مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی

تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی

با توجه به شرایط مطلوب در آفریقای جنوبی تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در این کشور امکان پذیر می باشد. مقاله تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی از طریق تیم ترجمه و کارشناسی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اختیار شما قرار گرفته شده است. تحصیل در این کشور از شرایط مطلوب و هزینه های قابل توجهی برخوردار می باشد. در این مقاله به سوالات و ابهامات پیش آمده ضمن تحصیل در این مقطع و در این کشور پاسخ داده می شود.

سوالات پیش آمده قبل از مهاجرت تحصیلی در مقطع کارشناسی در این کشور به شرح زیر می باشد:

  • شرایط پذیرش دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی چگونه است؟
  • بهترین مدارک تحصیلی در این کشور کدام است؟
  • بهترین دوره آموزشی این کشور بین 2 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد کدام یک است؟

بررسی تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی

تحصیل در این کشور به عنوان یک منبع تحصیلات عالی باعث ایجاد دانشجویان باهوش شده است، همین امر مورد توجه بسیاری از متقاضیان در سراسر دنیا قرار گرفته است. 93% از جمعیت بزرگسالان این کشور در گروه افراد تحصیل کرده از میان کل ملت های دنیا قرار گرفته اند. سطح تحصیلی دانشگاه های این کشور در تمامی مقاطع از جمله کارشناسی که در این مقاله شرح داده خواهد شد بالا می باشد. دانشگاه های برتر این کشور در 3 شهر تحصیلی مانند کیپ تون، ژوهانسبورگ و دوربان قرار گرفته اند.

 

قدمت دانشگاه ها به حدود 25 سال به بالا می رسد‌. در این دانشگاه ها مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد طی دوره های آموزشی مختلف مورد توجه دانشجویان قرار گرفته اند. یکی دیگر از دلایلی که تحصیل در این کشور را مورد توجه بسیاری از دانشجویان خارجی قرار داده است، شهریه دانشگاهی پایین نسبت به سایر دانشگاه های کشورهای دیگر می باشد. در دانشگاه های سنتی دروسی بر پایه آکادمیک و نظریه، دروسی بر پایه تکنولوژی برای دوره های حرفه ای و کاروزری و دوره های جامع هم آموزش نظری و هم آموزش تکنولوژی را در بر می گیرند.

در این بخش دوره های رایج تحصیلی در مقطع کارشناسی در جدول زیر شرح داده شده است:

رشته تحصیلیتعداد مقطع کارشناسی در این کشور
کشاورزی25
هنر و نقشه کشی48
مدیریت کسب و کار127
آموزش18
علوم کامپیوتر و IT42
حقوق15
پزشکی و سلامت87

برنامه تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی 2020-2021

این کشور که رسما جمهوری آفریقای جنوبی نام دارد، در بهترین منطقه این کشور واقع شده است. شامل استان های بسیاری می باشد و مملو از فرهنگ هنری ، تاریخچه باستانی و ثروت است. مدرک کارشناسی در این کشور از طریق دانشگاه ها و موسسات معتبر اعطاء می شود. برای اخذ این مدرک تحصیلی می باید دوره های تحصیلی کارشناسی در این کشور را که حدود 3 تا 7 سال می باشد پشت سر گذاشته شود. اکثرا این دوره به صورت تمام وقت و معمولا حدود 4 سال می باشد.

بهترین برنامه های تحصیلی در این مقطع و در این کشور در جدول زیر بیان شده است:

برنامه تحصیلینام دانشگاه
کارشناسی آموزشUniversity of Johansburg
کارشناسی آموزش بنیادیUniversity of Johansburg
کارشناسی آموزش متوسطهUniversity of Johansburg
کارشناسی آموزش در دوره ارشدUniversity of Johansburg

برنامه تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی 2020-2021

برترین دانشگاه های جهانی در آفریقای جنوبی

دانشگاه های این کشور از رتبه جهانی بالایی برخوردار می باشند. دانشگاه های این کشور طبق موقعیت و دوره های آموزشی طبقه بندی می شوند. رتبه های برتر این دانشگاه ها طبق تحقیقات علمی و اعضای جامعه دانشگاهی در سراسر دنیا ارزیابی شده و مورد قبول اکثر دانشگاه های دنیا می باشد، وسطح علمی دانشگاه های این کشور از کیفیت بالایی برخوردار است.

برترین دانشگاه ها در این کشور عبارت است از:

  1. University of cape town
  2. University of Witwatersrand
  3. Stellebenbosch University
  4. University of KwaZulu natal
  5. University of Johannesburg
  6. University of Pretoria

مدارک مورد نیاز تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی

برای تحصیل در این کشور نیاز به ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی دارید که برای آن هم به پذیرش تحصیلی نیازمندید. برای اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور می باید مدارک مستندی را ارائه دهید. رشته تحصیلی آموزش در مقاطع مختلف این کشور آموزش داده می شود. برای پذیرش در این رشته در مقطع کارشناسی می باید مدارک زیر ارائه شود.

مدارک اصلی برای آموزش در این کشور عبارت است از:

  • یادگیری حداقل 30% از زبان رسمی این کشور
  • تحصیل در مقاطع بالاتر با مدرک معتبر Umalusi
  • کسب حداقل 50 نمره
  • ارائه مدرک دیپلم
  • ارائه گذرنامه معتبر متقاضی
  • ارائه کپی شناسنامه متقاضی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی (TOFEL/ IELT/ PTE)

 

شهریه دانشگاه های آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل در این کشور اصلی ترین موضوع برای تحصیل دانشجویان خارجی می باشد که نیاز به بررسی دارد. شهریه دانشگاه های این کشور نسبت به سایر کشورها پایین می باشد، با این وجود مقامات آموزشی درصدد کاهش هزینه های این کشور در سال های آتی می باشند. شهریه دانشگاه با توجه به دوره و مقطع تحصیلی متفاوت می باشد. به طبع متقاضی می باید هزینه زندگی در این کشور را مجزا از شهریه دانشگاه در نظر بگیرد، که شامل اجاره آپارتمان، اقلام غذایی و حمل و نقل می باشد. اجاره آپارتمان حدود 300€ تا 700€ (یورو)، حمل و نقل عمومی حدود 38€ (یورو) و هزینه های جانبی حدود 100€ تا 140€ (یورو) است. هزینه اقلام غذایی اصلی مانند شیر 1 لیتری 0.85€ (یورو)، تخم مرغ 1.54€ (یورو) و نان 0.71€ (یورو) خواهد بود.

ممکن است برای هزینه ها نگران باشید که کار در آفریقای جنوبی حین تحصیل امکان پذیر است. شهریه دو مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در این کشور به شرح زیر می باشد:

مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آفریقای جنوبی

مقاله تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی و نگارش است. در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در بخش مشاوره تماس حاصل فرمائید. پیشنهاد ما به شما این در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه سایر مقالات ما را در سایت مرجع مطالعه بفرمائید. تحصیل در مقطع کارشناسی در بسیاری از کشور های دنیا اکنون با شرایط متفاوت امکان پذیر می باشد. در این خصوص امکان مطالعه مقاله تحصیل کارشناسی سوئیس از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما امکان پذیر می باشد. امید است که مطالب و اطلاعات فوق مورد عنایت شما قرار گرفته باشد. هم چنین امکان ارائه نظرات در دیدگاه مقالات میسر می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *