مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته ژنتیک در ایرلند

رشته ژنتیک در ایرلند

رشته ژنتیک در ایرلند در دانشگاه هایی که رشته های پزشکی را ارائه می دهند وجود دارد. ژنتیک برای همه زمینه های مطالعه بیولوژیکی اساسی است. زیرا ژن ها اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می دهند که تا حد زیادی تعیین می کند که ما چه هستیم و چگونه در محیط کار می کنیم. در واقع در این کشور می توانید به آنچه که رویای شماست برسید و همچنین می توانید به عنوان یک مقصد تحصیلی برای مقاطع بالاتر بهره مند شوید. ایرلند طبیعت و فوق العاده ای دارد و در عین وجود مدرنیته می توانید از سنت های ایرلندی ها استفاده کنید. با تحصیل رشته ژنتیک در این کشور می توانید به یک مجموعه منحصر به فرد دست بیابید که در دیگر کشورها نمی توانید به آن برسید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت مهاجرت تحصیلی به ایرلند به شما مشاوره می دهد.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجرت به ایرلند در سال های اخیر هستید:

متغیر میزان مهاجرت به ایرلند

جایگاه رشته ژنتیک در ایرلند

درک بهتر ما از مبانی ژنتیکی زندگی رویکردهایی را برای تحقیق، تشخیص و درمان بیماری باز کرده است. در نتیجه، ما در ایجاد تشخیص های پزشکی، روش های درمانی و درمانی پیشرفت های بی سابقه ای داریم. دوره ژنتیک و زیست شناسی سلولی منابع نظری و عملی را برای فعالیت در صنعت بهداشت و درمان فراهم می کند. شما تخصص خود را در زمینه زیست شناسی ارتقا می دهید و مهارت های آزمایشگاهی را یاد می گیرید که پایه و اساس پیشرفت های عمده و مدرن علمی است که جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد. ایرلند در دانشگاه مدرن خود نزدیک به مرکز شهر دوبلین یک فرهنگ منحصر به فرد و زنده دارد. همچنین برای همه دوره های خود و سایر مواردی که شما برای یک زندگی دانشجویی سالم، سرگرم کننده و فعال نیاز دارید، از امکانات پیشرفته تحصیل استفاده می کنیم.

در نمودار زیر شاهد پیشرفت رشته ژنتیک و علم ژنیتک در کشور ایرلند در سال های اخیر می باشید:

پیشرفت رشته ژنتیک و علم ژنیتک در کشور ایرلند

تحصیل رشته ژنتیک در ایرلند

سال اول این دوره مشترک با سایر دوره های علوم است، بنابراین شما در حال تحصیل در رشته های زیست شناسی، شیمی، فیزیک، آمار زیستی و محاسبات هستید. در سال 2 درک عمیق تری از ژنتیک ، بیوشیمی سلول و میکروبیولوژی پیدا خواهید کرد. شما با داروسازی و ابزار دقیق آشنا خواهید شد. در ترم اول سال 3، شما مهارت ها و فنون عملی را پیدا می کنید که پایه و اساس فناوری سلول ها و ژن ها را تشکیل می دهد. اینها شامل شبیه سازی ژن و بیوانفورماتیک (کاربرد محاسبات در آنالیز ژنتیکی) است. با داشتن این دانش، شما برای قرار دادن 6 ماه تجربه کار خود (INTRA) به خوبی آماده خواهید شد. در سال آخر پیشرفت های حاصل از تحقیقات در زمینه ژنتیک و زیست شناسی سلولی و همچنین محصولات پزشکی و صنعت بهداشت و درمان را کشف خواهید کرد. یک پروژه تحقیقاتی مهم نیز باید تکمیل شود.

تخصص های این رشته در ایرلند شامل موارد زیر می شود:

  • میکروب شناسی پزشکی
  • میکروب شناسی پیشرفته پزشکی
  • ویروس شناسی پیشرفته
  • زیست شناسی پیشرفته سلولی
  • زیست شناسی سرطان
  • پیشرفت های فعلی در ایمونولوژی

لیسانس رشته ژنتیک در ایرلند

مدرک لیسانس رشته ژنتیک به شما می آموزد که نحوه کار ژن ها را در افراد و جمعیت درک کنید. در این کشور در زمینه ژنتیک مولکولی تحقیقات گسترده ای انجام می شود. این طیف وسیع شامل پزشکی سنتی یا همان کلاسیک و بررسی ژنتیک جمعیتی و اصلاح نژاد نیز می شود. در سال 1 شما بر دانش بنیاد برای ژنتیک متمرکز خواهید شد، از جمله اینکه ژن ها در افراد و جمعیت چگونه کار می کنند و چگونه برنامه های پیشرفته ای مانند پروژه ژنوم انسانی در نحوه مقابله با سوالات بیولوژیکی انقلابی ایجاد می کنند. سال 2 به منظور فراهم آوردن دانش بنیادی در زمینه آمادگی برای تخصص در ژنتیک در سال های 3 و 4 طراحی شده است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور ایرلند و رتبه های آنان در سال اخیر می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان در سال 2023
Trinity College Dublin TCD198
University College Dublin UCD2181
National University of Ireland, Galway (NUIG)3238

دروس رشته ژنتیک در ایرلند

دروس رشته ژنتیک در ایرلند

سال 4 همچنین شامل یک پروژه 3 ماهه در آزمایشگاه است که در این مدت شما آموزش استفاده از رویکردهای ژنتیکی برای حل یک سوال یا مسئله معاصر در زیست شناسی را خواهید دید. این پروژه ها در بخش هایی هستند که به دوره ژنتیک کمک می کنند. همه ماژول ها 5 واحد اعتبار دارد مگر اینکه خلاف آن بیان شده باشد. اکتشافات در زمینه ژنتیک و زیست شناسی سلولی در حال ایجاد دوره جدیدی از درک، هم از خود ما و هم از دنیای اطرافمان است. ژنتیک به ما بینش می دهد که چه چیزی به پیشرفت و فردیت ما کمک می کند، و هنگامی که این دانش با زیست شناسی سلولی ترکیب شود، می توانیم کاربردهای علمی هیجان انگیزی را که به نفع همه جامعه است، کشف کنیم.

در جدول زیر شاهد دروس رشته ژنتیک در 4 سال تحصیلی در مقطع تحصیل کارشناسی در ایرلند می باشید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
مقدمه ای در بیوشیمی و مبانی بیولوژیکی بیماری
سلولهای بیومولکول ها ژنتیک و تکامل
مقدمه ای در بیوتکنولوژی
مبانی شیمی مدرن قسمت 1 (10 اعتبار)
اصول و روشهای در ژنتیک (10 اعتبار)
میکروبیولوژی در جامعه
حساب برای علوم قسمت 1
حساب حساب برای قسمت 2
فیزیک برای علوم بیولوژیکی و شیمیایی (10 اعتبار)
مولکول های زیستی
اصول مسیرهای متابولیک
چشم اندازهای کنونی در ژنتیک
مبانی شیمی مدرن قسمت 2a
مبانی میکروب شناسی
اصول میکروب شناسی
زیست شناسی مولکولی مقدماتی
مقدمه ای در بیوتکنولوژی گیاهی
مقدمه ای در آمار زیستی
تنوع مهره داران
مبانی اکولوژی
ساختار سلول و بافت پستانداران
فیزیولوژی گیاهی اکولوژیکی
بیوشیمی ساختاری
سیگنالینگ سلول
زیست شناسی مولکولی
اصول ژنتیک پزشکی
بیوانفورماتیک
پروژه ادبیات ژنتیک
جمعیت و ژنتیک تکاملی
مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی مولکولی
ژنتیک و ژنومیک مولکولی
ایمونولوژی: پاسخ میزبان به عوامل بیماری زا
دستکاری ژنتیکی گیاهان
آمار زیستی I
ژنتیک رشد
پروژه تحقیقاتی
ژنومیک و کاربردها
ژنتیک و جامعه
زیست شناسی محاسباتی
ژنتیک مولکولی یوکاریوتی
زیست شناسی مولکولی و فیزیولوژی باکتری ها
آمار زیستی II

تحصیل رشته ژنتیک در ایرلند در دکترا

در 5 دانشگاه ایرلندی شرکت کننده دانشگاه ملی ایرلند، دانشگاه کالج دوبلین، کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه کالج کورک و کالج سلطنتی جراحان ایرلند 10 موقعیت تحصیل دکترا در ایرلند را برای گروه همگانی سال اخیر فراهم می کند. دانشجویان می توانند پروژه تحقیقاتی خود را در هر یک از دانشگاه های همکار انجام دهند. همه دانشجویان یک دوره آموزش مسکونی ترم 1 را در NUI Galway انجام خواهند داد. در پایان این برنامه آموزش مسکونی، دانشجویان پروژه ها سرپرستان را انتخاب می کنند و به دانشگاه شریک که پروژه تحقیقاتی آنها در آن آغاز می شود، نقل مکان می کنند. در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران متخصص و با تجربه ای وجود دارند که به شما در زمینه مهاجرت و اقامت ایرلند از طریق تحصیل مشاوره تخصصی ارائه می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *