مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته چشم پزشکی در اکوادور

رشته چشم پزشکی در اکوادور

تحصیل و مطالعه رشته چشم پزشکی در اکوادور یک موقعیت مطالعاتی خوب است که برای علاقمندان به پزشکی و چشم پزشکی یک کشور عالی است. در طول تحصیل خود برای کار در زمینه چشم پزشکی نیز می توانید به عنوان دستیار پزشک و یک کارمند در بخش پزشکی تجربه کسب کنید. مهاجرت به اکوادور یک سکوی پرتاب برای علاقمندان به زبان اسپانیایی است که می توانید یک شرایط خوبی را برای تحصیل خود ترسیم کنید. چشم پزشکی در این کشور مانند دیگر رشته های پزشکی پرطرفدار است. همواره می توانید پس از اتمام تحصیل خود در این کشور در مراکز تخصصی چشم پزشکی مطالعه کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با مشاوره تخصصی به متقاضیان تحصیل در اکوادور تمام آنچه را که نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

دانشگاه های رشته چشم پزشکی در اکوادور

دانشگاه سان فرانسیسکو د کیتو که در سال 1987 تأسیس شد، اولین دانشگاه خصوصی در اکوادور بود. این درس انتخابی به دانش آموزان اجازه می دهد تا سیستم مراقبت های بهداشتی اکوادور را از طریق چرخش بالینی تجربه کنند. حوزه های تمرکز  مراقبت های بهداشتی مادر و دوران بارداری، خشونت جنسی در مناطق درگیری، برنامه پزشکی اسپانیایی، درمان مراقبت های بهداشتی و مقایسه مدیریت و البته رشته چشم پزشکی می باشد. دانش آموزان می توانند در دوره های کارآموزی تابستانی شرکت کنند که به آنها امکان می دهد در بسیاری از زمینه های پزشکی در سیستم مراقبت های بهداشتی اکوادور تحقیق کنند. یک پروژه ویژه در حال انجام است که مربوط به اوتیسم و بینایی در این بیماری است که دانش آموزان نیز می توانند در آن شرکت کنند.

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در اکوادور

دانشجویان در USFQ در چرخش بالینی از دوشنبه تا جمعه در Subcentro de Salud Tumbaco شرکت خواهند کرد. چرخش های بالینی موجود عبارتند از: اطفال و فوق تخصص. بیهوشی; اورژانس؛ داخلی؛ عفونت شناسی; قلب و عروق; زنان و زایمان و جراحی.  هنگامی که IMP تأیید سایت را دریافت کرد، دانشجو باید درخواست آنلاین GW Passport را تکمیل کند. همه دانش آموزان ملزم به تکمیل درخواست مقاله USFQ خواهند بود. همه دانشجویان علاقه مند به دانشگاه سانفرانسیسکو، سایت Quito برای دوره کارآموزی تابستانی یا چرخش بالینی باید دانش پیشرفته زبان اسپانیایی برای شرکت در برنامه داشته باشند. این برنامه حداکثر 3 دانش آموز در هر AY خواهد بود. درخواست های دانشجو بر اساس اولویت اول پذیرفته می شود. (دانشجویان بیش از این سقف3 نفره، مبلغی معادل $450 (دلار) در ماه توسط Quito دریافت می کنند که هزینه های بیمارستانی، اداری و معلمی را پوشش می دهد).

در جدول زیر شاهد مهم ترین مباحث و تعداد واحدهای آن ها را مشاهده می کنید:

درستعداد واحد
علوم پیشرفته چشم پزشکی10
تکنیک های تحقیق و آزمون پیشرفته
گلوکوم پیشرفته
بیماری ماکولا پیشرفته

شرایط تحصیل رشته چشم پزشکی در اکوادور

بررسی تحصیل رشته چشم پزشکی در اکوادور

فهمیدن اینکه ابتدا زمان تحصیلی/کلاسی خود را روی چه چیزی متمرکز کنید، یکی از نکات مورد علاقه شما برای تحصیل در اکوادور است. ممکن است بیش از 20 کشور در جهان به زبان اسپانیایی صحبت کنند، اما تحصیل اسپانیایی در کیتو به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا اسپانیایی اکوادوری را بیاموزند. یکی از واضح ‌ترین و آسان‌ترین برای درک و ایده‌آل برای مبتدیان برای تسلط بر زبان. مربیان در اکوادور که بخشی از AECEE را تشکیل می‌دهند، همگی برای آموزش به دانشجویان بین‌المللی و شرکت در دوره ‌های توسعه مداوم برای به ‌روز ماندن در مورد آخرین آموزش زبان، بسیار آماده هستند. این مدارس از دستورالعمل‌ های سختگیرانه مؤسسه سروانتس اسپانیا پیروی می‌کنند که مهمترین مرجع در زمینه زبان اسپانیایی است.

در نمودار زیر شاهد نرخ مراجعه به چشم پزشک در کشور اکوادور در سال های اخیر می باشید:

نرخ مراجعه به چشم پزشک در کشور اکوادور در سال های اخیر

تحصیل در اکوادور در شهر کیتو

آیا می دانستید که کیتو یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکای لاتین است؟ کیتو که در سال 1536 تأسیس شد، دیگ ذوبی از تاریخ استعمار اسپانیا و فرهنگ‌های بومی مختلف است. مناسب برای رشته‌های مطالعات آمریکای لاتین که می‌خواهند در خارج از کشور در اکوادور تحصیل کنند. تاریخ شهر را می‌توان در مرکز تاریخی معروف و بازسازی‌شده‌اش دید، جایی که صومعه‌ها، کلیساها و گنبدهایی که آزمون زمان را پس داده‌اند . مخصوصاً برای بزرگان تاریخ، بازدید از آبجوسازی سانفرانسیسکو، اولین کارخانه آبجوسازی در آمریکای جنوبی که توسط راهبان فرانسیسکن در سال 1566 تأسیس شد، می‌تواند آنها را به عقب برگرداند تا ضمن لذت بردن از آبجوسازی رضایت ‌بخش یکی از قدیمی‌ترین محصولات کیتو، از تاریخ طولانی شهر قدردانی کنند.

 

در حالی که بسیاری از مردم نام کیتو، پایتخت اکوادور را شنیده‌اند و می‌دانند که اینجا مکانی برای کشف میانه جهان است، این کلان شهر تاریخی چیزهای زیادی برای ارائه به دانش‌آموزانی دارد که آماده هستند تا در مطالعات خود با تجربیات معتبر محلی به عمق بیشتری بپردازند. کیتو که در ارتفاع 100000 فوتی از سطح دریا قرار دارد، پس از رسیدن، با مناظر خیره‌کننده از کوه‌های آند که اوج برفی دارند، آتشفشان‌های اطراف (اعم از فعال و غیرفعال)، و دمای بهار در طول سال، حواس را شگفت‌زده می‌کند. هر چند این شهر بسیار بیشتر از آنچه به چشم می آید ارائه می دهد. این یک زمین بازی وسیع برای دانشجویان بین المللی کنجکاو است که علاقه مند به تاریخ، فرهنگ، غذا (سلام غذاخوری ها!) هنر، طبیعت، و حیات وحش هستند.

هزینه تحصیل رشته چشم پزشکی در اکوادور

یکی از مواردی که باید مدیریت کنید هزینه تحصیل در اکوادور است. توصیه می ‌شود که دانش‌آموزان در کنار خانواده‌های میزبان بمانند، زیرا می‌توانند در نزدیکی مراکز کاری آنها سازماندهی شوند. اقامت با یک خانواده میزبان $17 (دلار) در روز هزینه دارد که شامل: وای فای، اتاق خواب خصوصی، حمام، حمل و نقل از فرودگاه، صبحانه و شام، و خشکشویی می شود. به خانواده ها در پایان اقامت مستقیماً به صورت نقدی پرداخت می شود. این گزینه به دانش آموزان فرصتی برای مشارکت در پویایی اجتماعی در جامعه اکوادور می دهد. همچنین، اگر یک خانواده میزبان را به مرکز دانش آموز نزدیک کنیم، کرایه حمل و نقل عمومی بسیار پایین تر خواهد بود (حدود $1 دلار در روز).

در بخش زیر شاهد هزینه های تحصیل پزشکی در اکوادور می باشید:

شرح هزینه های تحصیل در اکوادور

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در اکوادور

یکی از مهم ‌ترین بخش‌های یادگیری زبان جدید، استفاده از آن در محیط‌های عملی و استفاده از آموخته‌های کلاس در موقعیت‌های واقعی است. وقتی دانش‌آموزان اسپانیایی در اکوادور مطالعه  می‌کنند، این فرصت را دارند که در خارج از کلاس و در موقعیت‌های اجتماعی، مانند هنگام سفارش غذا در رستوران‌ها یا درخواست راهنمایی در ترولبوس کیتو و متروی کیتو در چند سال پس از تکمیل، زبان را تمرین کنند. با مشارکت فعالانه در فرهنگ و زندگی روزمره شهر، دانش‌آموزان در حین تحصیل در کیتو به زبان اسپانیایی غوطه‌ور می‌شوند و به آن ‌ها این امکان را می‌دهد که نه تنها زبان را به سرعت یاد بگیرند، بلکه به گونه‌ای که مادام العمر با آنها خواهد ماند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران متبحری دارد که در مورد تحصیل در اکوادور پاسخگوی سوالات شما است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *