مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته فیزیولوژی در فیلیپین

رشته فیزیولوژی در فیلیپین

رشته فیزیولوژی در فیلیپین یکی از رشته های پرطرفدار در این کشور بوده و این کشور به ارائه آموزش با کیفیت توسط دانشگاه ها معروف می باشد. این کشور، کشوری بی نظیر است. از نظر وسعت زمین کمی بزرگتر از ایالت آریزونا ایالات متحده است. این دومین مجمع الجزایر بزرگ جهان پس از اندونزی است که از بیش از 7000 جزیره تشکیل شده است. این کشور همچنین با بیش از 103 میلیون نفر از سال 2016، دوازدهمین کشور پرجمعیت جهان است.

قابل ذکر است که این کشور تنها کشور مسیحی قبل از تسلط در آسیا است. می توان گفت که تقریبا 80% مردم کاتولیک روم هستند. به همین اندازه قابل توجه، انگلیسی یک زبان ملی در این کشور در کنار زبان تاگالوگ است و تقریبا 2 سوم مردم با آن صحبت می کنند. اگرچه هنوز هم در حدود 170 زبان مالائو-پولینزی اضافی در سراسر مجمع الجزایر استفاده می شود. هم آرایش مذهبی این کشور و هم انگلیس بودن آن نتیجه استعمار است. این کشور بیش از 3 قرن مستعمره اسپانیا بود، واقعیتی که سیستم های اعتقادی مذهبی را قبل از ایالات متحده شکل داده است. برای تحصیل رشته فیزیولوژی در فیلیپین می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

معرفی رشته فیزیولوژی در فیلیپین

رشته فیزیولوژی در فیلیپین مطالعه عملکرد حیوانات و انسان ها است و می تواند در سطح سلول ها، بافت ها، سیستم های اندام و کل بدن بررسی شود. هدف اساسی تبیین مکانیسم های اساسی موجود در ارگانیسم زنده و نحوه تعامل آن ها است. مطالعه فیزیولوژی علاوه بر اینکه یک کنجکاوی طبیعی در مورد عملکرد حیوانات و انسان ایجاد می کند، از اهمیت اساسی در پزشکی و علوم بهداشتی مرتبط برخوردار است. زیرا، این امر زمینه پیشرفت در درک ما از بیماری و توانایی ما در درمان موثرتر آن است. همچنین از نظر روانشناسی و فلسفی مهم است. به ما کمک می کند سیستم عصبی را درک کنیم، که از طریق آن تجربه ذهنی به دست می آید و رفتار و یادگیری کنترل می شود.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در فیلیپین

لیستی از دانشگاه ها و دانشکده های ارائه دهنده دوره های رشته فیزیولوژی در فیلیپین است. دانشگاه های این برنامه عبارتند از:

دانشگاه ها و دانشکده های ارائه دهنده ه رشته فیزیولوژی در فیلیپین

جدول زیر مقاطعی که دانشگاه های بالا برای این برنامه را ارائه می دهند عبارتند از:

نام دانشگاهمقطع تحصیلی
دانشگاه ایالتی بنگوتمقطع کارشناسی
دانشگاه پلی تکنیک فیلیپینمقطع کارشناسی
دانشگاه د لا سالمقطع دکترا
دانشگاه مرکزی میندانائومقطع کارشناسی و دکترا
دانشگاه شرق دورمقطع کارشناسی
دانشگاه ایالتی ویسایاسمقطع کارشناسی
دانشگاه فیلیپین مانیلمقطع کارشناسی ارشد
دانشگاه دولتی کاراگا بوتوانمقطع کارشناسی ارشد

دانشگاه ایالتی دانشگاه ایالتی بنگوت، یک دانشگاه دولتی در استان بنگوت، واقع در این کشور است. پردیس اصلی آن در لا ترینیداد است. BSU دارای دو پردیس ماهواره ای، 8 دانشکده، 2 موسسه دانشگاهی و یک مدرسه تحصیلات تکمیلی است. این دانشگاه همچنین یک دانشگاه آزاد را اداره می کند. این واحدها برنامه های کارشناسی ارشد و کارشناسی را در رشته های متنوعی ارائه می دهد. برخی از واحدها برنامه های بدون مدرک و دوره های کوتاه مدت را نیز ارائه می دهند.

مشاغل فیزولوژی در فیلیپین

یک فیزیولوژیست بدن انسان و چگونگی همکاری اندام ها و سیستم ها را در شرایط عادی و غیرطبیعی در سطح سلولی و مولکولی مطالعه می کند. متخصص فیزیولوژی ممکن است در فیزیولوژی یک ناحیه، عملکرد یا سیستم خاص بدن، یا در فیزیولوژی گیاهان یا حیوانات تخصص داشته باشد.

کسانی که قصد دارند به عنوان یک فیزیولوژیست ها کار کنند باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • مدرک دکترای فیزیولوژی یا یک رشته مرتبط
  • تجربه کار به عنوان فیزیولوژیست
  • مهارت های تفکر انتقادی، تحلیلی و حل مسئله
  • توانایی های ریاضی و فنی و همچنین سواد کامپیوتری
  • مهارت های ارتباطی و کار تیمی خوب

حقوق ماهیانه کار در فیلیپین برای فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در فیلیپین در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه رشته فیزیولوژی در فیلیپین

ویزای تحصیلی برای رشته فیزیولوژی در فیلیپین

اگر می خواهید در این کشور تحصیل کنید، به ویزا نیاز خواهید داشت. دانشجوی خارجی که در هنگام ثبت نام حداقل 18 سال سن داشته باشد، دانشجو جهت تحصیل در این کشور باید ویزای دانشجویی فیلیپین را تهیه کند. جدول زیر مدارک لازم جهت اخذ ویزا را نشان می دهد:

مدارکتوضیحات
فرم درخواست ویزاتکمیل و امضاء شده
کپی از بیانیه تاریخچه شخصی
کپی اعلامیه پذیرش
گواهینامه پزشکیهمراه با آزمایش های لازم
نتایج اشعه ایکساز قفسه سینه
اثبات عدم سوء پیشینهبا امضای افسر پلیس صادر کننده
گذرنامهحداقل 6 ماه اعتبار
پرداخت هزینه درخواست ویزامبلغ 25000$ (دلار)
عکس6 قطعه به اندازه 2*2، طی 6 ماه اخیر گرفته شده باشد.

ویزای تحصیلی برای رشته فیزیولوژی در فیلیپین

هزینه تحصیل در فیلیپین

مدارس این کشور آزاد هستند که می توانند شهریه خود را تعیین کنند. با این وجود برای ادامه رقابت، بیشتر مدارس هزینه های خود را بین 1000$ تا 2500$ (دلار) در هر سال تحصیلی تعیین می کنند. دوره هایی مانند پزشکی و مهندسی در انتهای بالاتر این طیف قرار می گیرند. این هزینه ها به طور کلی در هر 3 سطح آموزش عالی یکسان است. برخی از دانشجویان دکترا SSP خود را به مجوز کار تبدیل می کنند و در حین تحصیل به صورت نیمه وقت تدریس می کنند. هزینه ها در پوزوس پرداخت می شود. باید رسید را برای اهداف مهاجرت نگه دارید.

در مورد بورسیه تحصیلی در فیلیپین، این بورسیه ها معمولا فقط به دانشجویان بومی تعلق می گیرد. با این حال، بسیاری از مدارس تحت کنترل CHE بورسیه تحصیلی خود را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. این ها می تواند از یک مقدار مشخص در هر ترم یا سال تا یک سواری کامل باشد. بررسی کنید مدارس موردنظر برای ارائه چه پیشنهادی دارند.

جدول زیر هزینه تحصیل در برخی از دانشگاه های فیزیولوژی این کشور را نشان می دهد:

نام دانشگاههزینه سالانه به پزو فیلیپین
دانشگاه مرکزی میندانائو4000PHP-13000PHP
دانشگاه شرق دور100000PHP-120000PHP
دانشگاه ایالتی ویسایاس8000PHP-16000PHP
دانشگاه فیلیپین مانیل5400PHP-14500PHP
دانشگاه دولتی کاراگا بوتوان8400PHP-12000PHP

هر 1$ (دلار) معادل با 49.774PHP (پزو فیلیپین) است. متقاضیان برای اطلاع درباره تحصیل در این کشور و سایر کشورها و شرایط اعزام دانشجو می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *