شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت نبراسکا آمریکا

ساعت نبراسکا آمریکا

ساعت نبراسکا آمریکا که یکی از یکی از ایالت های تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا است برای مهاجران و همکاران بین المللی حائز اهمیت است. این ایالت در 1 مارس 1867 به عنوان سی و هفتمین ایالت در اتحادیه پذیرفته شد. نبراسکا از شمال به ایالت داکوتای جنوبی محدود می شود و رودخانه میسوری حدود یک چهارم آن مرز و کل مرزهای نبراسکا را تشکیل می دهد. ایالت های آیووا و میسوری در شرق است. مرز با کانزاس در جنوب زمانی ایجاد شد که این 2 منطقه توسط قانون کانزاس-نبراسکا در سال 1854 ایجاد شد. در بخش جنوب غربی ایالت، مرز با کلرادویک زاویه قائمه (جنوبی و غربی) را تشکیل می دهد، که پانه نبراسکا را ایجاد می کند، که در غرب آن مرز با وایومینگ است. لینکلن، در بخش جنوب شرقی ایالت، پایتخت است.

نبراسکا و به ویژه اوماها به عنوان مرکز اصلی صنعت بیمه آمریکا شناخته می شود. گردشگری همچنین برای معیشت ایالت ضروری است و از نظر اهمیت اقتصادی پس از کشاورزی و تولید در رتبه سوم قرار دارد. بسیاری از جاده ‌های نبراسکا بخش ‌هایی از مسیر تاریخی اورگان را دنبال می‌ کنند که واگن ‌های پیشگامان بیشماری از آن عبور می‌کردند. شناخته شده ترین نقطه عطف در مسیر و یکی از مکان های توریستی اصلی نبراسکا است. سنگ دودکش، دماغه ای 325 فوتی که تصور می شود حدود 28 میلیون سال قدمت داشته باشد. یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری، بنای یادبود ملی اسکات بلوف است که تمرکز آن بر روی زمین ‌هایی است که حدود 800 فوت بالاتر از رودخانه شمالی پلاته قرار دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به ایالات متحده آمریکا سابقه معتبری دارد.

معرفی نبراسکا آمریکا

نبراسکا به ‌عنوان یکی از ایالت ‌های مرکزی غربی ایالات متحده، در درجه اول یک نقطه توقف برای کسانی بود که به کشور غنی از تله‌گذاری در شمال و غرب و همچنین به مناطق مسکونی و معدنی مناطق کوهستانی و اقیانوس آرام مهاجرت می ‌کردند. نیمی از قرن 19 با توسعه راه‌آهن پس از جنگ داخلی آمریکا و مهاجرت متعاقب آن، خاک‌های حاصلخیز نبراسکا شخم زده شد و مراتع آن باعث ایجاد صنعت گاوداری شد. در نتیجه، این ایالت از زمان تشکیل دولت یکی از تولیدکنندگان عمده مواد غذایی بوده است. رودخانه ها برای جغرافیا و سکونتگاه نبراسکا مهم بوده اند. اکثریت نبراسکا در نزدیکی این منطقه زندگی می کنند. میسوری ورودخانه ‌های پلاته، بخش زیادی از ایالت را کم جمعیت می‌کند. میسوری در اوایل قرن نوزدهم بزرگراه اصلی به غرب می سی سی پی بود. رودخانه پلاته همچنین نقش مهمی در تاریخ نبراسکا داشته است.

نبراسکا شامل بخش ‌هایی از 2 منطقه فیزیوگرافیک اصلی ایالات متحده می‌شود. دشت ‌های پیشروی دشت مرکزی در یک سوم شرقی ایالت و دشت‌های بزرگ که مرکز ایالت را تشکیل می‌ دهند. نبراسکا درمنطقه Sand Hills در شمال مرکزی و شمال غربی نبراسکا یکی از متمایزترین ویژگی های این ایالت است. تقریباً یک چهارم مساحت ایالت را شامل می شود و از تپه ها و دره های شیب دار با ارتفاع 25 تا 400 فوت تشکیل شده است. منطقه Sand Hills با دریاچه ‌های کوچک و علف‌های سرسبز فراوان، مرتعی فوق‌العاده است. بخش اعظم زمین به آرامی دشتی است، اگرچه دره‌ های رودخانه، بخش بزرگی از جنوب مرکزی نبراسکا، و بخش بزرگی از ناحیه پانهندل، زمین ‌های هموار هستند.

فصول و ساعت نبراسکا آمریکا

فصول و ساعت نبراسکا آمریکا

آب و هوای نبراسکا، مانند منطقه بزرگتر دشت های بزرگ، در معرض شدید دما، سرعت باد و بارش است. به همین ترتیب، تغییرات آب و هوایی قابل توجهی از شرق نبراسکا تا مرکزی و غربی ترین مناطق وجود دارد. بادهای گرم از جنوب غربی اغلب دمای تابستان را در نبراسکا به 90 درجه فارنهایت و گاهی به بالای 100 درجه فارنهایت می رساند. میانگین دمای جولای از اواسط دهه 70 فارنهایت در پانهندل تا بالای 70 درجه فارنهایت در جنوب شرقی متغیر است. در زمستان، بادهای شمال غربی اغلب توده ‌های هوای قطب شمال را از کانادا وارد می‌کنند و دما معمولاً به زیر صفر درجه فارنهایت می‌رسد. سیستم ‌های کم فشار که از ایالت ‌های جنوب غربی خارج می ‌شوند، گاهی اوقات کولاک ‌های بزرگی را به نبراسکا می‌آورند. میانگین دمای ژانویه 20 درجه فارنهایت در پانهندل تا حدود 20 درجه فارنهایت در شمال شرقی متغیر است.

نبراسکا دارای آب و هوای مرطوب قاره ای (طبقه بندی آب و هوای کوپن در شرق و نیمه خشک در غرب است. تابستان ها گرم و مرطوب است، در حالی که زمستان ها سرد و یخبندان است. آیووا در شرق، میسوری در جنوب شرقی، کانزاس در جنوب، کلرادو در جنوب غربی، وایومینگ در غرب و شمال غرب، و داکوتای جنوبی در شمال، با ایالت هم مرز هستند. کوه های راکی ​​عمیقاً بر آب و هوا تأثیر می گذارند زیرا سمت بادگیر کوه ها رطوبت توده های هوایی را که از روی آنها می گذرد می مکد. نبراسکا، ایالت کورن هاسکر، بخشی از غرب میانه ایالات متحده است و در منطقه دشت بزرگ واقع شده است. تابستان‌ ها در نبراسکا گرم و مرطوب است و در اوج ژوئیه حداکثر در روز در محدوده متوسط (29 درجه سانتیگراد) تا (32 درجه سانتیگراد) است. استارت آپ آمریکا یک مقاله عالی است که می توانید آن را مطالعه کنید.

در نمودار زیر شاهد میزان زندگی در مرکز شهرها و خارج از شهرها در نبراسکا می باشید:

زندگی در مرکز شهرها و خارج از شهرها

اختلاف ساعت نبراسکا آمریکا با ایران

نبراسکا اختلاف ساعت زیادی با ایران دارد که می توانید برای تحصیل پزشکی در آمریکا خود را با این زمان وفق دهید. در واقع این مساله یکی از مشکلات است که فقط در ابتدا شما کمی اذیت خواهد کرد. از 7 صبح تا 7 بعد از ظهر به وقت (اوماها، شمال شرقی) می توانید ارتباط بگیرید. این ساعت نهایت بین ساعت 16:30 تا 19 در تهران، ایران خواهد بود. اگر در اوماها، شمال شرقی زندگی می ‌کنید و می‌ خواهید با عزیزان خود در تهران، ایران تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 9:30 تا 1:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 9 ساعت و 30 دقیقه از اوماها، نبراسکا جلوتر است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ایالت نبراسکا هستید:

زبانپایتختبزرگ ترین شهررتبه در جمعیت
انگلیسیلینکلناوماها38

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط کار پس از تحصیل در آمریکا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *