مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته ژنتیک در ایتالیا

رشته ژنتیک در ایتالیا

برای آنکه در یک کشور زیبا و سرشار از موقعیت های تحصیلی مختلف تحصیل کنید می توانید در رشته ژنتیک در ایتالیا تحصیل کنید. رشته ژنتیک از رشته هایی است که همواره در 50 سال اخیر در ایتالیا جایگاه خود را پیدا و به ثبات رسانده است. این علم یکی از علوم خاص در جهان است که در عر کشوری بنابر خواسته و نیازهایش مورد استفاده قرار می گیرد. کشور ایتالیا نیز از کشورهای معروف در جهان در زمینه آموزش و پرورش معتبر و قوی است. در ایتالیا دانشگاه های بسیار خوبی وجود دارند که در رتبه های جهانی حضور دارند. شرایط مناسب برای تحصیل اعم از هزینه ها و فضای بین المللی و تحصیل به زبان انگلیسی از مهم ترین دلایل مهاجرت به ایتالیا در سال های اخیر اعلام شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت به ایتالیا شما را یاری می کند.

به صورت کلی می توان گفت که ایتالیا یکی از مقاصد تحصیلی در جهان پس از انگلستان و آمریکا است و البته برخی از دانشجویان نیز برای هموار کردن تحصیل و مهاجرت به آمریکا در ابتدا ایتالیا را انتخاب می کنند. شرایط زندگی و هزینه های زندگی در ایتالیا به نسبت انگلستان و آمریکا کمتر می باشد. در نظر داشته باشید که رشته ژنتیک در ایتالیا به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود و به 2 زبان ایتالیایی و انگلیسی تدریس می شود و برای هر کدام که درخواست دهید باید علاوه بر نمرات و سوابق تحصیلی مورد قبول یک مدرک زبان معتبر مبنی بر تسلط ارائه دهید. در مقاله ای که از نظر خواهید گذراند بیشتر در خصوص رشته ژنتیک در ایتالیا و فرصت های شغلی این رشته که از مهم ترین موارد است به شما خواهیم گفت.

تحصیل در ایتالیا

برای آنکه در یک کشور تحصیل و زندگی کنید باید در خصوص آن اطلاعاتی داشته باشید. ایتالیا رسما جمهوری ایتالیا جمهوری پارلمانی واحدی در اروپا است. این کشور با 61 میلیون سکنه چهارمین کشور عضو اتحادیه اروپا است. واقع در قلب دریای مدیترانه، ایتالیا مرزهای زمینی باز با فرانسه، سوئیس، اتریش، اسلوونی، سان مارینو و شهر واتیکان دارد. ایتالیا در جنوب اروپا، بین عرض های جغرافیایی 35 درجه و 47 درجه شمالی و طول های جغرافیایی 6 درجه و 19 درجه سانتیگراد واقع شده است. در شمال، ایتالیا با فرانسه، سوئیس، اتریش و اسلوونی همسایه است و تقریباً با حوضه آبریز آلپ محدود شده و محصور شده است. ایتالیا دارای اقتصاد مختلط سرمایه داری است و در رده سوم بزرگترین منطقه در منطقه یورو و هشتمین در جهان قرار دارد.

جایگاه رشته ژنتیک در ایتالیا

این کشور عضو موسس G7، G8 ، منطقه یورو و OECD است. ایتالیا جامعه علمی را پرورش داده است که بسیاری از اکتشافات مهم را در فیزیک و علوم دیگر به وجود آورده است. در طول دوره رنسانس سیاست های مختلف ایتالیایی مانند لئوناردو داوینچی، میکل آنژ و لئون باتیستا آلبرتی سهم مهمی در زمینه های مختلف از جمله زیست شناسی، معماری و مهندسی داشتند. به همین ترتیب رشته ژنتیک نیز در اولین فرصت در این کشور دنبال و به شدت پیشرفته شد. در اولین تحقیقات و استفاده ها ایتالیایی ها در خصوص انواع ژن های موجود در کشور و نژاد ها تحقیق کردند و سپس با استفاده از آزمایشات در جهت اصلاحات و بهبود شرایط ژنتیکی نسل های آینده تحقیقاتی انجام دادند. همچینین در این خصوص بر روی بهبود وضعیت گیاهان و موارد مورد مرصرفی ایتالیایی ها نیز به طور گسترده تحقیق و آزمایش انجام شد.

تحصیل رشته ژنتیک در ایتالیا

به عنوان یک ساختار جدید در بسیاری از کشورها، ژنتیک و مهندسی زیستی رشته ای است که مدت هاست در ایتالیا تحصیل کرده است، بنابراین افرادی که این حرفه را انجام می دهند شایسته هستند. متخصصان ژنتیک و مهندسین زیستی می توانند در بخش خصوصی و سازمان های دولتی شغل پیدا کنند. در این مقاله، ما اطلاعاتی در مورد مطالعه ژنتیک در ایتالیا خواهیم داد. دانشگاه سن رافائل یکی از دانشگاه هایی است که شما می توانید در مقاطع مختلف آن رشته ژنتیک را بخوانید. در برنامه های آموزشی در ژنتیک و زمینه های مرتبط مانند زیست شناسی مولکولی، مهندسی زیستی، بیوتکنولوژی، دوره هایی مانند زیست شناسی، شیمی، ریاضیات، برق و مغناطیس، میکروبیولوژی، فیزیولوژی، زیست شناسی مولکولی ژن، کاربردهای مهندسی ژن آموزش داده می شود.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور ایتالیا برای تحصیل رشته ژنتیک و رتبه های آنان در این خصوص و در جهان می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در دانشگاه های رشته ژنتیکرتبه در جهانامتیاز موضوعامتیاز جهانی
پادووآپادووآ1081144768
دانشگاه ویتا-سلام San Raffaeleمیلان1573524255
دانشگاه بولونیابولونیا1721124168
دانشگاه ساپینزا sapinza رم در ایتالیارم1821144068
دانشگاه میلانمیلان2001644065
دانشگاه وروناورونا2985293949

رشته مهندسی ژنتیک در ایتالیا

رشته مهندسی ژنتیک در ایتالیا

در ایتالیا می توانید در مهندسی ژنتیک یا سایر رشته های مرتبط مانند بیوتکنولوژی و زیست شناسی مولکولی به زبان انگلیسی کامل تحصیل کنید. علوم ژنتیک، یک رشته جوان و پویا، رشته ای است که سالها در ایتالیا وجود داشته است. شما همچنین می توانید ژنتیک را در ایتالیا بخوانید که یکی از مهمترین مناطق مطالعه در آینده در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. شما می توانید ژنتیک را در ایتالیا و بیوتکنولوژی را کاملاً به زبان انگلیسی مطالعه کنید. برای این منظور، دانشگاه ها به یک مدرک زبان در سطح B1 / B2 نیاز دارند. همچنین شما می توانید دوره کارشناسی ارشد خود را در زبان انگلیسی در زمینه هایی مانند ژنتیک و یا بیوتکنولوژی و همچنین بیوتکنولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی پزشکی در ایتالیا به پایان برسانید. به عنوان شرایط پذیرش، دانشگاه ها به یک مدرک زبان سطح B2 و یک مدرک لیسانس در رشته مربوطه نیاز دارند.

دانشجویانی که از برنامه های آموزشی مرتبط مانند زیست شناسی مولکولی، ژنتیک و مهندسی زیستی فارغ التحصیل شده اند می توانند در مشاغل زیر کار کنند:

  • سازمان های تحقیق و توسعه
  • دانشگاه ها و مراکز مطالعات دانشگاهی
  • فروش و بازاریابی
  • آزمایشگاه ها
  • شرکت های پزشکی
  • مراکز تحقیقاتی بین المللی
  • بیوتکنولوژی بین المللی و شرکت های پزشکی پزشکی

شهریه تحصیلات رشته ژنتیک در Italy

ایتالیا کشوری است که در اروپا به دلیل شهریه پایین و کیفیت تحصیلات شناخته شده شناخته می شود. علاوه بر این، شما همچنین می توانید با بورس تحصیلی در ایتالیا تحصیل کنید. شهریه سالانه دانشگاه های دولتی در ایتالیا بین 500€-3000€ یورو است. و البته که تخفیف در این هزینه ها امکان پذیر است. دانشگاه پادووا یک موسسه عمومی است که در سال 1222 تاسیس شد. این دانشگاه در شهر پادوآ، در شمال شرقی ایتالیا، تقریباً 25 مایلی غرب ونیز واقع شده است. در یک سال اخیر، حدود 60000 دانشجو در دانشگاه شرکت کردند. زبان اصلی آموزش در این موسسه ایتالیایی است، اما برخی از برنامه های تحصیلی بیشتر در مقطع تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی تدریس می شوند. هزینه تحصیل برای دانشجویان ایتالیایی و بین المللی یکسان است و مسکن برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق سازمان ESU di Padova در دسترس است.

تحصیل Genetics در دانشگاه پادووآ Italy

این دانشگاه دارای 8 دانشکده است: علوم کشاورزی و دامپزشکی، اقتصاد و علوم سیاسی، حقوق، مهندسی و پزشکی و روانشناسی و علوم و علوم انسانی و اجتماعی و میراث فرهنگی. سال تحصیلی دانشگاه از اکتبر آغاز می شود و تا ژوئیه ادامه دارد. علاوه بر برنامه های درجه استاندارد، دانشگاه پادوا برنامه های درجه 2 و مشترک را ارائه می دهد. این برنامه ها با همکاری سایر دانشگاه های بین المللی مانند دانشگاه پاریس دیدرو پاریس در فرانسه و دانشگاه رومانی روبرو با بوش-بولیای اجرا می شود. سالانه 30 دانش آموز با موفقیت بالا در مدرسه آموزش عالی گالیله دانشگاه پذیرفته می شوند، جایی که علاوه بر دوره های مدرک منظم در دوره ها و سمینارهای تکمیلی شرکت می کنند. برخی از مراکز تحقیقاتی این دانشگاه شامل مرکز بیوتکنولوژی CRIBI مرکز علوم اعصاب شناختی و مرکز مطالعات و فعالیت های فضایی جوزپه کلمبو است.

در جدول زیر شاهد برخی از اطلاعات مهم در خصوص این دانشگاه بین المللی در ایتالیا می باشید:

نام دانشگاهتعداد کل دانش آموزانتعداد دانشجویان بین المللیتعداد اعضای هیات علمی
پادوا4690033601662
تعداد کارمندان بین المللیتعداد انواع مدارک کارشناسی اعطاء شدهتعداد مدرک کارشناسی ارشد اعطاء شدهتعداد مدرک دکتری اعطاء شده
110190037001971
تعداد فقط کارکنان تحقیقتعداد دانشجویان جدید در مقطع کارشناسیتعداد دانشجویان جدید کارشناسی ارشدتعداد دانشجویان جدید دکترا
88982821060064291

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به ایتالیا شما را یاری می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *