شرایط نیوزلند, مهاجرت به کشور نیوزلند

ساعت ولینگتون نیوزلند

ساعت ولینگتون نیوزلند

در این مقاله در خصوص اختلاف ساعت ولینگتون نیوزلند با ایران بحث خواهیم کرد. گردشگری مهم است و صنعت فیلم در حال رشد است. اگرچه تولید در خود شهر از اواخر دهه 1980 کاهش یافته است، اما این منطقه همچنان دارای صنعت چاپ است و مواد شیمیایی، پلاستیک و ماشین آلات تولید می کند. دانشگاه های ویکتوریا و میسی در ولینگتون هستند.خش اعظم شهر بر روی زمینی ساخته شده است که از خلیج بازیابی شده است. مؤسسات برجسته عبارتند از ساختمان های پارلمان از جمله ساختمان متمایز کندوی زنبور عسل، کتابخانه ملی، گالری شهر ولینگتون مسکن هنر معاصر، و آکادمی هنرهای زیبا نیوزیلند (شامل آثار هنرمندان نیوزلند). موزه ملی Te Papa Tongarewa، در سال 1998 به محله‌ های جدید منتقل شد. باغ‌ وحش و باغ‌ های گیاه ‌شناسی دارای گونه‌ های محلی هستند.

ولینگتون که در سال 2011 به ‌عنوان جالب‌ ترین پایتخت کوچک Lonely Planet در جهان نام ‌گذاری شد، خانه انبوهی از تئاترها، بارهای موسیقی، رستوران ‌ها و پارلمان نیوزلند است. ساختمان قدیمی دولت (ساخته شده در سال 1876) یکی از بزرگترین سازه های چوبی جهان است. ولینگتون خانه باله سلطنتی نیوزلند و ارکستر سمفونیک ملی است. شهر ولینگتون در پایین جزیره شمالی، در تنگه کوک قرار دارد که این 2 جزیره را از هم جدا می کند. افسانه مائوری می گوید که کوپه، یک رئیس بزرگ، این منطقه را در قرن دهم کشف کرد. ولینگتون توسط مهاجران بریتانیایی در سال 1839 سکنی گزید و به نام آرتور ولزلی، اولین دوک ولینگتون و پیروز نبرد واترلو نامگذاری شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به ولینگتون به شما مشاوره ارائه می دهد.

معرفی ولینگتون نیوزلند

ولینگتون، پایتخت، بندر، و مرکز تجاری اصلی نیوزلند، واقع در منتهی الیه جنوب جزیره شمالی است. در سواحل و تپه های اطراف قرار داردبندر ولینگتون (پورت نیکلسون)، خلیجی تقریبا محصور در خشکی که در بین بهترین بندرهای جهان قرار دارد. ارتفاع کوه ویکتوریا 196 متر در نزدیکی مرکز شهر است. ولینگتون در یک منطقه گسلی قرار دارد و از چندین زلزله جان سالم به در برده است. در سال 1839 یک کشتی متعلق به شرکت نیوزلند با مقاماتی که قرار بود سایتی را برای اولین استقرار شرکت انتخاب کنند وارد شد. مکان انتخاب شده، در دهانه رودخانه هات ، نامناسب بود و حرکتی به بندر لمبتون در ساحل غربی انجام شد. این شهرک در سال 1840 به ‌خاطر کمک ‌های آرتور ولزلی، اولین دوک ولینگتون، به شرکت نام‌ گذاری شد. این شهر در سال 1842 به عنوان یک منطقه و در سال 1886 تبدیل به یک شهر شد.

در سال 1865 مقر دولت مرکزی از اوکلند به آنجا منتقل شد . این شهر بخشی از منطقه دولت محلی ولینگتون است. ولینگتون مرکز حمل و نقل و ارتباطات این کشور است. خدمات راه آهن و جاده از آن به تمام بخش ‌های جزیره شمالی گسترش می ‌یابد و کشتی‌ها به پیکتون پایتخت را به جزیره جنوبی متصل می‌کنند.. فرودگاه بین المللی این شهر نقطه کانونی شبکه هوانوردی داخلی کشور است. این بندر در خدمت کشتیرانی داخلی و بین المللی است، محصولات نفتی، وسایل نقلیه موتوری و مواد معدنی را وارد می کند و گوشت، محصولات چوبی، محصولات لبنی، پشم و میوه را صادر می کند. اقتصاد عمدتاً مبتنی بر خدمات است و بر امور مالی، خدمات تجاری و دولت تأکید دارد. ولینگتون همچنین یک مرکز بهداشتی و آموزشی منطقه ای است.

فصول و ساعت ولینگتون نیوزلند

آب و هوا و آب و هوای عمومی در ولینگتون، در جزیره شمالی نیوزیلند، کاملا معتدل و نسبتا معتدل است، با بهترین آب و هوا و گرمسیری ترین آب و هوا در ماه های اکتبر تا آوریل، زمانی که دما در ولینگتون و سراسر نیوزیلند در بالاترین حد خود است. آب و هوای ولینگتون در طول ماه ‌های زمستانی ژوئن، جولای و آگوست به‌ طور قابل‌توجهی خنک ‌تر است، اگرچه زمستان ‌های ولینگتون بسیار کوتاه است و هرگز شدید نیست و فقط گاهی اوقات یخبندان است. آب و هوای ولینگتون، در گوشه جنوب غربی جزیره شمالی، اغلب با آب و هوای جزیره جنوبی نزدیک نیوزیلند متفاوت است. آب و هوا در ولینگتون و نیوزلند می تواند به سرعت تغییر کند، با طوفان های نیمه گرمسیری و جبهه های سرد که گاهی بر آب و هوا تأثیر می گذارد.

دو جزیره نیوزیلند نیز دارای الگوهای بارندگی بسیار متمایز هستند، با آب و هوا و آب و هوا در ولینگتون تحت تأثیر بادهایی که از غرب دریای تاسمان عبور می کنند. ولینگتون و نیوزلند دارای بارندگی نسبتاً بالایی هستند و هوای بارانی در زمستان به مراتب بیشتر است. هوای بادی در منطقه ولینگتون، به ویژه در اطراف مناطق ساحلی جنوبی Wairarapa، غیر معمول نیست. آب و هوا در جزیره شمالی نیوزیلند به طور کلی گرمتر از جزیره جنوبی نیوزیلند است و گرم ترین آب و هوا در پایتخت ولینگتون در تابستان است، در ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه، زمانی که دما می تواند از 27 درجه سانتی گراد (80 درجه سانتی گراد) فراتر رود. درجه فارنهایت است.

در نمودار زیر شاهد میزان رشد و کاهش گردشگران و توریستان در ولینگتون در فصول سال هستید:

میزان رشد و کاهش گردشگران و توریستان در ولینگتون

بررسی ساعت ولینگتون نیوزلند با اوکلند

در نظر گفتن عدم وجود اختلاف زمانی میان اوکلند و ولینگتون برای تعیین وقت مشترک برای جلسات امری آسان و بدون چالش است. این ساعت و زمان باید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در اوکلند نیوزلند امتحان کنید. از آنجایی که اوکلند، نیوزلند و ولینگتون، نیوزلند در یک منطقه زمانی قرار دارند، می‌ توانید در ساعات معمولی خود با فردی تماس بگیرید و در ولینگتون نیوزلند همان ساعت در اوکلند نیوزلند خواهد بود. لذا برای تماس ها و جلسات خود نگران نباشید زیرا این تقارن و یکسان بودن زمان شما را دچار مشکلات نخواهد کرد. دانشگاه های اوکلند ار اعتبار جهانی برخودار هستند تحصیل در نیوزلند یک تجربه عالی و معتبر در کارنامه تحصیلی شما خواهد بود.

اختلاف ساعت ولینگتون نیوزلند با ایران

اختلاف ساعت ولینگتون نیوزلند با ایران

در زمان برنامه ریزی جلسات بین المللی بین تهران و ولینگتون، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. تهران 7:30 ساعت از ولینگتون عقب است. اگر در تهران هستید، مناسب ترین زمان برای ارتباط از راه دور بین ساعت 9 صبح تا 10:30 صبح برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در ولینگتون، این ساعت کاری معمولی بین 4:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر خواهد بود. اگر تمایل دارید با فردی در ولینگتون تماس بگیرید و در هر زمانی برای شما ممکن است بین ساعت 11:30 شب تا 3:30 بعد از ظهر به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7 صبح تا 11 شب به وقت ولینگتون خواهد بود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ولینگتون می باشید:

لقبمنطقهبنیانگذاریجمعیت
شهربادیجزیره شمالی1839400000

هنگام برنامه ریزی تماس بین ولینگتون و تهران، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. ولینگتون 7:30 ساعت جلوتر از تهران است. اگر در ولینگتون هستید، راحت ‌ترین ساعت برای ارتباطات مابین ساعت 4:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه دوستانه است. در تهران، این ساعت کاری معمول بین ساعت 9 صبح تا 10:30 صبح خواهد بود. اگر قصد کردید از ولیگتون با فردی در تهران تماس بگیرید و هر زمانی می توانید خوب است بین ساعت 14:30 تا 6:30 صبح به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت تهران خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ مستر کارت نیوزلند مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *