مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته ارتودنسی در اکوادور

رشته ارتودنسی در اکوادور

رشته ارتودنسی در اکوادور یکی از گزینه هایی است که در مراحل پایانی نیز باید به عنوان یک فرصت مهاجرتی مورد توجه قرار گیرد. اکوادور یکی از کشورهایی است که تحصیلات در آن کیفیت خوبی ندارد و این را می توان به وضوح در لیست برترین دانشگاه های دنیا در زمینه ارتودنسی مشاهده کرد. نام هیچ یک از دانشگاه های این کشور نتوانسته در رتبه بندی جهانی جایگاهی را به خود اختصاص دهد و این موضوعی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت. کیفیت تحصیل در اکوادور به هیچ وجه قابل دفاع نیست و این موضوعی است که علاقه مندان به تحصیل در رشته های تخصصی پزشکی باید بیش از دیگران به آن توجه کنند.

محدودیت های مهاجرت دانشجویی به برخی از نقاط جهان، انتخاب کشوری مانند اکوادور برای تحصیل را برای افراد متقاضی مهاجرت آسان می کند، اما باید در نظر داشت که این انتخاب می تواند تاثیر زیادی بر آینده شغلی افراد داشته باشد. در حال حاضر رشته ارتودنسی در اکوادور به عنوان یکی از رشته های کلیدی در دندانپزشکی شناخته شده است و رقابت زیادی برای پذیرش از سوی دانشگاه های ارائه دهنده این رشته وجود دارد و به همین دلیل مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه اطلاعات مفید برای شما هستند.

تاریخچه اکوادور

اکوادور، کشوری در شمال غربی آمریکای جنوبی است. این کشور یکی از متنوع ترین کشورهای جهان از نظر زیست محیطی است و به طور قابل توجهی به علوم زیست محیطی کمک کرده است. اولین اکسپدیشن علمی برای اندازه گیری محیط زمین، به رهبری چارلز ماری دو لا کوندامین فرانسوی، در اکوادور مستقر شد. علاوه بر این، تحقیقات در اکوادور توسط طبیعت‌شناسان مشهور الکساندر فون هومبولت از پروس و چارلز داروین از انگلیس به ایجاد نظریه‌های اساسی جغرافیای مدرن، بوم‌شناسی و زیست‌شناسی تکاملی کمک کرد. اکوادور دارای میراث فرهنگی غنی است. بسیاری از آنچه اکنون اکوادور نامیده می شود در امپراتوری اینکاها، بزرگترین واحد سیاسی آمریکای پیش از کلمبیا، گنجانده شد.

نحوه تحصیل رشته ارتودنسی در اکوادور

شرایط زندگی در این کشور در مقایسه با همسایگان خود مانند برزیل و آرژانتین تعریف خاصی ندارد. لازم به ذکر است در حال حاضر تحصیل در رشته ارتودنسی به عنوان یکی از مهم ترین گرایش های آموزشی تحصیل دندانپزشکی در اکوادور از وضعیت علمی مناسب و رتبه خوبی برخوردار نیست و به همین دلیل دانشگاه های این کشور نتوانسته اند در این زمینه موفقیتی کسب کنند.

 

دانشگاه های رشته ارتودنسی در اکوادور

مهمترین دانشگاه های رشته ارتودنسی به شرح زیر است:

  • دانشگاه سن فرانسیسکو دی کوئیتو
  • دانشگاه مرکزی اکوادور
  • دانشگاه پونتیفیکال کاتولیک
  • دانشگاه کوئنکا
  • دانشگاه سانتیاگو دی گوئاکول

شرایط تحصیل در این دانشگاه ها چندان سخت نیست و به همین دلیل افراد سعی می کنند بدون رقیب این مسیر را طی کنند. برای تحصیل در رشته ارتودنسی دانشجویان نیاز به داشتن مدرک دندانپزشکی خواهند داشت و البته ارائه مدرک زبان متناسب با زبان تحصیل در این کشور از دیگر الزامات ورود به دانشگاه های این کشور می باشد. دوره تحصیل در رشته ارتودنسی در این کشور حدود 3 تا 4 سال است و دانشجویان باید اطلاعات دقیق در این زمینه را از دانشگاه محل پذیرش خود دریافت کنند.

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اکوادور

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اکوادور

برای افرادی که اکوادور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، تامین مالی تحصیل در این رشته می تواند یک چالش جدی باشد. معمولا کشورهای باکیفیت مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان و … در این رشته هزینه های زیادی از دانشجویان می گیرند، اما دلیل منطقی این است که فردی بخواهد هزینه های سنگینی برای تحصیل در اکوادور بپردازد؟

شهریه در دانشگاه های رشته ارتودنسی در اکوادور حدود 8900$ تا 13600$ (دلار) در سال است و دانشجویان این کشور واجد شرایط دریافت بورسیه نمی باشند. از طرفی به آنها این فرصت داده می شود که در حین تحصیل 16 ساعت کار کنند تا بتوانند هزینه های زندگی خود را در این کشور تامین کنند. داشتن بودجه ای در حدود 700$ (دلار) در ماه می تواند برای تامین هزینه های زندگی در این کشور کافی باشد.

 

شرایط کار یک ارتودنتیست در اکوادور

دانشجویانی که از اکوادور فارغ التحصیل شده اند می توانند پس از تحصیل در این کشور به راحتی اقامت خود را به اقامت کاری تبدیل کنند و از این طریق به خواسته های خود برسند. یک متخصص ارتودنسی به طور متوسط ماهیانه 3050$ (دلار) در این کشور درآمد دارد و اگرچه این درآمد در اکوادور بسیار زیاد است، اما در مقایسه با نیروی کار در ایالات متحده درآمد بسیار پایینی است.

اکوادور در حال حاضر یکی از کشورهایی است که به هیچ وجه نباید به آن سفر کرد و به همین دلیل توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام مهاجرتی با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید تا در این زمینه راهنمایی نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *