مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته فیزیولوژی در بلاروس

رشته فیزیولوژی در بلاروس

تحصیل رشته فیزیولوژی در بلاروس با توجه به سطح آموزش و امنیت بالای این کشور در بین دانشجویان بین المللی از محبوبیت بسیاری برخوردار است. شیوه های آموزش این کشور، همراه با توسعه جامع، رویکردهای مدرن و قیمت های جذاب شهریه به محبوبیت آموزش این کشور در بین خارجی ها کمک می کند. بررسی های منظم نشان می دهد که خارجی ها همچنین توسط سطح بالایی از امنیت در کشور، صمیمیت مردم این کشور و امکان کار در مناطق خاص خود هنگام تحصیل جذب می شوند.

در سال تحصیلی جاری، حدود 26280 دانشجوی خارجی از 102 کشور در این کشور وجود داشت که شامل 25120 دانشجوی دانشگاه و 1160 دانش آموز مدارس حرفه ای متوسطه و متوسطه می باشد. علاوه بر این، بیش از 2000 خارجی در بخش های دانشگاه مشترک تحصیل کرده و یا به عنوان بخشی از برنامه های موسسات آموزش عالی این کشور در خارج از کشور، آموزش حرفه ای دیده اند. در ادامه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مفیدی که درباره رشته فیزیولوژی در بلاروس را جمع آوری کرده اند، در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

معرفی رشته فیزیولوژی در بلاروس

رشته فیزیولوژی در بلاروس شاخه ای از زیست شناسی است که به عملکرد اندام ها و سیستم های اندام و نحوه کار آن ها در بدن برای پاسخگویی به چالش ها مربوط می شود. این از طریق سوالاتی در مورد چگونگی عملکرد اعضای مختلف بدن (به عنوان مثال قلب، ریه ها، کلیه ها) تا سطح کل ارگانیسم، زندگی را از تک سلول، جایی که با بیوشیمی و زیست شناسی مولکولی همپوشانی دارد، پوشش می دهد. جایی که فیزیولوژیست ها در مورد تأثیرات هورمونی بر رفتار مقابله می کنند و عملکرد مغز بنابراین فیزیولوژی در مورد هر جنبه از زندگی حرفی برای گفتن دارد:

رویکرد یکپارچه ما باعث می شود که فیزیولوژیست ها در مطالعات مختلف از ژنتیک گرفته تا روانشناسی مشارکت بسیار زیادی داشته باشند. علوم اعصاب شاخه ای از فیزیولوژی است و این زیرشاخه بسیار مهم در دوره فیزیولوژی ارگانیسم ها پوشش داده می شود. فیزیولوژی مطالعه مکانیسم هایی است که یک موجود زنده را زنده نگه می دارد. همچنین مطالعه تأثیر متقابل بین تمام جنبه های بدن موجودات است.

دوره فیزیولوژی دانش در مورد فیزیولوژی حیوانات و گیاهان را فراهم می کند. این مطالعه شامل بررسی اشکال مختلف زندگی و موجودات آن ها است. همچنین در مورد سیستم ها و فرآیندهای مختلفی که در موجودات زنده اتفاق می افتد صحبت می شود. دانشجویان این دوره همچنین برای مطالعه اعضای بدن و سایر قسمتهای این موجودات ساخته شده اند.

نمودار زیر دوره ها و طول دوره ها را برای رشته فیزیولوژی در این کشور نشان می دهد:

طول دوره ها رشته فیزیولوژی در بلاروس

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در بلاروس

موسسات آموزشی این کشور با شرکای خارجی برای ایجاد امکانات آموزشی مشترک و توسعه برنامه های مشترک تلاش کردند. در سال 2019، 2 بخش دانشگاه مشترک در ازبکستان، یک بخش در تاجیکستان تأسیس شد. مرکز آموزش این کشور در سوریه افتتاح شد. برنامه های دانشگاهی جدید به زبان انگلیسی همچنین به ارتقاء خدمات آموزشی این کشور در بازار بین المللی کمک می کند.

علاقه مندان به تحصیل رشته فیزیولوژی در بلاروس می توانند در موسسات زیر تحصیل کنند:

  • دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس
  • انستیتوی فیزیولوژی آکادمی ملی علوم در بلاروس

دانشگاه پزشکی دولتی بلاروس شامل یک دپارتمان فیزیولوژی می باشد. به طوری که، دانشجویان دانشکده های پزشکی، اطفال، پزشکی نظامی، پزشکی پیشگیری و دانشکده پزشکی برای دانشجویان خارجی 2 رشته «فیزیولوژی طبیعی» و «آناتومی و فیزیولوژی انسانی» را می خوانند.

جدول زیر تمرکز رشته های نام برده شده را نشان می دهد:

نام رشتهتمرکز
فیزیولوژی طبیعیعلم ساختار و عملکردهای بدن انسان
آناتومی و فیزیولوژی انسانیآموزش پزشکی

هدف اصلی این موضوع کسب دانش در مورد عملکردهای طبیعی اندام ها، سیستم های اندام و بدن انسان به عنوان یک کل است که برای مطالعات بیشتر در سایر رشته های زیست پزشکی و بالینی و همچنین برای کارهای عملی یک پزشک ضروری است.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در بلاروس

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در بلاروس

حقوق ماهیانه کار در بلاروس برای فیزیولوژیست ها در جدول زیر نشان داده شده است:

طول دوره رشته فیزیولوژی در بلاروس

کارمندان خارجی نیاز به مجوز کار در این کشور دارند. این قانون برای کارمندان CIS به جزء روسیه نیز قابل اجرا است. مراحل درخواست مجوز کار شامل چندین مرحله است و باید با جزئیات برنامه ریزی شود. بسته به هدفی که یک مدیر خارجی برای آن سفر می کند، به ویزای ویژه نیاز دارد. به عنوان مثال، یک تفاوت بین ویزای کار و ویزای تجاری وجود دارد. در ویزای تجاری، اجازه کار گرفتن را نمی دهند، اما فقط به سفرهای کاری محدود می شود. ویزای تجاری ممکن است با اعتبار 1 سال صادر شود. اما فقط 90 روز اقامت در کشور را در کل سال مجاز می داند.

این کشور طی 20 سال گذشته با مبارزات اقتصادی مشابه سایر کشورهای پس از اتحاد جماهیر شوروی روبرو بوده است و برای دستیابی به رشد رویکرد «سوسیالیسم بازار» را در پیش گرفته است تا کشور را از رکود خارج کند. سال های اخیر با بحران مالی جهانی نیز دچار یک عقبگرد اقتصادی شده است. اما اکنون این کشور صنایع خود را تقویت کرده و به سایر کشورها می رسد، این روند اکنون به آرامی در حال حل است.

هزینه تحصیل در بلاروس

هزینه تحصیل و زندگی در بلاروس کم نیست. اما مقرون به صرفه تر از سایر نقاط جهان است. شهریه معمول سالانه برای هر دانشجو بین $2000 تا 2500$ (دلار) است. کتب درسی در هزینه تحصیل گنجانده شده و توسط کتابخانه های دانشگاه توزیع می شود. بیشتر دانشجویان در این کشور در خوابگاه های دانشجویی زندگی می کنند. به طوری که، هزینه آن ها هر ماه حدود 15$ تا 30$ (دلار) است. دپارتمان مسکن دانشگاه می تواند به دانشجویان در یافتن محل اقامت کمک کند. غذای محلی تولید شده در این کشور بسیار ارزان است و رژیم غذایی در آن شامل سبزیجات ، ماهی و گوشت است. حمل و نقل عمومی در شهرهای بزرگ کارآمد و مقرون به صرفه است. مینسک یک سیستم مترو عالی دارد.

برای کاهش هزینه ها دانشجویان می توانند کار حین تحصیل در بلاروس را انتخاب کنند. مشکلی برای یافتن شغل در این کشور وجود ندارد. شما اینجا واقعا یک فرصت بزرگ دارید. اما در آغاز، مطمئنا نمی توانید پول زیادی بدست آورید. به عنوان یک دانشجو می توانید با تدریس TEFL یا TESOL برای تدریس زبان انگلیسی در این کشور حقوق دریافت کنید. شغل تدریس انگلیسی در این کشور راهی خارق العاده برای زندگی و دریافت پول برای پرداخت شهریه شماست. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی رشته فیزیولوژی در بلاروس پرداخت. چنانچه درباره این موضوع و تحصیل این رشته سوالی در ذهن شما ایجاد شده است، می توانید با این موسسه تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *