مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته فیزیولوژی در کره جنوبی

رشته فیزیولوژی در کره جنوبی

تحصیل رشته فیزیولوژی در کره جنوبی در مقاطع مختلف فراهم شده. فیزیولوژی به عنوان شاخه ای از زیست شناسی در دانشکده های کره جنوبی ارائه میشود. کره جنوبی یکی از کشورهای پیشرفته شرق آسیا می تواند مکانی مناسب برای تحصیل دانشجویان خارجی باشد. زبان تحصیل در این کشور به 2 زبان کره ای و انگلیسی است. لذا قبل از اقدام در وهله اول از تسلط خود در یکی از این زبان ها اطمینان حاصل کنید. البته داشتن تسلط به زبان کره ای هم گزینه های بیشتری را برای انتخاب دوره فراهم می کند هم راه ورود شما به بازار کار این کشور آسان تر می شود. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با مهاجرت پاسخگوی سوالات شما هستند.

تحصیل رشته فیزیولوژی در کره جنوبی

با اخذ مدرک تحصیلی در رشته فیزیولوژی میتوانید مقدمات ورود به بازار کار در این کشور را برای خود فراهم کنید. کره جنوبی یکی از کشورهای پیشرفته شرق آسیاست که میتوانید فرصت های خوبی را برای تحصیل و کار در این کشور برای شما فراهم کند. توجه داشته باشید که شرایط پذیرش در رشته فیزیولوژی نسبت به هر دانشگاه متفاوت است. انجام مصاحبه و ارائه مدرک تحصیلی معتبر از جمله شرایط اکثر دانشگاه های این کشور است. شایان ذکر است اخذ ویزای تحصیلی برای اقامت در کشور کره جنوبی جهت تحصیل برای دانشجویان خارجی مورد نیاز می باشد.

در جدول زیر از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته فیزیولوژی در کره جنوبی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کره
2دانشگاه ملی کره جنوبی
3دانشگاه سانگ کیونکوان
4دانشگاه علم و صنعت پوهانگ
5دانشگاه ملی چونام
6دانشگاه کنکوک
7دانشگاه هانیانگ

درآمد مشاغل فیزیولوژی در کره جنوبی

کره جنوبی یکی از کشورهای پر درآمد در سطح آسیاست. لذا با داشتن تخصص و نشان دادن توانایی های خود میتوانید با کار در کره جنوبی حقوق مناسبی دریافت کنید. با داشتن مدرک تحصیلی در رشته فیزیولوژی می توانید کار علوم آزمایشگاهی در کره جنوبی انجام دهید. همچنین می توانید در بیمارستان ها، مراکز تحقیقاتی، موسسات خدمات پزشکی و بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی کار کنید. حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی برای یک فیزیولوژیست به صورت متوسط به میزان 9.6 میلیون KRW (وون کره جنوبی) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 116 میلیون KRW (وون کره جنوبی) است. همچنین در حداقل میزان، حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی برای یک فیزیولوژیست در حدود 4.4 میلیون KRW (وون کره جنوبی) و حداکثر 15.3 میلیون KRW (وون کره جنوبی) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور کره جنوبی در نمودار زیر آورده شده است:

حقوق مشاغل فیزیولوژی در کره جنوبی

تحصیل فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه ملی سئول کره جنوبی

دانشگاه ملی سئول دانش و توانایی های جسمی مختلفی را در بهترین محیط توسط دانشکده عالی با دکتری از دانشگاه های معتبر جهانی ارائه می دهد. تجارب حاصل از تدریس در دانشگاه های معتبر در آموزش دانشجویان برای تبدیل شدن به بهترین رهبر و همچنین شناخته شدن برای تحقیقات دانشگاهی استفاده می شود. دانشجویان بخش تربیت بدنی بهترین استعدادهای کره هستند که نسل بعدی رهبران هستند. در حقیقت، آنها به عنوان پیشگامان تربیت بدنی نخبه و توسعه ورزش وابسته به صنعت، سازمان ها و انجمن های مختلف مرتبط با ورزش و بدن کره فعالیت می کنند. علاوه بر این، آنها به معلمان و اساتید گروه تربیت بدنی ارتقا می یابند و توانایی های خود را در زمینه تحقیقات ورزشی نشان می دهند.

این دانشگاه انواع نظریه ها و موضوعات عملی را برای پرورش دانش مورد نیاز در تئوری و توانایی های عملی فراهم می کنیم تا دانشجویان را آماده می کند تا به عنوان متخصصین ورزشی عمل کنند. علاوه بر این، مدارک دقیق ارائه شده توسط تحصیلات تکمیلی برای ارتقا پیشرفت در کسب دانش و توانایی تحقیق است. با در اختیار داشتن آزمایشگاه های علوم ورزشی، دانشجویان را با ارائه هر زمینه از آزمایشگاه های مطالعاتی برای کمک به تحقیقات و استفاده از نتیجه برای بازگرداندن به جامعه و خدمت بیشتر به جهان، پرورش می دهند.

شرایط رشته فیزیولوژی در دانشگاه کره جنوبی

با داشتن مدرک کارشناسی ارشد در علوم پزشکی در دانشگاه کره شما ممکن است رشته زیست پزشکی را انتخاب کرده باشید و رشته های مختلف پزشکی را از جمله بیوشیمی، ژنتیک، ایمنی شناسی، علوم اعصاب، آسیب شناسی و فیزیولوژی ارائه دهید. دانشجویان کارشناسی ارشد معمولاً عملکرد، روند و کاربرد تحقیقات زیست پزشکی را با 4 ماژول اجباری و 2 ماژول اختیاری به علاوه یک پروژه تحقیقاتی بررسی می کنند. شما در بعضی یا در همه زمینه های زیر می توانید کار کنید:

  • آسیب شناسی تلفیقی
  • روش های علمی (مبانی فلسفی و اخلاقی تحقیقات زیست علمی، فرایندهای طراحی آزمایشی، مهارت های عملی در استفاده از تحقیقات علمی، آگاهی انتقادی از اعتبار تجربی و چگونگی برای اندازه گیری این با استفاده از روشهای آماری)
  • پزشکی مولکولی که در آن شما از نزدیک به اساس مولکولی بیماری، مدیریت بالینی اختلالات انتخاب شده، روش های تشخیصی، پیش آگاهی فعلی و ظهور و قدردانی از روش های درمانی جدید

رشته های دیگر شامل:

  • داروی مولکولی مواد و تحویل دارو
  • طراحی مولکولی فارماکولوژی مغز و اعصاب
  • آنکولوژی تغذیه و علوم ورزشی

مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در کره جنوبی را در اینجا ببینید.

شرایط رشته فیزیولوژی در دانشگاه کره جنوبی

تحصیل فیزیولوژی و آناتومی بدن در دانشگاه کره جنوبی

آناتومی و فیزیولوژی یک دوره دانشگاهی ضروری است که شما باید برای موفقیت در زمینه علوم بهداشتی مطالعه کنید. این دوره مروری گسترده بر چارچوب ساختاری بدن انسان را در بر می گیرد و نحوه عملکرد آن را شرح می دهد. با مطالعه این دوره، دانشجویان معانی اصطلاحات را در آناتومی و فیزیولوژی درک می کنند، با ساختارهای تشریحی بدن آشنا می شوند و از چگونگی عملکرد ساختارها و سیستم ها در بیماری و سلامتی اطلاعات کسب می کنند.

هدف دوره:

  • دانشجویان اصطلاح آناتومی و فیزیولوژی و زمینه های مربوط به آن را یاد می گیرند.
  • دانشجویان موقعیت های مختلف بدن و سلول ها را یاد می گیرند.
  • رابطه بین سلول ها، بافت ها، اندام ها و سیستم ها آموزش داده می شود.
  • عملکرد، فیزیولوژی و آناتومی سیستم بدن شرح داده می شود.
  • دانشجویان درمورد بیماری ها و اختلالات شایع مربوط به سیستم بدن آشنا می شوند.

مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله ای مجزا شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی را شرح داده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *