مهاجرت تحصیلی مالت

رشته شنوایی سنجی در مالتا

رشته شنوایی سنجی در مالتا

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالتا فرصت خوبی برای تحصیل در این کشور است. در واقع مالتا کشوری است که برای تحصیل بسیار عالی است. در چندین سال اخیر بهشت گم شده مالتا یک کشور بسیار جذاب و زیبا است که هر فردی را جلب می کند. برای تحصیل رشته شنوایی سنجی در این کشور می توانید به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. در مالتا برای تحصیل می توانید امکانات خوبی داشته باشید مانند امکانات اسکان در خوابگاه های دانشجویی و اخذ بورسیه. همچنین رشته شنوایی سنجی در این کشور جایگاه خوبی دارد و به متخصصان در این زمینه توجه بسیاری می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به مالتا مشاور و راهنمای شما می باشد.

جایگاه رشته شنوایی سنجی در مالتا

خدمات شنوایی شناسی تقریباً 40 سال پیش آغاز شد و عمدتاً در بیمارستان های دولتی انجام شد. افزایش آگاهی در مورد کم شنوایی و مراقبت از گوش، نیاز به تکامل در شنوایی شناسی و افزایش تعداد متخصصان آموزش دیده در این زمینه را برانگیخت. نقاط عطف مهم شامل بخش شنوایی شناسی جدید است که با بیمارستان جدید Mater Dei در سال 2007 و آغاز برنامه کاشت حلزون مالتا در سال 2006 افتتاح شد. غربالگری جهانی شنوایی نوزادان، که باید در سال 2018 شروع شود، همچنین باید نقطه عطفی در شنوایی شناسی از نظر شناسایی و سن کاشت باشد. این رشته، دانش نظری شنوایی شناسی را ارائه می دهد که برای آسیب شناس گفتار و زبان مرتبط است. تأکید بر دانش و مهارت های مورد نیاز برای تفسیر نتایج آزمون و تصمیمات ارجاع است.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالتا

شنوایی شناسی یک علم بالینی است که به دلیل پیشرفت در فناوری به یک حرفه بسیار چالش برانگیز و رضایت بخش تبدیل شده است. شنوایی شناسی علم شنوایی و تعادل است و شامل ارزیابی، مدیریت و توانبخشی افراد مبتلا به مشکلات شنوایی و تعادل و سایر اختلالات مرتبط است. ما با بیماران در سنین مختلف از نوزادان و کودکان گرفته تا بزرگسالان و سالمندان مداخله می کنیم. هدف این برنامه مطالعاتی این است که فرصتی برای کسب دانش پیشرفته در زمینه شنوایی شناسی فراهم کند که به ادبیات فعلی و عملکرد مبتنی بر شواهد می پردازد. این دوره شامل یک عنصر اساسی از تمرین بالینی است. این برنامه مطالعاتی شما را به مدرکی مشابه با سایر مؤسسات آموزشی اروپایی و واجد شرایط بودن برای تمرین به عنوان یک شنوایی شناس (تشخیص در شنوایی شناسی) سوق می دهد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در مالتا می باشید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلتعداد دانشگاه هابورسیه
کارشناسی4 سالبله
ارشد2 سال3خیر
دکترابله

شرایط اشتغال در حوزه رشته شنوایی سنجی در مالتا

ممکن است از متقاضیان خواسته شود مدارکی مبنی بر داشتن مجوز فعالیت در دفتر ثبت حرفه مربوطه، همانطور که توسط شورای نظارتی مربوطه نگهداری می شود، ارائه دهند. در صورت وجود، ممکن است از متقاضیان خواسته شود که مدرکی دال بر تجربه کاری پس از ثبت نام در شورای نظارتی مربوطه در حوزه پیشنهادی تحصیلی یا حوزه تخصصی ارائه دهند. حداقل تعداد سال تجربه مورد نیاز باید در زمان فراخوان برای درخواست ذکر شود. در صورتی که تعداد مکان‌ها بسیار محدود باشد و تعداد متقاضیان واجد شرایط از تعداد مکان‌های موجود بیشتر باشد. مدرک تحصیلی نوع و کلاس، و تجربه در زمینه مطالعه پیشنهادی، و عملکرد در طول مصاحبه، در صورت لزوم نیاز است. مصاحبه ها در صورت لزوم توسط هیئتی مرکب از حداقل 3 عضو که برای این منظور تعیین شده اند انجام می شود.

نتایج کلی یادگیری در نظر گرفته شده، ادغام دانش با کاربردهای عملی تئوری است که منجر به عملکرد حرفه ای مبتنی بر شواهد مؤثر و کارآمد می شود. انتظار می رود که در شنوایی شناسی تشخیصی به صلاحیت بالینی دست یابید. در وزارت بهداشت، مالت، نیاز اساسی به حمایت شنوایی شناسی مربوط به ارزیابی و تشخیص اختلالات شنوایی و اختلالات مرتبط وجود دارد. در سال‌ های اخیر، این نیاز به دلیل افزایش آگاهی و اصرار برای شناسایی زودهنگام آسیب‌ های شنوایی و در نتیجه توانبخشی، آشکارتر شده است. فراگیری گفتار و زبان و همچنین تعامل اجتماعی را در مدیریت کودکان مبتلا به آسیب شنوایی و اختلالات مرتبط در نظر بگیرید. همچنین ممکن است در پژوهش و مراکز تحقیقاتی نیز کار کنید و یا در ارتباط با کودکان کار کنید.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در مالتا

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در مالتا

در طول تحصیل در مالتا سال اول دوره رشته شنوایی سنجی ، دانشجویان پذیرفته شده ممکن است ملزم به انجام ارزیابی بهداشت حرفه ای شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها برای وظایف مربوط به مطالعات پیشنهادی خود مناسب هستند. دانش آموزانی که این شرط را برآورده نمی کنند ممکن است از پیشرفت تحصیلی خود منع شوند. عدم افشای اطلاعات در مورد یک مشکل سلامت جسمی یا روانی که می تواند بر ایمنی بیمار تأثیر بگذارد، نقض جدی مقررات مناسب بودن برای تمرین دانشگاه تلقی می شود. شرایط پذیرش برای دوره‌هایی که از اکتبر 2023 شروع می‌شوند قابل اعمال است. برای تحصیل در مقطع ارشد در این رشته باید مدارک تحصیلی مرتبط را در این رشته ارائه دهید. همچنین پرداخت فیش مالی شهریه نیز الزامی است.

در لیست زیر شاهد برخی از دروس رشته شنوایی در دانشگاه کشور مالتا می باشید:

  • مقدمه ای بر شنوایی شناسی
  • آناتومی و فیزیولوژی سیستم شنوایی و دهلیزی
  • انتقال صدا، تشخیص گفتار، طنین، اندازه گیری صدا
  • آسیب شناسی گوش انسان: آسیب شناسی اعصاب حلزون و حلزون، سایر شرایط پاتولوژیک
  • شیوع، بروز و علل شنوایی از دست دادن در کودکان
  • روش های ارزیابی رفتاری و فیزیولوژیکی
  • غربالگری نوزادان و بعدی برای آسیب شنوایی
  • شنوایی شناسی تشخیصی کودکان
  • توانبخشی مجدد کودک کم شنوایی
  • مدیریت کودک کم شنوایی در یک زمینه چند رشته ای

دانشگاه رشته شنوایی سنجی در مالتا

UM در حال حاضر میزبان بیش از 1000 دانشجوی بین المللی تمام وقت و بیش از 450 دانشجوی بازدید کننده است. افزایش روزافزون دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف در سال های اخیر، این موسسه 400 ساله را به یک پردیس بین المللی تبدیل کرده است. دانشجویان بین المللی ما به طور کلی مالتا را به عنوان مکانی امن توصیف می کنند که از آب و هوای عالی و برنامه های فرهنگی متنوع در تمام سال برخوردار است. تحصیل در مقاطع مختلف مالتا در دانشگاه های این کشور امکان پذیر است. پس از دریافت نامه پذیرش از سوی دانشگاه مالتا، می توانید برای آماده کردن ویزا و دیگر موارد خود درخواست دهید. دانشگاه های مالتا نیز فضای بین المللی دارد و دانشجویان از سراسر جهان برای تحصیل در این دانشگاه ها حضور دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و ویزای تحصیلی مالتا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *