مهاجرت تحصیلی مالت

رشته بینایی سنجی در مالتا

رشته بینایی سنجی در مالتا

در رشته بینایی سنجی در مالتا اکثر اپتومتریست ها حداقل 8 سال بعد از اتمام دبیرستان طول می کشد تا برای اپتومتریست شدن آماده شوند. دانش ‌آموزانی که زودتر به مدرسه بینایی‌ سنجی مراجعه می‌کنند. قبل از اینکه مدرک لیسانس خود را به پایان برسانند ممکن است بتوانند در مجموع 7 سال تحصیل خود را به پایان برسانند. در طی 4 سال تحصیل در دانشکده بینایی ‌سنجی، دانش ‌آموزان مفاهیم علوم پایه مورد نیاز برای تمرین بینایی‌ سنجی و بیماری ‌ها و درمان ‌هایی را که در حیطه کار یک اپتومتریست قرار دارند، یاد می‌گیرند و همچنین تجربیات گسترده ‌ای در اپتومتری بالینی به دست می ‌آورند. با تماس با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به مالتا سوالات خود را بپرسید.

تحصیل رشته بینایی سنجی در مالتا

اپتومتریست یک متخصص مراقبت های بهداشتی است که در عمل اپتومتری تخصص دارد، رشته ای که بر معاینه جامع و مراقبت های اولیه و درمان چشم ها و ساختارهای مرتبط تمرکز دارد. یک اپتومتریست تحصیلات تخصصی و پیشرفته ای دارد که به آنها صلاحیت انجام غربالگری های معمول بینایی و تجویز عینک و لنزهای تماسی را برای اصلاح مشکلات بینایی مانند نزدیک بینی یا دوربینی می دهد. همانطور که آنها اپتومتری را انجام می دهند، اپتومتریست ممکن است بینایی درمانی مانند توانبخشی کم بینایی را ارائه دهد. برخی از اپتومتریست ها مجاز به انجام اقدامات جراحی جزئی مرتبط با چشم و ارائه مراقبت های لازم قبل از عمل و بعد از عمل و تجویز دارو هستند.

یک اپتومتریست بیشتر بر بررسی ‌های معمول بینایی و درمان مشکلات رایج چشم تمرکز می ‌کند، در حالی که یک چشم پزشک دارای مجوز برای ارائه طیف وسیع ‌تری از خدمات درمانی پزشکی برای مشکلات چشم و بینایی است. تفاوت بینایی سنجی با چشم پزشکی در درجه اول این است که چشم پزشکی یک تخصص پزشکی است که توسط پزشکان انجام می شود و مانند سایر زمینه های پزشکی بر بیماری، اختلال عملکرد و درمان تاکید دارد. یک اپتومتریست به دانشکده بینایی سنجی می رود، در حالی که یک چشم پزشک به دانشکده پزشکی می رود و حداقل 3 سال دوره رزیدنتی را پس از اتمام مدرک دکترای پزشکی یا دکترای پزشکی استئوپاتی تکمیل می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ پذیرش در رشته بینایی سنجی در مالتا می باشید:

نرخ پذیرش در رشته بینایی سنجی در مالتا

تحصیلات تکمیلی رشته بینایی سنجی در مالتا

چشم پزشکان متخصصان مراقبت از چشم هستند که بیماران برای درمان مشکلات شدیدتر، پیشرفته یا غیرمعمول چشم و بینایی در مقایسه با بیماری های چشمی در مراحل اولیه و رایجی که اپتومتریست ها درمان می کنند، مراجعه می کنند. در حالی که اپتومتریست ها ممکن است روش های جراحی جزئی مانند اصلاح ناهنجاری های چشمی را انجام دهند، چشم پزشکان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هستند که جراحی های چشمی گسترده تری را انجام می دهند. تنها راه برای تبدیل شدن به یک اپتومتریست رفتن به مدرسه برای دریافت مدرک بینایی سنجی است. مدارک بینایی سنجی مدارک پیشرفته ای هستند که توسط یک کالج اپتومتری در سطح فارغ التحصیل اعطاء می شوند.

در مالتا مدرک بینایی سنجی مدرکی در سطح دکترا نیز وجود دارد. دوره های سطح بالا مورد نیاز برای دریافت مدرک بینایی سنجی بر پایه پایه قوی مطالعات کارشناسی در زمینه هایی مانند زیست شناسی و علوم فیزیکی استوار است. اپتومتریست ها ممکن است 1 سال دیگر را برای تکمیل دوره های رزیدنتی در یک حوزه تخصصی بالینی بگذرانند، اما اگر اپتومتریست ها نمی خواهند تخصص داشته باشند، نیازی به آموزش دستیاری نیست. در طول این آموزش اختیاری 1 ساله، اپتومتریست ها ممکن است مهارت ها و دانش بالینی پیشرفته ای در زمینه هایی مانند بیماری های چشمی، توانبخشی کم بینایی، تمرینات خانوادگی، بینایی سنجی کودکان یا بینایی سنجی سالمندان به دست آورند.

تحصیلات تکمیلی رشته بینایی سنجی در مالتا

بررسی رشته بینایی سنجی در مالتا

هنگامی که مدرک اپتومتری را دنبال می کنید، مهم است که یک دانشکده بینایی سنجی معتبر را انتخاب کنید. در غیر این صورت، برای دریافت مجوز مورد نیاز برای انجام اپتومتری با مشکل مواجه خواهید شد. دانشکده های بینایی سنجی مالتا توسط شورای اعتباربخشی آموزش بینایی سنجی انجمن بینایی سنجی معتبر هستند. برنامه های بینایی سنجی معمولاً با دوره های درسی در علوم پایه که مربوط به تمرین بینایی سنجی است شروع می شود و سپس به تجربیات آموزشی بالینی می رسد. چشم انسان و سیستم های بینایی پیچیده هستند، همانطور که بیماری ها و ناهنجاری هایی که آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، پیچیده است، بنابراین برنامه درسی مدرسه بینایی سنجی تنها در 4 سال قابل پوشش است. رشته شنوایی سنجی در مالتا هم یکی از رشته های خوب و مناسب برای تحصیل و کار است.

در لیست زیر شاهد برخی از دروس رشته بینایی سنجی در مالتا می باشید:

  • معاینه بالینی سیستم بینایی
  • آناتومی انسان و فیزیولوژی چشم و سیستم بینایی
  • نوروآناتومی و نوروفیزیولوژی چشم
  • عملکردهای حرکتی چشم و نورولوژی
  • سیستم نوری
  • اپتیک هندسی
  • اپتیک لنزهای چشمی
  • درک بصری و حساسیت
  • دید دوچشمی و درک فضا

دانشگاه های رشته بینایی سنجی در مالتا

اکثر دانشکده های بینایی سنجی و رشته چشم پزشکی در مالتا، مانند کالج بینایی سنجی شروع به معرفی دانش آموزان با موضوعاتی مانند پیامدهای بصری بیماری در پایان سال دوم تحصیلی و تشخیص و درمان بیماری های چشمی در پایان سال سوم می کنند. آموزش اپتومتری بالینی اغلب در اواسط سال سوم تحصیل در کانون توجه برنامه قرار می گیرد. در سال چهارم و سال آخر مدرسه، دانش آموزان عمدتاً از طریق تجربه بالینی یاد می گیرند و مهارت های مراقبت عملی از بیمار را توسعه می دهند. گذراندن دوره هایی که با پیش نیازهای برنامه بینایی سنجی مطابقت دارند و به دانش آموزان کمک می کنند تا برای تست استاندارد مورد نیاز آماده شوند، باید به عنوان یک اپتومتریست مشتاق در مقطع کارشناسی، اولویت اصلی باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره و خدمات کامل در خصوص اقامت بعد از تحصیل در مالتا راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *