مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته فیزیولوژی در ایرلند

رشته فیزیولوژی در ایرلند

با توجه به سطح بالای دانشگاه های کشور ایرلند در جهان، تحصیل رشته فیزیولوژی در ایرلند یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویان می باشد. این کشور، یک جزیره خوشامدگویی با شهرهای جهان وطنی و تاریخچه ای قوی در ارتباط با ادبیات است. دولت این کشور متعهد به حمایت از دانشجویان است و 11.1 میلیارد€ (یورو) در آموزش و پرورش در سال 2020 سرمایه گذاری کرده است. برای جذب دانشجویان بین المللی، صدها برنامه بورسیه و بودجه در دسترس است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا در این مقاله با معرفی رشته فیزیولوژی در ایرلند تمامی اطلاعات این برنامه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

معرفی رشته فیزیولوژی در ایرلند

رشته فیزیولوژی در ایرلند مطالعه چگونگی عملکرد انسان و سایر حیوانات در تمام سطوح است که بر موارد زیر تمرکز دارد:

  • کل بدن
  • سلول هایی که از آن تشکیل شده است
  • فرآیندهای مولکولی رخ داده در داخل این سلول ها

درک فیزیولوژی طبیعی پایه و اساس عمل پزشکی انسانی و دامپزشکی و در برخی موارد دندانپزشکی را تشکیل می دهد. فیزیولوژی از آن جهت که از کل ارگانیسم یک نگاه یکپارچه و جامع دارد. دانش مختلفی از رشته ها را برای ایجاد درک کلی از ارگانیسم زنده متمایز می کند. سایر علوم زیستی رویكرد تقلیل گرایی را در پیش گرفته اند كه بیشتر از یک كل سیستم، بر یک مولفه واحد از یک سیستم پیچیده متمركز شده اند. فیزیولوژی این قطعات را جمع می کند تا بفهمد چگونه یک ارگانیسم زنده کار می کند. اگر از کار با جزئیات و همچنین تصویر کلی لذت می برید، شاید فیزیولوژی مدرک شما باشد.

دروس مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در ایرلند

نمودار زیر برای کسانی که قصد تحصیل مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در ایرلند دارند، دروسی که باید طی 4 سال مطالعه کنند، نشان داده شده است:

4 سال مطالعه در ایرلند

سال دوم دانشجو به بررسی فرآیندهای اساسی مولکولی که در همه سلول ها و عملکرد برخی از انواع سلول های خاص مانند سلول های عصبی و عضلانی رخ می دهد، می پردازد. بر پاساس این پایه در فیزیولوژی سلولی، این دوره سپس به تعاملات بین جمعیت زیادی از سلول ها و عملکرد یکپارچه سیستم های اندام همانطور که در کل حیوانات، به طور عمده انسان ها رخ می دهد، می پردازد.

سال سوم بینشی عمیق در مورد عملکرد سیستم های بدن را فراهم می کند که عبارتند از:

  • سیستم های عصبی
  • قلبی عروقی
  • تنفسی

این ها شامل ماژول های اصلی در فارماکولوژی نحوه استفاده از داروها برای تغییر عملکرد بیولوژیکی و آشکار کردن جنبه های جدید زیست شناسی، ایمونولوژی مطالعه مکانیسم های دفاعی بدن، و یک پروژه تحقیقاتی در زمینه بررسی سبک است.

معرفی دانشگاه های فیزیولوژی در ایرلند

موسسات و دانشگاه های این کشور، صومعه ها و دانشکده هایی هستند که قدمت آن ها به 500 سال قبل از میلاد می رسد. از آن زمان به بعد، این کشور توانسته است برخی از بهترین دانشگاه های جهان را تشکیل دهد. بسیاری از آن ها در میان مدارس و موسسات جهان رتبه بندی بالایی دارند.

این کشور دارای چندین دانشگاه دارای رتبه برتر است که همگی دارای شهرت جهانی می باشند. دانشگاه های دارای بالاترین رتبه در این کشور مکان های عالی برای تحصیل در مقاطع زیر می باشد:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا

این دانشگاه ها بهترین شهرت را دارند و به دلیل ارائه آموزش عالی به دانشجویان بین المللی و داخلی شناخته می شوند. دانشگاه هایی که رشته فیزیولوژی در ایرلند را ارائه می دهند عبارتند از:

  • موسسه فناوری کارلو
  • دانشگاه ملی ایرلند، گالوی
  • کالج دانشگاه دوبلین
  • کالج دانشگاهی Cork
  • کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلین
  • موسسه فناوری اسلیگو

جدول زیر رتبه آن ها را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه
موسسه فناوری کارلو
دانشگاه ملی ایرلند، گالوی301
کالج دانشگاه دوبلین251
کالج دانشگاهی Cork301
کالج ترینیتی دوبلین، دانشگاه دوبلین155
موسسه فناوری اسلیگو

مقاله معرفی دانشگاه های ایرلند می تواند به شما عزیزان اطلاعات بیشتری درباره دانشگاه های ذکر شده بدهد.

معرفی دانشگاه های فیزیولوژی در ایرلند

مشاغل فیزیولوژیست ها در ایرلند

رشته فیزیولوژی در ایرلند مطالعه چگونگی کار سلول ها، نحوه همکاری آن ها در اندام هایی مانند قلب یا مغز و عملکرد این اندام ها در کل بدن است. از آنجا که دانستن چگونگی عملکرد بدن برای درک غلط بودن آن در بیماری ضروری است، فیزیولوژی پایه علمی پزشکی انسان و حیوان است.

هنگامی که فارغ التحصیل می شوید می توانید از آموزش عمومی علمی و دانش تخصصی فیزیولوژی خود برای یافتن شغل در طیف گسترده ای از مشاغل استفاده کنید. شما ممکن است آموزش های بیشتری را در زمینه فیزیولوژی دنبال کنید و یک دانشمند تحقیق در بخش های زیر شوید:

  • بیمارستان
  • صنعت داروسازی
  • سازمان دولتی
  • دانشگاه

برخی از فارغ التحصیلان تحصیلات بیشتری را در زمینه های مربوط به سلامتی مانند پزشکی یا فیزیوتراپی انجام می دهند. حقوق ماهیانه کار در ایرلند برای فیزیولوژیست ها 74964€ (یورو) است. این مقدار در شهرهای مختلف متفاوت می باشد. نمودار زیر، متوسط حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها را در شهرهای مختلف این کشور نشان می دهد:

متوسط حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در ایرلند

هزینه تحصیل در ایرلند

در این کشور، دانشجویانی که شهروند اتحادیه اروپا، EEA و سوئیس باشند برای مقطع کارشناسی رایگان است. هزینه ها توسط سازمان آموزش عالی (HEA) تأمین می شود. بخاطر داشته باشید که همه دوره های کارشناسی دانشگاه های دولتی رایگان نیستند. همیشه صفحه رسمی برنامه مطالعه را بررسی کنید تا ببینید هزینه های تحصیل برای دانشجویان کشور شما چیست. با این حال، دانشجویان اتحادیه اروپا و EEA برای تحصیلات تکمیلی باید شهریه پرداخت کنند. که شهریه بین 3000€ تا 30000€ (یورو) در سال تحصیلی می باشد. دوره های تجارت و پزشکی معمولا گران ترین دوره ها می باشند.

جدول زیر هزینه های تحصیل را برای دانشجویان غیر عضو اتحادیه اروپا و EEA آمده است:

مقطعهزینه به یورو
مقطع کارشناسی12850€ تا 55000€
مقطع کارشناسی ارشد12950€ تا 35000€

همه دانشجویان بین المللی اعم از شهروندان اتحادیه اروپا، EEA و غیر اتحادیه اروپا، EEA باید هزینه خدمات دانشجویی که حداکثر 3000€ (یورو) در سال است را بپردازند. برخی این خدمات دانشجویی ورودی های آزمون و حمایت از باشگاه ها و جوامع می باشند. توجه داشته باشید که این هزینه از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است و هر سال می تواند تغییر کند. برای اطلاع از هزینه های تحصیل و زندگی در ایرلند می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید، مشاوران این موسسه می توانند اطلاعات تکمیلی درباره مهاجرت به این کشور را در اختیارتان قرار دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *