مهاجرت تحصیلی اکوادور

تحصیل دندانپزشکی در اکوادور

تحصیل دندانپزشکی در اکوادور

علاقه مندان به رشته دندانپزشکی می توانند تحصیل دندانپزشکی در اکوادور را انتخاب کنند چرا که آینده شغلی این رشته در خیلی عالی است. معمول ترین روش های انجام شده در آمریکا یا سایر کشورها به راحتی در این کشور در دسترس است. کانال های ریشه درمانی و همچنین معاینات عمومی، پر کردن، تاج و مراقبت از لثه در دسترس هستند. حتی پزشکان مجرب و مجوز در این کشور می توانند اقدامات پیچیده ای مانند ارتودنسی، پل و کاشت را انجام دهند.

همچنین می توانید روش های جایگزینی را که ممکن است روش هایی مانند روکش، منبت در این کشور نیز موجود است. همه این اقدامات در مطب های مدرن و با تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی انجام می شود. حتی جراحی دهان و فک و صورت نیز توسط متخصصانی انجام می شود که دارای همان سطح اعتبار دندانپزشکان در ایالات متحده هستند. نیاز شما هر چه باشد، قادر خواهید بود که آنها را با خدمات دندانپزشکی این کشور برآورده سازید و همه این ها با هزینه بسیار کمتر از آنچه در ایالت ها پرداخت می کنید.

خدمات دندانپزشکی در اکوادور

خوشبختانه اکوادور از نظر مراقبت در هر 2 زمینه پزشکی و دندانپزشکی از استاندارد بسیار بالایی برخوردار است. در کشور این کشور دندانپزشکی کنترل می شود. دندانپزشکان باید دارای مجوز مناسب باشند و تجهیزات و ماشین آلات آن ها سالی دو بار مورد بازرسی قرار می گیرد. اگر دستگاه های از این بازرسی عبور نکنند، سازمان بازرسی می تواند مجوز دندانپزشکی را لغو کند. بسیاری از دندانپزشکان برای دندانپزشکی در ایالات متحده به مدرسه رفتند. آن ها غالباً دارای گواهینامه هیئت مدیره ایالات متحده هستند و آن ها و کارکنان آن ها اغلب تحت آموزش قرار می گیرند تا در جریان آخرین تحولات در این زمینه قرار بگیرند.

 

در این کشور بزرگترین جذابیت کار دندانپزشکی هزینه پایین آن است. هزینه برخی از روش ها فقط یک دهم آنچه در ایالت انجام می دهند است. قیمت پایین این کشور نیز به دلیل کار ضعیف تحت تأثیر قرار نمی گیرد، بنابراین مقرون به صرفه بودن مراقبت از دندان در کشور اکوادور بسیار حیرت انگیز است. مهاجران اغلب این کشوز را به دلیل هزینه پایین زندگی انتخاب می کنند و مراقبت های پزشکی و دندانپزشکی نیز از این امر مستثنی نیستند. حتی با داشتن بیمه دندانپزشکی خوب در ایالات متحده، هزینه های مشارکت می تواند بسیار زیاد باشد، اغلب بالاتر از هزینه کامل انجام کل مراحل دندانپزشکی در اکوادور است.

هزینه خدمات دندانپزشکی در این کشور در جدول زیر آمده است:

خدماتهزینه به دلار
عصب کشی200$
کاشت با پایهبین 300$ تا 650$
تاج کاشت1000$
تمیز کردنبین 30$ تا 45$
مجموعه کامل دندان مصنوعیبین 700$ تا 1000$
سفید کردن دندان هابین 175$ تا 350$
پر کردنبین 20$ تا 35$
بریس های سنتیبین 800$ تا 200$
کشیدن دندانبین 30$ تا 50$

تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی در اکوادور

متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی در این کشور رشته ای است که بیماری های دهان را از طریق تشخیص و تحقیق، که شامل بررسی امکانات درمان است، مطالعه می کند. رشته دندانپزشکی در مقطع کارشناسی بین سه تا چهار سال طول می کشد. برای اینکه به یک دندانپزشک تبدیل شوید باید به فنون درمان و پیشگیری تخصصی در پزشکی دندانپزشکی تسلط داشته باشید. از وظایف اصلی یک دندانپزشک می توان به حل مشکلات مرتبط با بیماری های دهان و دندان بیماران می باشد. وظایف دانشجوی دندانپزشکی در این زمینه پزشکی شامل تحقیق، درمان و مشاوره است. دندانپزشکان باید پروتز دندان را درک کنند.

فارغ التحصیلان اخذ دیپلم دندانپزشکی می توانند در کلینیک های دولتی و خصوصی کار کنند. غالباً، دندانپزشکان صاحب مشاغلی هستند که کلینیک ها و اقدامات پزشکی خصوصی را در بر می گیرد. دانشجویان می توانند تحقیقات دندانپزشکی خود را در موسسات علمی و مراکز بهداشت عمومی ادامه داده و مهارت های خود را بالا ببرند. متخصصین استخدام به دلیل چشم انداز اشتغال و اهمیت آن در حل مشکلات بهداشت دهان و دندان در سراسر جهان، تخصص دندانپزشکی را انتخاب می کنند. دانشجویانی که مدرک دندانپزشکی دریافت می کنند شایسته تقاضا در رشته خود هستند.

دانشگاه هایی که رشته دندانپزشکی را در اکوادور در مقطع کارشناسی ارائه می دهند در لیست زیر آمده است:

  • دانشگاه گوایاکویل (UG)
  • دانشگاه کوئنکا
  • دانشگاه فنی (Cotopaxi (UTC
  • دانشگاه نیم کره ها (University of Los Hemisferios)

بررسی تحصیل دندانپزشکی در اکوادور در سال 2021

بررسی تحصیل دندانپزشکی در اکوادور در سال 2023

اگر می خواهید در یکی از بهترین دانشکده های دندانپزشکی شرکت کنید، باید آماده یک چالش ارزشمند باشید. با این حال، مدارس بسیاری در سراسر کشور اکوادور وجود دارد که بهترین مدارک دندانپزشکی را ارائه می دهند. بنابراین، سخت ترین قسمت ممکن است تصمیم گیری در انتخاب دانشگاه تحصیل دندانپزشکی در اکوادور می باشد. به عنوان یک دانشجوی دندانپزشکی، انتظار یک دوره شدید را داشته باشید. روز متوسط زندگی یک دانشجوی دندانپزشکی اغلب شامل هم مطالعه و هم کارهای عملی است. این به معنای گذراندن وقت در آزمایشگاه های پیش بالینی است که به بیماران با مراقبت های اولیه دندانپزشکی کمک می کند و بلافاصله پس از آن به کتاب ها ضربه می زند. اما نگران نباشید، زیرا بیشتر مدارک دندانپزشکی 4 سال طول می کشد، شما و همکلاسی های جدید خود بین جلسات مطالعه هنوز برای یافتن محیط جدید خود وقت خواهید یافت.

 

بهترین دانشکده های دندانپزشکی برای تحصیل دندانپزشکی در این کشور معمولاً به دانشجویانی نیاز دارند که آینده نشان دهند که قبلاً در کلاس های خود عملکرد خوبی داشته اند، خصوصاً کلاس هایی که روی موضوعات مرتبط با علوم و علوم متمرکز بوده اند. دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باید کپی رونوشت تحصیلی خود را به همراه نتایج آزمون استاندارد ارائه دهند. دانشجویان بین المللی همچنین باید مهارت انگلیسی خود را ثابت کنند، زیرا بسیاری از مدارک دندانپزشکی کاملاً به زبان انگلیسی انجام می شود. تا سال گذشته، در حالی که برای امتحانات نهایی خود را آماده می کنید، وقت زیادی را به کلینیک ها اختصاص می دهید. اما پس از آن، شما آماده خواهید بود که یک شغل حرفه ای دندانپزشکی پیدا کنید و تحصیلات خود را به خوبی استفاده کنید. به علاوه شما می توانید برای تحصیل در این رشته به مقاله های تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه و تحصیل دندانپزشکی در استونی مراجعه نمایید.

دندانپزشکان در اکوادور

به محض کسب مهارت های لازم برای دستیابی به فینال مسابقات و عبور از هرگونه صلاحیت یا بررسی تابلو، آماده خواهید بود تا در مسیر دندانپزشک شروع کنید. امروزه دندانپزشکان گزینه های زیادی را در رابطه با ادامه کار خود انتخاب می کنند. بسیاری از دندانپزشکان ترجیح می دهند که به عمل خصوصی بپردازند، با این حال شما می توانید در اتاق های اورژانس، آزمایشگاه های تحقیقاتی یا دانشکده های دندانپزشکی نیز کار کنید. علاوه بر این، اگر رویای شما این باشد که در حین تمرین حرفه خود به سفر به دنیا بپردازید، با تجربه تحصیل در خارج از کشور، شما برای کار در یک سازمان بهداشت بین المللی واجد شرایط خواهید بود. اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در اکوادور را دارید می توانید جهت مشاوره با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *