مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی

شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی

یکی از مهم ترین فاکتورها که هنگام تحصیل در کره وجود دارد، اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی و نحوه دریافت ویزای تحصیلی می باشد. کره جنوبی که از کره شمالی در سال 1948 به یک کشور تحت حاکمیت جداگانه تقسیم شده است. به طور، قابل توجهی از همسایه خود جدا شده و به یک نیروگاه آسیایی شناخته شده در سطح بین المللی در زمینه های فن آوری، آموزش و گردشگری تبدیل شده است.. این «ببر آسیایی» با استقبال از هر 2 سنت و مدرنیته، دانشجویان بین المللی زیادی دارد و پایتخت سئول در حال حاضر در میان 10 شهر برتر دانشجویی جهان قرار دارد.

سرمایه گذاری در آموزش و تحقیقات در قلب رشد کره جنوبی به یازدهمین اقتصاد بزرگ جهان و چهارمین اقتصاد بزرگ در آسیا بوده است. این سرمایه گذاری و رشد در نوآوری و فناوری است که باعث شده است این کشور در کنار هنگ کنگ، سنگاپور و تایوان به عنوان یکی از 4 اقتصاد «ببر آسیایی» شناخته شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را درباره اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی برای علاقه مندان آماده کرده است.

تحصیل در کره جنوبی

برای پذیرش عمومی در دانشگاه های کره، گواهی مهارت زبان کره ای لازم است. TOPIK (آزمون مهارت در کره) سطح 3 (سطح متوسط) یا بالاتر برای پذیرش مورد نیاز است. به جزء در دانشگاه هایی انحصاری انگلیسی می باشد. اگر علاقه مند به تحصیل در این کشور می باشید. باید دانشگاه ها را جستجو کرده و سپس از زمان درخواست آن مطلع شوید. مدارک لاز مرا جمع آوری کرده و به دانشگاه مورد نظر در زمان مشخص ارسال نمایید. در وب سایت دانشگاه ها از شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی و امکاناتی که در اختیار دانشجویان قرار می دهند، گفته شده است.

امکاناتی که در اختیار دانشجویان می گذارند می تواند موارد زیر باشد:

  • خوابگاه
  • سخنرانی های اختصصاصی انگایسی
  • بورسیه تحصیلی

دوره پذیرش عمومی دانشگاه های کره برای بهار بین سپتامبر تا نوامبر و برای پاییز، بین ماه می تا ژوئن است. دوره دقیق درخواست ممکن است بسته به دانشگاه ها در زمان های مختلف شروع شود. بنابراین، مهم است که برنامه ها و مهلت برنامه ها را از قبل بررسی کنید.

مدارک و شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی

مدارک و شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی در جدول زیر آمده است:

مدارکتوضیحات
فرم درخواست دانشگاهتکمیل شده
انگیزه نامهدرباره علت خود در تحصیل در کره و دانشگاه مورد نظر
توصیه نامه1 یا 2 بستگی به دانشگاه مورد نظر دارد.
گواهینامه تحصیلیآخرین گواهینامه تحصیلی
گذرنامهکپی آن جهت اثبات هویت
گواهی اثبات مهارت زبانانگلیسی و کره ای
پرونده ها، فتوکپی هاجهت تحصیل در رشته مطالعات هنری
اثبات تمکن مالی

علاوه بر این، شواهدی از مانده حساب یا ضامن مالی دانشجو حداقل برای یک ماه نگهداری شده، جهت نقل و انتقالات محلی یا گواهی های ارزی باید ارائه شود. این ها شامل متوسط هزینه های تحصیل و زندگی در طول اقامت دانشجو در کره جنوبی است.

در واقع، دولت کره از دانشجویان خارجی خارج از کره می خواهد اثبات مهارت خود را به یکی از 2 زبان کره ای و انگلیسی نشان دهند. بنابراین، یک آزمون TOPIK وجود دارد که برای کسانی است که می خواهند از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در زبان کره ای اقدام کنند.

دو نوع برنامه برای تحصیل در مقطع کارشناسی در کره جنوبی وجود دارد:

  • برنامه منظم: پس از اتمام دوره دبیرستان (کارشناسی).
  • برنامه انتقال: انتقال از دانشگاه به دانشگاه دیگر است. اساسا، برای تکمیل مراحل انتقال که توسط دانشگاه پذیرنده تعیین می شود، به تعداد مشخصی از ساعت تحصیل مصوب نیاز دارد.

در حقیقت، اکثر دانشگاه ها در کره جنوبی از طریق وب سایت رسمی خود اجازه استفاده آنلاین را می دهند. اساساً، ارسال بیشتر از طریق تکمیل فرم درخواست و اسناد لازم برای درخواست انجام می شود.

ویزای دانشجویی و شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی

ویزای دانشجویی و شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی

ویزای دانشجویی (D-2) جهت تحصیل در کره جنوبی می باشد. داشتن این ویزا، از شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی است. افرادی که دارای ویزای دانشجویی D-2 هستند حداکثر مدت اقامت در کره تا 2 سال است. متقاضی باید درخواست خود را به هر مأموریت دیپلماتیک کره در کشور خود یا کشوری که آخرین مدرسه آن ها واقع شده ارسال کند.

شرایط دریافت این ویزای دانشجویی عبارتند از:

  • برای دانشجویانی که می خواهند در موسسات آموزشی و دانشگاهی مانند دانشکده های محلی تحصیل و تحقیق انجام دهند.
  • دانشجویانی که می خواهند در یک برنامه تمام وقت مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در هر موسسه دانشگاهی مستقر در هر 2 دانشگاه عالی تحقیق یا ثبت نام کنند. قانون آموزش یا قانون ویژه

ویزای کارآموز عمومی (D-4) برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در زبان کره ای و سایر شرایطی هستند که در زیر اعمال می شود صادر می شود. دانشجویان مشتاق می توانند از طریق هر شعبه مهاجرت یا بصورت آنلاین در پورتال ویزا کره اقدام کنند. ویزای صادر شده می تواند تا 2 سال دوام داشته باشد. یکی از مزایای ویزای دانشجویی امکان کار ضمن تحصیل در کره جنوبی می باشد.

هزینه دریافت ویزای دانشجویی کره جنوبی

کره از سال ها قبل تعدادی دانشجو مدبر آماده کرده است. حتی ویزای دانشجویی کره جنوبی انواع مختلفی دارد که براساس شرایط نامزدها انجام می شود. کره در زمره بهترین کشورها با تحصیلات قرار دارد که چیزهای زیادی در مورد سیستم آموزش پاداش دهنده در این کشور به ما می گویند.

هزینه ای که برای صدور ویزای کار برای کره پرداخت می شود با توجه به نوع همان متفاوت خواهد بود. براساس چندین پارامتر تخمین زده می شود. این مبلغ همراه با هزینه خدمات به مراکز درخواست ویزا پرداخت می شود. همچنین، شما باید هزینه را فقط به صورت نقدی پرداخت کنید. در غیر این صورت اگر به شعبه مرکز درخواست ویزا دسترسی ندارید، می توانید هزینه را با پیش نویس تقاضا ارسال کنید.

هزینه درخواست ویزای تحصیلی کره جنوبی در نمودار زیر برای دانشجویان ایرانی آمده است:

هزینه درخواست ویزای تحصیلی کره جنوبی به دلار

در این مقاله درباره شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی گفته شد. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در کره جنوبی می باشند، برای اقدام و یا دریافت مشاوره می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *