مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ

رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ از کشورهای اروپایی پیشرفته است. علاقه مندان به تحصیل رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ میتوانند در این کشور برنامه های مختلفی بیابند. البته توجه داشته باشید که تعداد دانشگاه های واقع در لوکزامبورگ محدود هستند و برنامه های ارائه شده تنوع زیادی ندارند. لذا هر سال برنامه ها باید بررسی شوند و متقاضیان با بررسی شرایط پذیرش بگیرند. البته توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در لوکزامبورگ بالاست و سالیانه حدود 15000€ الی 25000€ (یورو) می باشد. رشته های ارائه شده در این کشور به زبان انگلیسی است و ارائه مدرک زبان برای پذیرش در دانشگاه های های لوکزامبورگ مورد نیاز است. با ارتباط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید جهت اخذ اقامت لوکزامبورگ و سایر کشورهای اروپا اقدام کنید.

تحصیل رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ

دانشجویان کارشناسی باید بر علوم اصلی تمرکز کنند و تحصیل در رشته پزشکی را هدف قرار دهند. به طور معمول، شما به ریاضی، شیمی و زیست شناسی به طور استاندارد نیاز دارید. کسانی که مایل به ورود به عنوان پژوهشگر یا دستیار تحقیق هستند، مطمئناً به ریاضی نیاز دارند و استعداد و درک آمار را توسعه می دهند. دانشجویان مقطع کارشناسی باید به طور ایده آل بر علوم فیزیکی به عنوان یک رشته تمرکز کنند. گزینه های پزشکی در صورت موجود بودن در کالج مورد نظر، ترجیح داده می شود. ریاضیات باید در طول دوره تحصیل خود همچنان مورد توجه قرار گیرد، به خصوص اگر شما ترجیح می دهید به عنوان یک محقق آزمایشگاهی کار کنید. مدرک کارشناسی برای مشاغل دستیار تحقیق یا تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی مناسب است. کسانی که مایل به کار در این زمینه هستند باید مدارک پزشکی موجود را مطالعه کنند.

برای مطالعه فیزیولوژی به عنوان کارشناسی ارشد گزینه هایی وجود دارد، اما این تعداد اندک است. کارشناسی ارشد برای مدیریت پروژه در کارهای آزمایشگاهی مورد نیاز است، در حالی که مجوز برای درمان بیماران ممکن است مستلزم صلاحیت در راستای افرادی باشد که پزشکان یا پرستاران برای تمرین استفاده می کنند. دکترا برای تحقیقات پیشرفته و نقش های دانشگاهی و برای تدریس در دانشگاه ها مورد نیاز است. برای مثال، صنعت خصوصی اغلب فیزیولوژیست ها را به عنوان بخشی از تیم های تحقیقاتی دارویی استخدام می کند.

در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کنند رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ آشنا شوید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه لوکزامبورگ
2دانشگاه لونکس

مدارک لازم جهت تحصیل رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ

الزامات تحصیل رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ

برای تحصیل در لوکزامبورگ در رشته فیزیولوژی باید مدارک دیگری را هم ارائه کنید. این رشته، علاوه بر ارائه دانش در بسیاری از زمینه های زیست شناسی فیزیولوژی جانوری و گیاهی، بوم شناسی لیسانس شامل دوره هایی در ریاضیات، فیزیک، شیمی و بیوانفورماتیک است. تعامل قوی بین زیست شناسی و انفورماتیک از ویژگی های این مدرک است. دوره های آغاز شده در سال اول به تدریج خاص تر و کاربردی تر می شوند. برای همه دوره ‌ها معمولا از دانش ‌آموزان خواسته می ‌شود که Diplome de Fin d’Etudes Secondaires را با قبولی با Bien کلی یا 40/60 تکمیل کرده باشند. اگر یک دوره به یک موضوع خاص در کلاس B در SQA Higher نیاز دارد،Bien یا 40 یا بالاتر مورد نیاز است.

اعطای دیپلم با امتیاز بین 26 تا 29 یا بالاتر بسته به رشته ای که برای درخواست انتخاب می کنید. اگر یک دوره به یک موضوع خاص در کلاس B در SQA Higher نیاز دارد، نمره 5 یا بالاتر در HL مورد نیاز است. بسته به رشته ای که برای درخواست انتخاب می کنید بین 60 تا %70 قبولی داشته باشید. اگر یک دوره به یک موضوع خاص در کلاس B در SQA Higher نیاز دارد، 70٪ مورد نیاز است. برای ارائه درخواست جهت تحصیل ارشد باید لیسانس از دانشگاه لوکزامبورگ با نمره کلی 12/20 یا بالاتر، یا Diplome d’Ingenieur Industriel با نمره کلی 12/20 یا بالاتر با دو سال سابقه کار مرتبط داشته باشید.

در این بخش شاهد مدارک لازم جهت تحصیل رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ هستید:

مدارک لازم جهت تحصیل رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ

مشاغل رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ

فیزیولوژی یک حوزه بسیار گسترده است. فیزیولوژیست های واجد شرایط ممکن است در دانشگاه یا در آزمایشگاه کار کنند، درست مانند اکثر سایر مدارک پزشکی. به سادگی، آنها آناتومی بدن انسان را مطالعه می کنند. آنها به نحوه عملکرد اندام ها و سیستم ها و تأثیر عوامل خارجی بر بدن انسان علاقه مند هستند. آنها تقریباً در هر محیطی کار می کنند، اما معمولاً در آزمایشگاه ها یا تیم های پزشکی، گاهی اوقات در کنار سایر متخصصین و پرسنل دیگر کار می کنند. بخش های ملی و دولتی فضاهایی باز هستند که اغلب در همه جا با خطرات طبیعی روبرو هستند. در زمینه محیط زیست، فیزیولوژیست ها اثرات این فرایندهای طبیعی را مطالعه و درمان می کنند. هسته ای و دیگر مکان هایی که سم زدایی در آنها انجام می شود، کار می کنند و مجروحان را درمان می کنند.

آنها همچنین ممکن است در آزمایشگاه ها کار کنند و داده ها و آمار مربوط به قرار گرفتن در معرض عوامل خاص را مطالعه کنند. آنها برای شناسایی مواد و گسترش علائم، به ویژه در مواردی که عامل نیاز به شناسایی دارد، کار می کنند. برخی دیگر ممکن است در آزمایشگاه ها به عنوان دستیار تحقیق یا تکنسین آزمایشگاه کار کنند. حدود %34 در تحقیق و توسعه در فیزیک، مهندسی و علوم زیستی فعالیت می کنند. افرادی که در این زمینه کار می کنند معمولاً در آزمایشگاه ها فعالیت می کنند. حدود 27% در آموزش و پرورش کار می کنند. آنها به عنوان سخنران و محقق در آزمایشگاه های کالج و دانشگاه یا سایر بخش ها کار خواهند کرد. 15% یا فیزیولوژیست های واجد شرایط در بیمارستان ها کار می کنند.

حقوق مشاغل فیزیولوژی در لوکزامبورگ

مشاغل رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ شامل کار علوم آزمایشگاهی در لوکزامبورگ و بخش های دولتی و خصوصی دیگر است. میزان حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای یک فیزیولوژیست در این کشور به صورت متوسط به میزان 11300€ (یورو) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 135000€ (یورو) در سال است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک فیزیولوژیست در کشور لوکزامبورگ در حدود 5530€ (یورو) و در بیشترین حالت 17600€ (یورو) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته فیزیولوژی در کشور لوکزامبورگ در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق ماهیانه مشاغل فیزیولوژی در لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد زیست شناسی یکپارچه دانشگاه لوکزامبورگ

کارشناسی ارشد در زیست شناسی سیستم های یکپارچه در دانشگاه لوکزامبورگ، دانشجویان را قادر می سازد تا با در نظر گرفتن فناوری های جدید، دانش عمیق تری از علوم زیستی کسب کنند. این شامل پردازش مقادیر زیادی داده است و بنابراین بیوانفورماتیک و تجزیه و تحلیل شبکه عناصر ضروری در این آموزش مدرن در علوم زیستی هستند. سیستم های بیولوژی (توسعه بیوشیمی و فیزیولوژی) می خواهد سیستم ها را بفهمد و الگوبرداری کند:

  • تک تک سلول ها
  • اندام ها و موجودات زنده بر اساس مولکول های تشکیل دهنده آنها.

 این رشته های تأسیس شده را در علوم زیستی ادغام کرده و آنها را برای چالش های آینده تجدید می کند.

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد در زیست شناسی سیستم های یکپارچه
  • مدت زمان: 2 سال و 4 ترم (120 ECTS)
  • زبان برنامه: انگلیسی

نقاط قوت:

  • ترکیبی از علوم زیستی و علوم محاسباتی
  • استفاده از مدرن ترین فناوری ها در علوم زیستی
  • مشارکت اولیه در پروژه های تحقیقاتی
  • پیوندهای قوی با دپارتمان علوم و پزشکی زندگی (DLSM) و مرکز پزشکی سیستم های زیستی لوکزامبورگ (LCSB) در دانشگاه لوکزامبورگ

جهت تحصیل بدون مدرک زبان در لوکزامبورگ این مقاله را مطالعه کنید.

مرکز سیستم بیوپزشکی دانشگاه لوکزامبورگ

در سال 2008 دولت لوکزامبورگ “ابتکار سلامت” خود را که شامل سرمایه گذاری منابع قابل توجهی در بخش بیوتکنولوژی لوکزامبورگ بود، اعلام کرد. هدف این ابتکار تبدیل لوکزامبورگ به مرکز برتری در زمینه پزشکی بود. پزشکی یک حوزه نوظهور پزشکی است که هدف آن بهبود پزشکی از طریق مراقبت های فردی بیشتر است. این امر به لطف فناوری های جدیدی که داده هایی مانند توالی ژنوم و مشخصات بیان ژن را در اختیار پزشکان قرار می دهند، امکان پذیر شده است. این نوع داده ها از پزشکان در تشخیص دقیقتر بیماری و درمان تک تک بیماران پشتیبانی می کند. بازیگران اصلی بخش زیست پزشکی لوکزامبورگ عبارتند از:

  • مرکز سیستم های زیست پزشکی لوکزامبورگ (LCSB)
  • واحد تحقیقات علوم زندگی دانشگاه (LSRU)
  • و همچنین موسسه بهداشت لوکزامبورگ (LIH)
  • و بانک زیستی یکپارچه لوکزامبورگ (IBBL)
  • کنسرسیوم پزشکی (PMC)

این مرکز همکاری های راهبردی را با آزمایشگاه های برجسته زیست پزشکی در سراسر جهان و با تمام واحدهای اصلی تحقیقات بیولوژیکی و پزشکی در لوکزامبورگ ایجاد کرده است. برای اخذ اقامت اروپا کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت شما برای راهنمایی و مشاوره هستند.

سوالات پرتکرار در باب رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ

در این بخش از مقاله به سوالات پرتکرار در باب رشته فیزیولوژی در لوکزامبورگ پاسخ داده ایم:

  • میزان حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای یک فیزیولوژیست چقدر است؟ میزان حقوق ماهیانه کار در لوکزامبورگ برای یک فیزیولوژیست در این کشور به صورت متوسط به میزان 11300€ (یورو) در ماه است.
  • فرصت های شغلی کار در حوزه فیزیولوژی در لوکزامبورگ چیست؟ آنها همچنین ممکن است در آزمایشگاه ها کار کنند و داده ها و آمار مربوط به قرار گرفتن در معرض عوامل خاص را مطالعه کنند. آنها برای شناسایی مواد و گسترش علائم، به ویژه در مواردی که عامل نیاز به شناسایی دارد، کار می کنند. برخی دیگر ممکن است در آزمایشگاه ها به عنوان دستیار تحقیق یا تکنسین آزمایشگاه کار کنند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *