی سازگار شده اید و شاید از قبل یادگیری زبان را شروع کرده اید.

برای واجد شرایط بودن برای کار در این کشور نیاز به مدرک دانشگاهی دارید. این مدرک باید در همان شغلی باشد که متقاضی آن هستید. علاوه بر این، دانش زبان کره ای لزوما اجباری نیست، اما بسیار توصیه می شود. یافتن مشاغل در کره ای ممکن است که نیازی به دانش کره ای ندارند، اما کارفرمایان برای متقاضیانی که کره ای می دانند مطلوب تر خواهند بود زیرا به آن ها کمک می کند تا با همکاران و فرهنگ کار خود بیشتر ادغام شوند.

مدارک مورد نیاز جهت اشتغال در کره جنوبی

آسان ترین راه برای گرفتن شغل غیر تدریسی به عنوان یک خارجی، داشتن ویزای سری F است. زیرا با داشتن ویزای سری F دیگر نیازی به ویزای مورد حمایت این شرکت ندارید. این گزینه های شرکت ها و موقعیت های شغلی شما را برای درخواست گسترده می کند. متأسفانه، گرفتن آن ویزا دقیقاً یک تکه کیک نیست. تا زمانی که با یک کره ای ازدواج نکنید، معمولا باید مدتی را در یک شغل گذرانده باشید، قبل از اینکه صلاحیت یک شغل را کسب کنید. بنابراین گرچه ساده ترین راه برای استخدام در کره است، اما برای تازه کارها گزینه ای نیست.

اما گرچه کار در کره برای خارجی ها بدون آن ویزای سری F پیچیده تر است، اما غیرممکن نیست. شاید دومین راه آسان برای استخدام یک فرد خارجی در تحصیل در کره جنوبی و فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور باشد. این کار را می توانید با مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد انجام دهید. به طور کلی، می توان نتیجه گرفت که حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی در مشاغل مختلف بالا می باشد. چنانچه درباره کار در این کشور و دریافت ویزای کاری سوالی دارید می توانید سوالات خود را با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطرح نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *