مهاجرت تحصیلی مالت

رشته فیزیک در مالتا

رشته فیزیک در مالتا

تحصیل رشته فیزیک در مالتا در دانشگاه برجسته این کشور یعنی دانشگاه مالتا امکان پذیر است. رشته فیزیک یکی از رشته های مهم و پایه است. مالتا جزیره عالی در جنوب ایتالیا در قاره اروپاست. یکی از مزایای تحصیل رشته فیزیک در مالتا امکان تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور است. البته توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در مالتا برای شهروندان غیر عضو اتحادیه اروپا بالاست. تنها دانشگاه ارائه کننده دوره های فیزیک در مالتا یعنی دانشگاه مالتا هزینه حدود 13000€ (یورو) در سال را از دانشجویان غیر عضو اتحادیه اروپا دریافت می کند.

در هر صورت مالتا به عنوان یک جزیره توریستی و کشوری با ثبات از نظر اقتصادی می تواند گزینه مناسب اما گرانی برای تحصیل رشته فیزیک باشد. جهت مهاجرت راحت و آسان همراه مشاورین با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاشند تا بهترین خدمات را به متقاضیان عزیز ارائه کنند.

کار در رشته فیزیک در مالتا

مالتا یکی از کشورهای فعال و پویا از نظر اقتصادی در اروپاست. این کشور دارای نرخ بیکاری کم و نرخ اشتغال بالاست. همچنین میزان درآمد در این کشور رو به بالاست. لذا با داشتن تخصص و همچنین تجربه کاری می توانید در مشاغل تخصصی مانند مشاغل رشته فیزیک در مالتا حقوق مناسبی کسب کنید. جهت تفهیم این موضوع باید اعلام کنیم که یک فیزیکدان در کشور مالتا به صورت متوسط 9500€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند. البته این در حالی است که کم ترین میزان حقوق اعلام شده در رشته فیزیک در کشور مالتا حدود 4200€ (یورو) می باشد و بیشترین حالت در حدود 13000€ (یورو) است. توجه داشته باشید شهروندان غیر عضو اتحادیه اروپا برای کار در مالتا نیاز به اخذ ویزای کاری مالتا خواهند داشت.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیک در کشور مالتا را مشاهده کنید:

حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیک در کشور مالتا

تحصیل رشته فیزیک در مالتا

استراتژی آموزش عالی و تحصیل در کشور مالتا در جهت کلی استراتژیک چارچوب پیشنهادی استراتژی آموزش مالت برای سال های 2014 تا 2024 گنجانده شده و هدف آن ارائه اهداف خاص در مورد آموزش عالی است. تحصیلات عالی (HE) به ارائه آموزش منجر به صلاحیت در سطح 5 یا بالاتر چارچوب صلاحیت های مالتا اشاره دارد. HE شامل برنامه هایی است که ماهیت حرفه ای دارند و همچنین برنامه هایی که هدف خاصی از حرفه نیستند. این استراتژی، استراتژی آموزش عالی را که توسط کمیسیون ملی سابق آموزش عالی در سال 2009 پیشنهاد شده است دنبال می کند، اما به طور خاص به نیاز به یک جهت استراتژیک و اولویت ها برای دوره برنامه ریزی اتحادیه اروپا 2014-2020 پاسخ می دهد.

این استراتژی همچنین از سیاست ها و استراتژی های مربوط به نهادهای عمومی و سهامداران در سطح ملی و بین المللی تأثیرگذار بر سیاست آموزش عالی استفاده شده است. در حال حاضر مالتا بر روی توسعه آموزش عالی خود تمرکز دارد و در این راستا نیز دانشجویان شایسته خارجی را جذب می کند. یکی از استراتژی های این کشور ارائه برنامه های مختلف از جمله رشته فیزیک در مالتا است. جهت تحصیل رشته فیزیک در مالتا می توانید بهترین دانشگاه این کشور را انتخاب کنید.

در جدول زیر می توانید دانشگاه های معتبر مالتا برای تحصیل رشته فیزیک در مالتا را مشاهده می کنید:

شهرنام موسسه
والتادانشگاه مالتا

تحصیل رشته فیزیک در دانشگاه مالتا

دانشگاه مالتا از بهترین دانشگاه های مالتا به حساب می آید. فیزیک رفتار ماده و اثر متقابل آن با انرژی در شرایطی متفاوت با برخورد دهنده بزرگ هادرونی در CERN و داخل مدار مجتمع است. با مرزهای گسترده از حوزه های تخصصی نظریه تا شیمی، علوم مواد، زیست شناسی، مهندسی، پزشکی، انفورماتیک و سایر موارد، فیزیک زمینه های علوم دقیق و عملی دیگر را دارد و در بیشتر سطوح وجود تمدن به مرحله کاربرد گسترده رسیده است. با این وجود، زیبایی فیزیک به عنوان یک مطالعه به خودی خود قابل تأیید نیست. اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان موضوع را به دلیل زیبایی ذاتی و علاقه آنها به درک نحوه کار طبیعت انتخاب می کنند.

این دانشگاه در گروه فیزیک خدمات خود را از طریق طراحی تعدادی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین مدرک دکترا ارائه می دهد. این دوره ها برای تجهیز دانشجویان به دانش، تجربه و مهارت های لازم برای دنبال کردن شغل به عنوان دانشمند صنعت، مدیریت، آموزش و تحقیقات طراحی شده اند. گروه فیزیک در سال 1987 مجدداً به عنوان بخشی از دانشکده علوم تأسیس شد. دفاتر اصلی و آزمایشگاه ها در ساختمان فیزیک و ریاضیات مستقر هستند.

کارشناسی ارشد فیزیک در دانشگاه مالتا

این برنامه تحصیلی به تمام وقت و هم به صورت نیمه وقت ارائه می شود. بخش های تحقیقاتی این رشته به شرح زیر است:

بخششرح
الکترومغناطیساندازه گیری و مدل سازی میدان های الکترومغناطیسی (EMF) در محیط، ارزیابی ریسک سلامت EMF، سازگاری الکترومغناطیسی، اندازه گیری میزان مجاز در بافت بیولوژیکی و برخی مواد معدنی خاص در شرایط مختلف و کاربردهای پزشکی مایکروویو
ابزار دقیقتوسعه حسگرهای جدید با همکاری صنعت
نجوم و اخترفیزیکنجوم رادیویی، شکل گیری و توسعه کهکشان ها
مکانیک کوانتوماپتیک کوانتوم، اپتومکانیک، ترمودینامیک کوانتوم، مکانیک کوانتوم مزوسکوپی، اطلاعات کوانتومی و ماده متراکم کوانتومی و همچنین زمینه های مرتبط
فیزیک پلاسماپویایی پلاسما، فیزیک خورشیدی با تمرکز ویژه بر باد خورشیدی و تخلیه جرم تاج

متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند. با تحقیق با گروه فیزیک، قبل از ارائه درخواست و پیشنهاد تحقیق، با اعضای ستاد گروه مشورت کنید. این دوره برای متقاضیانی که دارای یکی از مدارک زیر هستند آزاد خواهد بود:

  • درجه لیسانس علوم با حداقل درجه دوم در یک منطقه از تحصیل که توسط هیئت مدیره مربوط به منطقه پیشنهادی تحصیل می داند و در 10 سال قبل از ثبت نام در دوره مرتبط است.
  • یا لیسانس علوم با یک مدرک در یک رشته تحصیلی که به نظر هیئت مدیره مربوط به منطقه پیشنهادی تحصیل است و به شرط اینکه متقاضیان سایر مدارک را کسب کرده باشند، از جمله تجربه مربوطه.

هیئت مدیره، بنا به صلاحدید خود، ممکن است پذیرش متقاضیان دارای لیسانس علوم با در یک منطقه از تحصیلات که توسط هیئت مدیره مرتبط با منطقه پیشنهادی مطالعه و در 10 سال به دست آمده، توصیه کند. قبل از ثبت نام در دوره، به شرطی که پذیرش چنین متقاضیانی منوط به نتیجه مصاحبه باشد آنها ملزم به دنبال یک برنامه مقدماتی هستند.

شرایط تحصیل رشته فیزیک در مالتا

شرایط تحصیل رشته فیزیک در مالتا

داوطلبانی که تحصیل در رشته فیزیک را انتخاب می کنند کسانی هستند که طبق مقررات دانشگاه واجد شرایط هستند و علاقه شدیدی به این موضوع دارند و می خواهند وقت خود را به مطالعه آن اختصاص دهند. با توجه به کسب طیف وسیعی از مهارت های قابل انتقال، از جمله مهمترین آنها استعداد حل مسئله است. چنین دانشجویانی معمولاً زمینه ریاضی مطلوبی دارند و مایل به بهبود این امر در طول دوره هستند. فارغ التحصیلان فیزیک ممکن است در ادارات دولتی، صنعت خصوصی، با مقامات دولتی، به عنوان معلم در مدارس دولتی و خصوصی یا کلیسا و آزمایشگاه های تحقیقاتی، محلی و خارج از کشور استخدام شوند. تقاضای محلی برای فیزیکدانان در حال حاضر بیشتر از تعداد دانشجویان فارغ التحصیل است. یک ترکیب موضوعی که شامل فیزیک به عنوان یک مولفه اصلی است، گزینه های شغلی جالب و چالش برانگیزی را برای دانشجویان فراهم می کند.

کارشناسی علوم زمینی و فیزیک در دانشگاه مالتا

علوم زمین هسته اصلی بسیاری از مسائل امروز جهانی است، مانند منابع طبیعی و اکتشاف، بهره برداری از آنها، تغییرات آب و هوا، خطرات زمینی و مشکلات زیست محیطی. گروه علوم زمین قصد دارد نسل جدیدی از دانشمندان علوم زمینی بسیار ماهر را توسعه دهد، که دارای یک آموزش علمی دقیق در علوم طبیعی و زمین، مهارت در زمینه و محاسبات و همچنین تجربه عملی با تجهیزات و امکانات مدرن باشند. فارغ التحصیلان علوم زمین درک جامعی از نحوه کار زمین و چگونگی حل مشکلات دنیای واقعی دارند. دوره علوم زمین یک برنامه 4 ساله است، که در آن 2 سال اول شامل واحدهای مطالعه اجباری است، که پایه علمی معتبری را در تعدادی از مناطق علوم زمین فراهم می کند.

 در حالی که 2 سال دیگر شامل انتخاب گسترده ای از واحدهای انتخابی است که به دانشجویان امکان می دهد مناطق ویژه علوم زمین را مطالعه کنند. الزامات لازم فیزیک، ریاضیات، شیمی و محاسبات از طریق واحدهای طراحی شده به طور هدفمند، واحدهای مطالعه ارائه شده توسط حوزه موضوعی مشترک یا سایر بخش ها کاملاً پوشش داده می شود. 2 سال اول زمینه های اصلی علوم زمین را معرفی می کند، مانند:

  • زمین شناسی
  • ژئوفیزیک
  • اقیانوس شناسی بنیادی و مطالعات جوی
  • فیزیک محیط و اصول مدیریت محیط زیست
  • و همچنین مهارت های GIS و Matlab

واحدهای مطالعه انتخابی در سال های 3 و 4 شامل موضوعات تخصصی تری در زمینه علوم جامد، اقیانوس و جو است. بنابراین این دوره فرصتی را برای انتخاب رشته با توجه به ترجیح دانشجو فراهم می کند، به عنوان مثال در:

  • زمین شناسی و ژئوفیزیک
  • علوم جوی یا اقیانوس شناسی
  • و امکان انتخاب واحدهای دیگر

جهت اخذ ویزای تحصیلی مالتا به مطالب نوشته شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *