مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته فیزیک در لیختن اشتاین

رشته فیزیک در لیختن اشتاین

رشته فیزیک در لیختن اشتاین یکی از رشته های کمیاب در این کشور است. در کل لیختن اشتاین در زمینه آموزش در مقطع عالی دوره های محدودی ارائه میکند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به شرکت در دوره های متنوع هستند به کشورهای همسایه مهاجرت می کنند. زبان اصلی تحصیل در کشور لیختن اشتاین زبان آلمانی است. بنابراین علاقه مندان به تحصیل در این کشور نیاز به یادگیری این زبان برای پذیرش دارند. در صورت تصمیم برای تحصیل در لیختن اشتاین و اخذ اقامت این کشور می توانید مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیدا کنید و مطالعه کنید.

کار در لیختن اشتاین

نرخ بیکاری در لیختن اشتاین پایین است و کشوری جذاب برای تحصیل و کار است. دارای دانشگاه های متعدد و معتبر است. با فارغ التحصیلی در کشور لیختن اشتاین می توانید مدرک معتبر و لازم برای کار در لیختن اشتاین را بدست آورید. سیاست اقتصادی لیختن اشتاین هدف اصلی حفظ و گسترش شرایط اقتصادی مثبت و لیبرال برای فعالیت تجاری است. به نظر می رسد این بهترین پایه برای ایجاد یک فضای مناسب برای تجارت است. فقط کشاورزی از حمایت مالی واقعی دولت برخوردار می شود. شاخه های دیگر صنعت باید خود را در بازار ثابت کنند. حجم بودجه لیختن اشتاین بسیار اندك است تا كمك های مالی جزئی ایالت بتواند تأثیر زیادی بگذارد. بنابراین کشور فاقد اشکال متناظر با پشتیبانی اقتصادی و تجاری قابل تصور است و همچنین هیچ یارانه صادراتی وجود ندارد.

شرایط مطلوب و پایدار برای فعالیت های تجاری همراه با انگیزه های بازار برای عملکرد خوب به طور کلی به عنوان بهترین وسیله برای رشد در لیختن اشتاین پذیرفته شده است. تنوع گسترده در بسیاری از شعب، شرکت ها و محصولات تولید شده در اقتصاد صنعتی لیختن اشتاین وجود دارد. میزان اشتغال در لیختن اشتاین فوق العاده زیاد است. این فقط به این دلیل امکان پذیر است که تعداد مسافران مرزی به کشور بسیار بیشتر از تعداد مسافران خارج از کشور برای کار است. طبق بررسی های انجام شده یک فیزیکدان در کشور لیختن اشتاین به صورت متوسط 11000CHF (فرانک سوئیس) در ماه حقوق دریافت می کند. البته این در حالی است که کم ترین میزان حقوق اعلام شده در رشته فیزیک در لیختن اشتاین حدود 4500CHF (فرانک سوئیس) می باشد و بیشترین حالت حدود 15500CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیک برای کار در لیختن اشتاین را مشاهده کنید:

حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیک برای کار در لیختن اشتاین

تحصیل رشته فیزیک در لیختن اشتاین

دولت مسئول سیستم آموزشی لیختن اشتاین است. همانطور که در قانون اساسی توصیف شده است، کل سیستم آموزشی از جمله موسسات خصوصی تحت نظارت دولت است. تحصیلات اجباری است و دولت موظف است اطمینان حاصل کند که مدارس دولتی آموزش کافی را در دروس عمومی ارائه می دهند. شهرداری ها به عنوان ارگان های عمومی متولی نگهداری آنها، در تأمین مالی و ساخت مدارس ابتدایی مشارکت می کنند. دولت بالاترین نهاد نظارتی برای سیستم آموزشی، از جمله سیستم های آموزش حرفه ای و بزرگسالان است. دولت از طریق نهادهای تابعه خود بر اعمال قانون نظارت می کند و بر مدیریت دفتر آموزش، دفتر آموزش حرفه ای و راهنمای شغلی، شورای مدارس (Schulrat) شغل حرفه ای نظارت دارد. مدیریت مشاغل گسترده آموزش توسط نهادهای اداره مدرسه و آموزش حرفه ای انجام می شود.

تا آنجا که ابتکارات سیاست های آموزشی توسط افراد یا گروه هایی خارج از ارگان های رسمی مسئول انجام شود، این اقدامات بیشتر از طریق دفتر آموزش یا دفتر آموزش حرفه ای و راهنمایی شغلی یا حتی گاهی اوقات مستقیما از طریق دولت انجام می شود. بسته به صلاحیت تاسیس شده، دفتر آموزش، به ترتیب آموزش حرفه ای و راهنمای شغلی، کارهایی را برای دولت یا سایر ارگان ها (شورای مدارس، شورای مدارس شهرداری) در سیستم آموزش و پرورش آماده می کند. بعضی اوقات با ابتکار عمل خود به امور رسیدگی می کند. متاسفانه تحصیل رشته فیزیک در لیختن اشتاین ارائه نمی شود و فقط فیزیک ساختمان در این کشور ارائه می شود.

در جدول زیر می توانید دانشگاه های معتبر لیختن اشتاین برای تحصیل در لیختن اشتاین در رشته فیزیک را مشاهده می کنید:

ردیفنام موسسه
1دانشگاه لیختن اشتاین

تحصیل رشته فیزیک ساختمان در دانشگاه لیختن اشتاین

تحصیل رشته فیزیک ساختمان در دانشگاه لیختن اشتاین

فیزیک ساختمان برنامه ای در بخش معماری برای درک این رشته برای استفاده در معماری است. در جدول زیر می توانید برنامه های ارائه شده در این بخش را مشاهده کنید:

برنامهشرح
فیزیک ساختمان Iمبانی فیزیک ساختمان برای ترمودینامیک و حرارتی، مکانیسم های انتقال حرارت در ساختمان ها، تعاریف و تأثیرات بر آسایش حرارتی مردم، محاسبه ضریب انتقال حرارت سازه های ساختمان همگن ارائه می شوند. برنامه برای آزمایش پروژه ها در گروه ها، تهیه پیشنهادات بهینه سازی انرژی از طریق اقدامات انفعالی مانند بهینه سازی حجم، جهت گیری، شفافیت و کیفیت پوشش حرارتی است.
فیزیک ساختمان IIدانش مربوط به طراحی در مورد ساخت و ساز با مصرف بهینه انرژی ارائه می شود. اثرات و بهینه سازی جنبه های انرژی مانند حجم ساختمان، دوره پوشش حرارتی، سایه بان محیط، جهت گیری و شفافیت نما، ساخت حرارتی، محاسبه سازه های ساختمان ناهمگن، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی پل حرارتی. در پروژه های آزمایشی در گروه ها می توانید استفاده کنید. تجزیه و تحلیل فیزیک ساختمان و بهینه سازی یک ساختمان مسکونی پیچیده با انرژی در کیفیت Minergie-P یا Minergie از طریق اقدامات منفعل و فعال انجام می شود.

زبان تحصیل در این دوره زبان آلمانی است و حداقل B2 مورد نیاز پذیرش تحصیلی در آن است. جهت اخذ ویزای تحصیلی لیختن اشتاین به مقاله منتشر شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *