مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته فیزیولوژی در ایسلند

رشته فیزیولوژی در ایسلند

تحصیل رشته فیزیولوژی در ایسلند در موسسات برجسته این کشور امکان پذیر بوده و دانشجویان می توانند از این طریق اقامت این کشور را بدست آورند. با وجود محیطی زیبا، و یخچال های طبیعی پوشیده از برف در پس زمینه این کشور را به عنوان یکی از مقاصد بی نظیر زمین شناسی در جهان تبدیل کرده است که میلیون ها نفر از مناطق مختلف جهان از آن بازدید می کنند. این کشور با ارائه زندگی دانشجویی فعال و مهیج به دانشجویان ملی و بین المللی، تصویری محکم برای آن ایجاد کرد. تحصیل در این کشور یکی از فرصت های آکادمیک بسیار شناخته شده ای است که دانشجویان بین المللی می توانند از آن برای ایجاد شغل با شکوه در آینده استفاده کنند.

سیستم آموزشی این کشور به دلیل رویکرد مترقی خود محبوب است. کسانی که تحصیلات خود را در این کشور دنبال می کنند دریافتند که کل ساختار آموزش و پرورش به طور آشکار از یک فرصت برابر برای همه، فارغ از پیشینه ای که به آن تعلق دارند حمایت خواهد کرد. حدود 5% از دانشجویان این کشور را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند. در این مقاله، متخصصان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در ایسلند خواهد بود. علاوه بر این، در ادامه هزینه تحصیل در هر کدام از دانشگاه ها را به شما عزیزان اعلام خواهند کرد.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در ایسلند

برای دانشجویانی که قصد تحصیل در کشور را دارند، اولین چیزی که باید در نظر بگیرند این است که کجا تحصیل کنند. با جمعیت کم، مدارس زیادی وجود ندارد که بتوان آن ها را برای تحصیلات عالی انتخاب کرد. بزرگترین دانشگاه حاضر دانشگاه ایسلند است. گزینه دوم دانشگاه ریکیاویک است.

دانشگاه ایسلند، دارای دپارتمان فیزیولوژی است. نقش اصلی گروه فیزیولوژی دوگانه است:

نقش اصلی دوگانه گروه فیزیولوژی

این دانشگاه برای کسانی که قصد تحصیل رشته فیزیولوژی در ایسلند را دارند بسیار مناسب می باشد. این دپارتمان به کلیه معلمان و متخصصان دائمی دانشگاه امکانات تحقیقاتی می دهد. همچنین، هیئت مدیره این بخش می تواند دانشمندان سایر زمینه ها را در حد امکان اتاق فراهم کند. تحقیقات اساسی در بسیاری از زمینه های فیزیولوژی در این بخش انجام می شود. این تحقیق دانش جدیدی را ارائه می دهد که برای حل بسیاری از مسائل، علمی و عملی مفید است. دانشگاه دیگری که این برنامه را ارائه می دهد، دانشگاه ریکیاویک است.

دانشگاه ریکیاویک، بزرگترین دانشگاه خصوصی در این کشور با بیش از 3500 دانشجو است. منشور آن توسط اتاق بازرگانی، فدراسیون صنایع این کشور و کنفدراسیون کارفرمایان این کشور ارائه می شود. تحصیل در ایسلند برای دانشجویان خارجی چیز جدیدی نیست. بیشتر دانشگاه ها از اینکه دانشجویان اجازه می دهند بیایند و تحصیل کنند بسیار خوشحال می باشند. به خصوص به این دلیل که به گسترش دامنه دانش کمک می کند و اندازه کلاس های بزرگتری را به مدارس ارائه می دهد.

مشاغل رشته فیزیولوژی در ایسلند

مشاغل رشته فیزیولوژی در ایسلند

کسانی که فارغ التحصیل رشته فیزیولوژی در ایسلند می باشند، می توانند در این کشور در بخش های مختلف مشغول به کار شوند. آن ها تحقیق در مورد ساختار سلولی و عملکرد سیستم ارگان های گیاهان و حیوانات را انجام می دهد که عبارتند از:

  • رشد
  • تنفس
  • گردش خون
  • دفع
  • حرکت
  • تولید مثل

به علاوه، آن ها سایر عملکردهای گیاهان و حیوانات را در شرایط عادی و غیر طبیعی بررسی می کند. فیزیولوژیست ها با استفاده از میکروسکوپ، تجهیزات اشعه ایکس، طیف سنجی و سایر تجهیزات، آزمایشاتی را برای تعیین تأثیرات عوامل محیطی داخلی و خارجی بر روی فرایندها و عملکردهای زندگی انجام می دهد. آن ها غدد و رابطه شان را با عملکردهای بدن مطالعه می کند. ممکن است در فیزیولوژی ناحیه خاص بدن، عملکرد یا سیستم تخصص داشته باشد. ممکن است که فیزیولوژیست ها در فیزیولوژی حیوانات متخصص باشد و به عنوان فیزیولوژیست حیوانات تعیین شود. گیاهان و به عنوان فیزیولوژیست گیاهی تعیین می شود. ارگانیسم های انسانی و به عنوان فیزیولوژیست پزشکی تعیین می شود.

حقوق ماهیانه کار در ایسلند برای فیزیولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در ایسلند برای فیزیولوژیست ها

هزینه تحصیل در ایسلند

در این کشور، شهریه در دانشگاه های دولتی پرداخت نمی شود اما دانشجویان مجبور به پرداخت هزینه ثبت نام اجباری و غیر قابل استرداد می باشند. در اکثر مواقع هزینه ثبت نام بین 100£ تا 250£ (پوند) است. برای دانشجویانی که تحصیل در موسسات آموزش عالی خصوصی را انتخاب می کنند، باید شهریه و هزینه ثبت نام را پرداخت کنند. موسسات آموزش عالی خصوصی شهریه می گیرند اما هزینه های دریافتی در مقایسه با سایر موسسات اروپایی کم است. هزینه های اخذ شده توسط موسسات آموزش عالی خصوصی در این کشور متفاوت است اما بسته به دروس انتخاب شده توسط دانشجویان معمولاً بین 4500£ تا 8000£ (پوند) است.

هزینه تحصیل در ایسلند در دانشگاه هایی که رشته فیزیولوژی در ایسلند را ارائه می دهند، در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاه هاهزینه به دلار
دانشگاه ایسلند
دانشگاه ریکیاویک26.400$

دانشگاه ایسلند شهریه دریافت نمی کند. اما دانشجویان سالانه مبلغ 743$ برای هزینه ثبت نام در این دانشگاه باید پرداخت کنند.

کار دانشجویی در ایسلند

بسیاری از دانشجویان در این کشور برای تأمین هزینه های زندگی خود به صورت پاره وقت کار می کنند. در حقیقت اشتغال نیمه وقت تشویق می شود زیرا کارگران ماهر بیشتری در این کشور تقاضا می کنند. این مشاغل برای دانشجویانی که در یک برنامه دانشگاهی ثبت نام کرده اند به صورت نیمه وقت در دسترس است و می تواند ثابت کند که مداوم مدرک خود را دنبال می کنند. دانشجویان اتحادیه اروپا برای کار در این کشور به اجازه کار احتیاج ندارند و دانشجویان سایر کشورها می توانند استخدام شوند به شرط داشتن اقامت مستند که معمولا هر ساله تمدید می شود.

دانشجویان باید بسیار فعال و هوشیار باشند. زیرا، شغل در این کشور به طور مداوم در چندین سیستم تبلیغ می شود. متوسط حقوق در این کشور برای مشاغل اولیه در سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، رستوران ها و بسیاری از مشاغل خدمات خانگی از 20000ISK تا 30000ISK (کرونا) است. حداقل نرخ حقوق در هر ساعت 125ISK (کرونا) است. چنانچه با مطالعه این مقاله سوالی در ذهن شما درباره مهاجرت به این کشور ایجاد شد، با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید پاسخ سوال خود را بیابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *