مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته چشم پزشکی در اسلوونی

رشته چشم پزشکی در اسلوونی

رشته چشم پزشکی در اسلوونی یک تصمیم مقرون به صرفه و در عین حال منطقی برای تحصیلات در حوزه پزشکی برای دانشجویان محسوب می گردد. اسلوونی کشوری است که می توانید در آن در یک فضای کاملا آرام و خوب به تحصیلات خود بپردازید. این کشور برای شما مقدمه پیشرفت و تحصیلات عالیه را فراهم می کند اما خود شما باید برای ادامه مسیر بسیار تلاش کنید تا در رشته چشم پزشکی در اسلوونی خود را به یک پزشک متبحر تبدیل کنید. دانشگاه های کشور اسلوونی در رشته های پزشکی دانشگاه هایی با رتبه های بالا هیتند از بهتریت اساتید و متخصصان بهره مند می شود. برای آنکه بیشتر در خصوص تحصیل رشته چشم پزشکی در اسلوونی بدانید این مقاله را دنبال کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادر مجرب خود در زمینه امور مهاجرت به اسلوونی فعالیت می کند.

درباره اسلوونی

اسلوونی، کشوری با جمعیت 2 میلیون نفر در مرز ایتالیا، اتریش، مجارستان و کرواسی، یکی از ده کشور جدیدی است که در سال 2004 به اتحادیه اروپا پیوستند و یورو در 1 ژانویه 2007 معرفی می شود. جهت گیری بلند مدت خدمات پزشکی با کیفیت به طور سنتی در اسلوونی وجود داشته است. ادغام جدید باعث درخشش فرآیندهایی شد که اهداف آینده را گسترش داد و امکاناتی را برای مشارکت فعال در پروژه های اروپایی ایجاد کرد. اسلوونی جمهوری شمالی یوگسلاوی سابق بود که در سال 1991 به یک کشور مستقل تبدیل شد. با سنت اتریش-مجارستان و انگیزه جدید آن، این کشور به سرعت و به طور مؤثر ابزارهای مورد نیاز برای دولت را ایجاد کرد و دموکراسی پارلمانی را به عنوان مدل سیاسی خود انتخاب کرد. تحصیل در رشته چشم پزشکی در این کشور مستلزم اخذ ویزای تحصیلی اسلوونی است.

از زمان استقلال، تولید ناخالص ملی آن از کمی بیش از $19000 (دلار) سرانه افزایش یافت و در سال 2005 بیش از %70 میانگین اتحادیه اروپا بود. جمعیت اسلوونی را بیش از %90 درصد اسلوونی ها تشکیل می دهند. مذهب در اسلوونی عمدتاً کاتولیک رومی است. یک دولت راست میانه در سال 2004 پس از 12 سال حکومت لیبرال دموکرات های چپ میانه انتخاب شد. از نظر جغرافیایی، این کشور ترکیبی از جنوب مدیترانه، شمال آلپ و است. بیش از %50 از اسلوونی را جنگل تشکیل می دهد و آن را به یکی از سرسبزترین مناطق اروپا تبدیل می کند. لیوبلیانا، پایتختی با 300000 نفر، شهری در اطراف رودخانه ای است که در زیر قلعه قرون وسطایی جریان دارد و همه جوانان را از جمله بیش از 50000 دانش آموز در کنار هم جمع می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در کشور اسلوونی می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در کشور اسلوونی

تحصیل رشته چشم پزشکی در اسلوونی

چشم پزشکی در اسلوونی دارای یک سنت تخصصی مستقل برای بیش از 100 سال است. این به چشم پزشکی اتریش، آلمان و فرانسه مرتبط است، در حالی که در سال های اخیر عمدتاً به سمت مدارس بریتانیایی و آمریکایی است. چشم پزشکان در انجمن چشم پزشکی اسلوونی، که بخشی از انجمن پزشکی اسلوونی است، سازماندهی می شوند. به طور سنتی، حدود 100 چشم پزشک به جمعیت 2 میلیون نفری خدمات ارائه می دهند که اسلوونی را پس از هلند، بریتانیا و ایرلند در رتبه چهارم از پایین ترین سطح کشورهای اتحادیه اروپا قرار می دهد. درمان بیمارستانی به طور مداوم به نفع روش های سرپایی کاهش یافته است که منجر به گردش روزانه بالای بیماران می شود. با توجه به تعداد نسبتاً کم چشم پزشکان، لیست انتظار برای معاینه غیر فوری حدود 3 تا 6 ماه است.

با این حال، هر بیمار مبتلا به مشکلات حاد بلافاصله در یک کلینیک تریاژ ویزیت می شود. در بیمارستان ها، سیستم DRG در سال 2004 معرفی شد که ارزش چشم پزشکی را نسبت به سایر تخصص ها بی ارزش کرد. میانگین بازپرداخت برای عمل آب مروارید با همه چیز بین €600-€700 (یورو) است و قیمت جراحی خصوصی حدود €900 (یورو) است. دستمزدها از €1100 (یورو) برای یک مقیم تا €3000 (یورو) برای یک استاد متغیر است که در مقایسه با مدیران عامل، وکلا، مدیران دولتی و غیره پایین است. این تصور را ایجاد می کند که حرفه پزشکی به درستی ارزش گذاری نمی شود. کلینیک چشم دانشگاه جدید که بیش از €10 میلیون (یورو) توسط وزارت بهداشت در آن سرمایه گذاری شده است، دارای کلیه تجهیزات لازم برای مطابقت با استانداردهای اروپایی است.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در اسلوونی می باشید:

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در اسلوونی

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در اسلوونی

این بیمارستان در سال 2000 با بازسازی کامل یک بیمارستان جراحی قدیمی ارتش ساخته شده است. کلینیک قدیمی چشم که بیش از 110 سال قدمت داشت در سال 2001 تخریب شد. کلینیک جدید نزدیک به 11000 متر مربع مساحت دارد و به عنوان تنها چشم پزشکی درجه سوم در کشور عمل می کند. این بیمارستان 60 تخت شامل 10 تخت اطفال دارد که مادران می توانند همراه با نوزادان خود در آن بمانند. روش های تشخیصی شامل فلورسین و آنژیوگرافی سبز ایندوسیانین، تصویربرداری اتوفلورسانس، سونوگرافی به روز، الکتروفیزیولوژی، تست دید رنگی کامپیوتری، میکروپریمتری و پریمتری خودکار منظم است. افتالموسکوپ های لیزری اسکن، آنالایزر فیبر عصبی، میکروسکوپ های اسپکولار و کانفوکال، داپلر رنگی و فلومتر عمدتاً برای تحقیقات استفاده می شوند. روش های تشخیصی مانند سی تی اسکن، اسکن MRI در ساختمان اصلی مرکز پزشکی دانشگاه لیوبلیانا موجود است.

هزینه زندگی در اسلوونی برای دانشجویان از مزایا تحصیل در این کشور است. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته چشم پزشکی در کشور اسلوونی می باشید:

مدت تحصیلتعداد دانشگاه هادانشگاه برترنرخ پذیرش
4 سال 3 سالمعرفی دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی%52

مطالعه رشته چشم پزشکی در اسلوونی

مطالعه رشته چشم پزشکی در اسلوونی

لیزرهای Erbium-YAG برای جراحی اکولوپلاستیک در شرکت‌های اسلوونیایی Optotek و Fotona ساخته شده‌اند که برای تولید چشم‌پزشک‌های لیزری اسکن Rodenstock نیز استفاده می‌شوند. سالانه حدود 130 دانشجوی پزشکی برای آموزش و معاینه می آیند. برنامه درسی از 45 ساعت سخنرانی و 30 ساعت تمرین عملی تشکیل شده است. کرسی چشم پزشکی وب سایت خود را برای کمک به دانشجویان در زمینه مواد دارد. 3 استاد، یک دانشیار و 5 استادیار مسئول سازماندهی تدریس در کلینیک هستند. سخنرانی‌ها و ارائه‌های موردی منظم توسط رزیدنت‌ها 2 تا 3 بار در هفته و مرور مجله‌ها یک بار در هفته انجام می‌شود. همچنین مهمانان زیادی از کشورهای همسایه که برای آموزش می آیند پذیرایی می شوند. دانشجویان از سراسر جهان برای تحصیلات در رشته های پزشکی مانند رشته گوارش و رشته میکروبیولوژی در اسلوونی به این کشور مهاجرت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیلات بین المللی در اسلوونی و اعزام دانشجو به اسلوونی مشاور شما است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *