مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته فیزیولوژی در برزیل

رشته فیزیولوژی در برزیل

با تحصیل رشته فیزیولوژی در برزیل این امکان برای دانشجویان وجود دارد که بعد از فارغ التحصیلی بتوانند در بخش های مختلف مشغول به کار شوند. دانشگاه های این کشور هزاران برنامه مختلف را از رشته هایی مانند عدالت اجتماعی و مهندسی برق گرفته تا مدیریت منابع تنوع زیستی و مهندسی برق ارائه می دهند. تحقیقات فناوری سخاوتمندانه توسط سازمان های دولتی تأکید می شود که تأکید زیادی بر هوانوردی، کشاورزی و استفاده از منابع تجدیدپذیر دارند. جمهوری فدرال برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی است که نزدیک به 200 میلیون نفر در آن زندگی می کنند و از سریع ترین رشد اقتصادی جهان لذت می برند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همه آنچه که باید درباره رشته فیزیولوژی در برزیل را بدانید در این نگارش آورده است.

تحصیل رشته فیزیولوژی در برزیل

تحقیقات آموزش رشته فیزیولوژی در برزیل با هدف بررسی جنبه های یادگیری و روش هایی که به طور خاص در آموزش و یادگیری فیزیولوژی اعمال می شود، انجام می شود. از جمله دوره های مهم دیگری که در آموزش متخصصان بهداشت گنجانده شده است، فیزیولوژی است. فیزیولوژی اساس دانش این متخصصان است. زیرا، دانش فیزیولوژیکی درک درستی از عملکرد سیستم های مختلف بدن را فراهم می کند. به طور که، برای تشخیص صحیح سلامت افرادی که تحت مراقبت این متخصصان هستند مهم است. بنابراین، مهم است که از کیفیت دروس فیزیولوژی که به این هزاران دانشجو ارائه می شود ، آگاه باشید.

انگیزه بالایی در بین دانشجویان جوان وجود دارد که در دوره های کارشناسی خود با فیزیولوژی درگیر شوند و در کنگره های سالانه فیزیولوژی بیش از 70% از شرکت کنندگان دانشجویان تحصیلات تکمیلی یا کارشناسی هستند. این چیزی منحصر به فرد است و جامعه ما و آژانس های این کشور برای ارتقاء برنامه های تحصیلات تکمیلی و تحقیقات در این کشور از این پتانسیل آگاه هستند و دانشگاه های این کشورحتی بیشتر تلاش خواهند کرد تا اشتیاق و درگیری دانشجویان را با فیزیولوژی حفظ کنند. با توجه به این مسئله مهم، چشم انداز فیزیولوژی در این کشور زیاد است.

معرفی رشته فیزیولوژی در برزیل

3 نوع مختلف از موسسات آموزش عالی در برزیل وجود دارد عبارتند از:

3 نوع موسسه آموزش عالی در برزیل

دانشگاه های پژوهش محور، تحقیق می کنند و از اساتید دارای دکترا استفاده می کنند. از طرفی دانشگاه هایی وجود دارند که دوره های متنوعی را ارائه می دهند اما پژوهش محور نمی باشند. دانشکده های مجتمع و کوچک که موسسات آموزش عالی کوچکتر هستند و قبل از ارائه مدارک، گواهینامه ها و دوره های جدید نیاز به تأیید وزارت آموزش و پرورش این کشور دارند. در حالی که اکثر دانشگاه های ایالتی و فدرال شهریه ای دریافت نمی کنند، مدارس کوچکتر که توسط دولت های شهرداری اداره می شوند ممکن است هزینه های تحصیل در مدرسه خود را دریافت کنند.

دانشگاه سائو پائولو (USP)، یکی از دانشگاه هایی است که رشته فیزیولوژی در برزیل را ارائه می دهد. دانشگاه سائو پائولو دوره های کارشناسی را در تمام زمینه های دانش ارائه می دهد. همه آن ها رایگان بوده و از 4 تا 6 سال طول می کشند. لازم به یادآوری است که بیشتر فعالیت های USP به زبان پرتغالی انجام می شود.

دانشگاه سائو پائولو یک دانشگاه دولتی در ایالت سائو پائولو است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه دولتی این کشور و معتبرترین موسسه آموزشی است. USP بهترین دانشگاه ایبرو-آمریکا، و دارای رتبه 100 در بین دانشگاه های جهان است. در زمینه آموزش، تحقیق و گسترش دانشگاه در همه زمینه های دانش، با ارائه طیف گسترده ای از دوره ها، درگیر است. مقاله معرفی دانشگاه های برزیل اطلاعات بیشتری درباره دانشگاه های این کشور به شما می دهد.

معرفی رشته فیزیولوژی در برزیل

مشاغل فیزیولوژیست ها در برزیل

اکثر فارغ التحصیلان دکترای رشته فیزیولوژی در برزیل در سیستم دانشگاه های دولتی مشغول به کار هستند. موسساتی که بیشتر فعالیت های علمی در این کشور در آن توسعه یافته است، اما تعداد این دانشکده های بسیار واجد شرایط هنوز هم برای بیش از 120 دانشگاه دولتی و تقریبا در بسیاری از دانشگاه های خصوصی در این کشور کم است. این بدان معنی است که اکثر اعضای هیئت علمی تدریس فیزیولوژی در این کشور دکترای تخصصی نیستند و در نتیجه فعالیت های حرفه ای آن ها با هیچ تحقیق در علوم فیزیولوژی ارتباط ندارد. بنابراین، دانشگاه های این کشور قصد دارند تا در چند سال آینده تعداد دکتری فیزیولوژی را افزایش دهند تا نسل جدیدی از دانشجویان جوان با استعداد را آموزش دهند و به آن ها انگیزه دهند تا درگیر تحقیقات فیزیولوژی شوند.

حقوق ماهیانه کار در برزیل برای فیزیولوژیست ها در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در برزیل

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، متوسط حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در این کشور برابر با 101418BRL (رئال برزیل) می باشد.

جدول زیر حقوق ماهیانه کار در این کشور را نشان می دهد:

پارامترحقوق به رئال برزیل
کمترین2170BRL
متوسط8560BRL
بیشترین38200BRL

هر 1$ (دلار) معادل با 5.463BRL (رئال برزیل) می باشد. با مقایسه مقادیر نمودار و جدول می توان نتیجه گرفت که متوسط حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها بالا است.

هزینه تحصیل در برزیل

دانشگاه های این کشور می توانند هزینه تحصیل خود را تعیین کنند. یعنی اینکه هزینه دانشگاه ها می تواند متفاوت باشد.. به طور کلی، هزینه برنامه ها بین 2000$ تا 10000$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. این مبلغ معمولا قبل از شروع سال تحصیلی بعدی قابل پرداخت است. به طور رسمی، هزینه ها باید به صورت رئال پرداخت شود، اما برخی از مدارس دلار آمریکا را قبول می کنند. هزینه های تحصیل بدون توجه به سطح تحصیلات به طور کلی در محدوده 2000$ تا 10000$ (دلار) است.

به یاد داشته باشید، اگر می خواهید در حین تحصیل در مقطع دکترا به صورت پاره وقت کار کنید، باید ویزای تحصیل خود را به یک اجازه کار تبدیل کنید. این کار را می توان در این کشور نیز انجام داد. با صعود شهرت تحصیل در برزیل، گزینه های بورسیه تحصیلی در دسترس دانشجویان بین المللی نیز افزایش می یابد. بورسیه هایی که برای شما باز می شود به سطح تحصیلات، موضوع، تابعیت و همچنین اینکه به پرتغالی یا انگلیسی تحصیل خواهید کرد بستگی دارد. برای مطلع شدن از شرایط مهاجرت تحصیلی به این کشور یا سایر کشورها می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *