مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی

رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی

دانشگاه های متعددی در رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی دانشجو پذیرش می کنند که ظرفیت بالایی هم دارند که باعث افزایش تقاضاها نیز شده است. دانشگاه های رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی این رشته را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند. در کشور آفریقای جنوبی می توانید رشته چشم پزشکی را به زبان انگلیسی نیز تحصیل کنید. برای تحصیلات تکمیلی کشور آفریقای جنوبی می توانید شرایط خوبی را برای تحقیق و پایان نامه که بخشی از مهم ترین تحصیلات تکمیلی است تجربه کنید. یکی از بهترین کشورها برای تحصیل رشته چشم پزشکی از لحاظ تخصص و هزینه تحصیل که مقرون به صرفه باشد کشور آفریقای جنوبی است. برای مهاجرت تحصیلی به آفریقای جنوبی به مشاوره تخصصی نیاز دارید تا با اطمینان خاطر در این مسیر قدم بردارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مسیر مهاجرت به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

تحصیل رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی

دپارتمان علوم چشمی محل مطالعات مربوط به بینایی شناسی است. در حال حاضر برنامه کارشناسی شامل دیپلم ملی: توزیع نوری است. در آینده نزدیک، وزارتخانه همچنین احتمالاً مدارک حرفه ای بیشتری را در زمینه مراقبت از چشم ارائه خواهد کرد. این مدرک توسط شورای حرفه های بهداشت آفریقای جنوبی به منظور ثبت نام به عنوان یک چشم پزشک به رسمیت شناخته شده است و این دوره در کشورهایی مانند بریتانیا، استرالیا و نیوزلند به طور بین المللی به رسمیت شناخته شده است. این تنها مدرک در نوع خود در آفریقای جنوبی است. این بخش تمرکز زیادی بر سلامت عمومی دارد و خدمات مراقبت از چشم را به جوامع محروم ارائه کرده است. این بخش همچنین خدمات لیزر چشم دیابتی را با همکاری وزارت بهداشت کیپ غربی ارائه می دهد.

کار به عنوان چشم پزشک یک حرفه متنوع و چند وجهی است که تعادلی را بین کار با مردم و استفاده از فناوری های علمی مدرن به نفع بیمار ارائه می دهد. یک بینایی‌شناس یا چشم پزشک نسخه‌ای حرفه ای از متخصص چشم یا اپتومتریست را تجزیه و تحلیل می‌کند و سبک زندگی و محیط کار بیمار را نیز در نظر می‌گیرد. با انجام اندازه‌گیری‌های دقیق صورت، استفاده از تجهیزات پیشرفته، به‌کارگیری دانش مواد لنز چشمی و تفسیر نسخه، چشم ‌پزشک توزیع‌کننده می‌تواند لنزهای چشمی را سفارش داده، تولید و پردازش کند و دستگاه‌هایی برای اصلاح عیوب بینایی تولید کند. این کار همچنین شامل غربالگری قبل از معاینات بصری و همچنین تنظیمات و تعمیرات عینک و اصلاح لنزهای تماسی است.

در نمودار زیر شاهد تعداد دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در رشته پزشکی در کشور آفریقای جنوبی می باشید:

تعداد دانشجویان بین المللی  در رشته پزشکی در کشور آفریقای جنوبی

تحصیل رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی در بخش جراحی

به دلیل منحصر به فرد بودن آفریقای جنوبی، همیشه انتظار می رود چشم پزشکان خدمات جامع چشم پزشکی جهان اول را ارائه دهند و به همین دلیل است که ثبت نام کنندگان در معرض و تشویق به انجام طیف گسترده ای از روش های جراحی چشم هستند. آموزش جراحی چشم از روز اول ثبت نام شروع می شود. اکثر ثبت نام کنندگان قبل از شروع تخصص تجربه جراحی چشم پزشکی کافی داشتند. از ثبت کنندگان انتظار می رود که یک نمونه کار آموزشی که شامل دفترچه ای از رویه های انجام شده است را نگه دارند. یک پروژه آب مروارید در تمام طول سال بیش از حد فرصت های جراحی را به شدت افزایش می دهد در ادامه سنت قوی تحقیقات فعال در بخش، از هر ثبت کننده انتظار می رود که با تکمیل یک پروژه تحقیقاتی در طول دوره آموزشی 4 ساله خود به مجموعه دانش کمک کند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور آفریقای جنوبی برای تحصیل رشته چشم پزشکی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در آفریقای جنوبیرتبه در آفریقارتبه در جهان
دانشگاه کیپ تاون16403
University of the Witwatersrand27419
University of Limpopo312530

در لیست زیر شاهد برخی از رشته های محبوب در حوزه پزشکی در آفریقای جنوبی می باشید:

چشم انداز شغلی رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی

یک چشم‌ پزشک حرفه ای در آفریقای جنوبی ممکن است مطب خود یا به صورت شراکتی راه‌ اندازی کند یا می‌تواند به صورت تمام وقت در یک بخش خصوصی کار کند. بینایی‌شناس می‌تواند در بخش بهداشت خصوصی و عمومی کار کند یا در صنعت عمده‌فروشی در آزمایشگاه‌های نوری کار کند. بینایی‌ شناس موفق باید از کار با دستان خود و همچنین با مردم لذت ببرد. علاقه شدید به علم و فناوری و همچنین تمایل به کمک به مردم ضروری است. این شغل به دقت و توجه زیادی به جزئیات نیاز دارد و بنابراین متقاضی بالقوه باید این ویژگی ها را داشته باشد. یک دانشجوی آینده نگر با علاقه به علوم پزشکی و زیست شناسی انسانی این مدرک را بسیار جالب و ارزشمند خواهد یافت.

چشم انداز ثبت شده دارای تعدادی فرصت هیجان انگیز از جمله استخدام در موارد زیر است:

  • آزمایشگاه های عمده فروشی
  • نمایندگان صنعت نوری
  • مطب اپتومتری خصوصی
  • بیمارستان های بخش دولتی
  • مطب خصوصی چشم پزشکی
  • کلینیک های اختصاصی چشم بخش خصوصی
  • موسسات آموزشی

دانشکده تحصیل رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی

دانشکده تحصیل رشته چشم پزشکی در آفریقای جنوبی

آموزش در مقطع کارشناسی شامل سخنرانی های آکادمیک در مورد چشم پزشکی عمومی در سال سوم برنامه MBChB با ارزیابی بعدی با آزمون کتبی است. در طول دوره کارآموزی دانشجویی خود در سال های پایانی برنامه MBChB، دانشجویان به مدت 3 هفته در بخش چرخش می کنند. در طول این چرخش بالینی، از آنها انتظار می رود که با راهنمایی مشاوران پاره وقت و ثبت نام کنندگان، به مجموعه ای از مهارت های بالینی در چشم پزشکی تسلط یابند. آنها به طور مستمر توسط مشاوران و ثبت نام کنندگان ارزیابی می شوند و باید یک تست نهایی بالینی و آزمون کتبی را با موفقیت انجام دهند. محدوده علایق تحقیقاتی در آفریقای جنوبی شامل آزمایشات بالینی در گلوکوم، شبکیه چشم و قرنیه است.

دانشکده چشم پزشکی دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را از طریق قرارگیری بالینی، سخنرانی‌ها، آموزش‌ها و جلسات عملی عملی آموزش می‌دهند. همراه با تسهیل پروژه های افتخاری برای دانشجویانی که به تحقیقات چشم پزشکی علاقه مند هستند این کشور یک مرکز عالی است که به عنوان مرکز برتر در مراقبت از چشم در آفریقای جنوبی، این رشته تمام خدمات فوق تخصصی چشم را از طریق بازوی بالینی خود، شبکه چشم پزشکی، در بر می گیرد. این رشته دارای یک برنامه تحقیقاتی طولانی مدت و موفق در چشم پزشکی است که شامل علوم پایه، مطالعات بالینی و اپیدمیولوژیک است. همچنین در آفریقای جنوبی در صورتی که می توانید در طول دوره تحصیل خود به صورت پاره وقت به عنوان دستیار چشم پزشک نیز کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در باب تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی پاسخ جامعی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *