مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

دانشجویانی که علاقه به تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی دارند گزینه های بسیاری پیش روی آنان است. دانشجویان می توانند از بین آن ها یکی را انتخاب کنند.

این کشور 3 پایتخت دارد:

  • پرتوریا اجرایی
  • بلومفونتین قضایی
  • کیپ تاون قانونگذاری

در حالی که بزرگترین شهر ژوهانسبورگ است. این کشور با نامیبیا، بوتسوانا، زیمبابوه و موزامبیک و دو کشور مستقل لسوتو و سوازیلند مرز مشترک دارد. این کشور به عنوان کشور مادر رهبر سیاسی نلسون ماندلا، نویسنده و فعال نادین گوردیمر، رمان‌نویس جان ماکسول کوتزی و کارآفرین ایلان ماسک، مکانی هیجان‌ انگیز است. دانشجویان بیشتر و بیشتری از سراسر جهان تفاوت را ایجاد کردند و این کشور را برای تحصیل خود به لطف مناظر خیره کننده، هزینه های شهریه، دانشگاه های شناخته شده و هزینه زندگی مقرون به صرفه انتخاب کردند.

اگر تحصیل در این کشور را انتخاب کنید، می ‌توانید از معروف ‌ترین مناظر این کشور مانند کوه ‌های تیبل و دراکنزبرگ، پارک ملی کروگر، مسیر باغ، گهواره بشریت یا جزیره روبن دیدن کنید، مکان‌ هایی که فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می ‌آورند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی دارند، این نگارش را نوشته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

سیستم آموزشی این کشور در سال‌ های اخیر و به ‌ویژه پس از آپارتاید، با هدف نوآوری بیشتر، زیرساخت‌ های بهتر و افزایش اشتغال ‌زایی در بین دانشجویان، تغییرات عمده‌ ای را پشت سر گذاشته است. دانشگاه های این کشور بیش از هر کشور آفریقایی دیگر دانشجویان بین المللی را جذب می کنند. دولت این کشور برنامه توسعه ملی 2030 را ایجاد کرده است که هدف آن مقابله با فقر و نابرابری در این کشور است. سیستم آموزشی این کشور بخشی از این برنامه بلند مدت است. زیرا، امکان دسترسی بیشتر به آموزش را برای دانشجویان با پیشینه های مختلف فراهم می کند.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی دانشگاه های زیر پیشنهاد می شوند:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه Witwatersrand147
دانشگاه کیپ تاون183
دانشگاه استلنبوش235
دانشگاه پرتوریا309
دانشگاه کوازولو-ناتال368
دانشگاه ایالت آزاد579
دانشگاه لیمپوپو791
دانشگاه کیپ غربی934
دانشگاه آفریقای جنوبی990

تحصیل در این کشور در مقاطع زیر امکان پذیر است:

مقاطع تحصیلی در آفریقای جنوبی

ویزا و رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

تمامی دانشجویانی که شهروند این کشور نیستند، باید ویزای دانشجویی آفریقای جنوبی را دریافت کنند تا اجازه ورود به این کشور برای تحصیل داشته باشند. اولین کاری که باید انجام دهید این است که با نزدیکترین سفارت این کشور در کشور خود تماس بگیرید و درخواست ویزا بدهید. فرم ویزا در این مورد BI-1738 نامیده می شود. این روند ممکن است تا 8 هفته طول بکشد، بنابراین مطمئن شوید که درخواست خود را در اسرع وقت زمانی که نامه پذیرش خود را از دانشگاه دریافت می کنید، شروع کنید. به همراه فرم درخواست ویزای BI-1738، باید مدارک زیر را ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که تمام مدارک مورد نیاز را به موقع به همراه ترجمه های لازم به زبان انگلیسی جمع آوری کرده اید.

  • پاسپورت معتبر
  • گواهی پرداخت برای درخواست ویزا
  • نامه پذیرش از دانشگاه با تمام اطلاعات مربوطه در مورد رشته
  • تایید ثبت نام در برنامه انتخابی شما
  • گواهی واکسیناسیون (به عنوان مثال گواهی واکسیناسیون تب زرد)، در صورت لزوم
  • اثبات وجوه کافی که هزینه های شما را در طول تحصیل پوشش می دهد. این را می توان از طریق صورتحساب های بانکی، پول نقد یا چک در دسترس ثابت کرد.
  • بیمه سلامت
  • گواهی مجوز پلیس صادر شده توسط یک مقام امنیتی از کشور مبدا شما

اگر به ویزای این کشور برای اعضای خانواده خود علاقه مند هستید، ممکن است قوانین متفاوتی اعمال شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی وزارت امور داخله مراجعه کنید.

ویزا و رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل در آفریقای جنوبی بسته به دانشگاه، خصوصی یا دولتی بودن، رشته و وضعیت شهروندی شما متفاوت است. دانشگاه های دولتی نسبت به موسسات خصوصی هزینه کمتری دارند و انواع خاصی از مدرک ها مانند مدرک MBA به طور قابل توجهی هزینه بیشتری دارند. به خاطر داشته باشید که بسیاری از دانشگاه ها به صورت ماژول یا اعتباری شارژ می کنند و همچنین نیاز به هزینه ثبت نام دارند. در برخی موارد، انتظار می رود دانشجویان بین المللی 2 برابر مبلغی که دانشجویان این کشور باید بپردازند، بپردازند.

دانشجویان جامعه توسعه آفریقای جنوبی (SADC) که شامل کشورهای آنگولا، بوتسوانا، کومور و جمهوری دموکراتیک کنگو می‌ شود، دقیقا همان شهریه دانشجویان محلی این کشور را پرداخت می‌کنند. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد اعتبار یا هزینه های برنامه، توصیه می شود با دانشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید. زیرا، هزینه های تحصیل در این کشور در بین موسسات متفاوت است. مطالب و کتاب های اضافی درسی شامل شهریه نمی شود.

کار در حوزه جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی

متخصص زنان و زایمان پزشکانی هستند که در مراکز پزشکی استخدام می شوند و در ارائه مراقبت های بهداشتی به زنان تخصص دارند. آن ها آزمایش های مختلفی را برای تعیین سلامت یک زن انجام می دهند. اگر بیماری ‌هایی را پیدا کنند، آن ‌ها را تشخیص داده و یک دارو یا برنامه درمانی برای زن تجویز می ‌کنند تا به دقت دنبال شود. آن ها معاینات معمولی را بر روی این بیماران به طور منظم انجام می دهند تا از حفظ شرایط بهداشتی آن ها اطمینان حاصل کنند.

یک متخصص زنان و زایمان همچنین با مادران باردار همکاری نزدیکی می کند تا سلامت آن ها را هم در طول بارداری و هم در حین زایمان بررسی کند. آن ها به این مادران در مورد روش های مراقبت از بدن خود در دوران بارداری آموزش می دهند تا از زایمان ایمن و سالم هم برای زنان و هم برای نوزادانشان اطمینان حاصل کنند.

سایر مهارت های متخصصان زنان و زایمان عبارتند از:

  • مهارت گوش دادن
  • توانایی مدیریت سایر افراد درگیر در مراقبت از بیمار
  • توانایی ایجاد برنامه های درمانی مناسب
  • تسلط بر کلیه وسایل پزشکی مورد نیاز برای درمان
  • مهارت های حل مسئله
  • توانایی ارائه مراقبت دقیق و مؤثر، حتی تحت فشار

حقوق ماهیانه کار در آفریقای جنوبی برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی به رندبرای آشنایی بیشتر درباره کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در آفریقای جنوبی و مهاجرت به آفریقای جنوبی می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *