مهاجرت تحصیلی امارات

رشته ارتودنسی در امارات

vرشته تحصیلی ارتودنسی در امارات

رشته ارتودنسی در امارات بر خلاف بسیاری از رشته های دیگر در این کشور توصیه می شود. کشور امارات امروز مقصد بسیاری از دانشجویان بین الملی است. رشته ارتودنسی در امارات یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در رشته تخصصی دندانپزشکی است و با توجه به شرایط فرهنگی در امارات می توان انتظار داشت افراد زیادی برای رفع مشکلات دهان و دندان خود به یک متخصص ارتودنسی خوب مراجعه کنند. اما باید توجه داشت که کشور امارات در زمینه ارتودنسی جایگاه بسیار خوبی نسبت به سایر رشته های تحصیلی این کشور کسب کرده است و همین موضوع می تواند امارات را به یکی از گزینه های جذاب برای تحصیل در این رشته تبدیل کند. یک رشته شوید. با توجه به اهمیت بالای تحصیل در این رشته، مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

تاریخچه امارات

امارات متحده عربی کشوری در آسیای غربی است. این کشور در انتهای شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است و با عمان و عربستان سعودی مرز مشترک دارد، در حالی که دارای مرزهای دریایی در خلیج فارس با قطر و ایران است. ابوظبی پایتخت این کشور است، در حالی که دبی، پرجمعیت ترین شهر، یک مرکز بین المللی است.

امارات متحده عربی یک سلطنت انتخابی است که از فدراسیونی متشکل از هفت ناحیه امیر نشین تشکیل شده است. هر امیرنشین توسط یک امیر اداره می شود و با هم شورای عالی فدرال را تشکیل می دهند. امیر ابوظبی به عنوان رئیس جمهور امارات متحده عربی و امیر دبی به عنوان نخست وزیر امارات متحده عربی خدمت می کند. در سال 2013، جمعیت این کشور 9.2 میلیون نفر بود که از این تعداد 1.4 میلیون شهروند اماراتی و 7.8 میلیون نفر خارج از کشور بودند. از سال 2020، جمعیت امارات متحده عربی تقریباً 9.9 میلیون نفر است.

تحصیل رشته ارتودنسی در امارات

مهمترین نکته در رابطه با رشته ارتودنسی در امارات تدریس دروس آن به زبان انگلیسی می باشد. این امر برای بسیاری از دانشجویان حائز اهمیت می باشد. مدت زمان تحصیل در این رشته 3 الی 4 سال می باشد. شما باید در این مدت برنامه ریزی مناسب پولی داشته باشید. در حین تحصیل می توانید در رشته دندانپزشکی در امارات مشغول به کار شوید. در نهایت باید به این نکته توجه داشته باشید که مدرک این کشور ممکن است در بسیاری کشورهای دیگر قابل قبول نباشد.

در این کشور تنها 2 دانشگاه برای رشته ارتودنسی وجود دارد:

  • دانشگاه عجمان
  • دانشگاه شارجه

تحصیل رشته ارتودنسی در امارات

بررسی رشته تحصیلی ارتودنسی در امارات

یکی از مشکلات تحصیل در امارات هزینه هایی است که دانشجویان باید سالانه بپردازند. لازم به ذکر است که هزینه تحصیل ارتودنسی در امارات برای دانشجویان بین المللی بسیار بالاست و دانشجویان باید سالانه بودجه ای در حدود 28900$ تا 39000$ (دلار) به دانشگاه پرداخت کنند. اگر فردی در این کشور به دنبال بورسیه تحصیلی باشد به احتمال زیاد شکست می خورند.

در مورد تحصیل در امارات باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان این کشور نمی توانند همزمان با تحصیل کار کنند و از این طریق هزینه های زندگی خود را تامین کنند. لازم به ذکر است که به طور متوسط هزینه زندگی در این کشور برای دانشجویان حدود 12000$ تا 18000$ (دلار) در سال است و این امر به این دلیل است که با وجود اعتبار کم دانشگاه های این کشور، امارات به یکی از گران ترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته ارتودنسی تبدیل شوید.

شرایط کار یک ارتودنتیست در امارات

کسانی که امارات را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، در وهله اول برای به دست آوردن یک موقعیت شغلی مناسب در این کشور است. یک متخصص ارتودنسی می تواند به طور متوسط 60400AED (درهم) در ماه درآمد داشته باشد که برای زندگی در این کشور مبلغ بسیار خوبی است.

شرایط کار ایرانی ها در امارات نسبت به گذشته سخت تر شده است و به همین دلیل انتظار می رود ایرانی ها نتوانند به راحتی در این کشور کار کنند. از طرفی فعالیت های انجام شده در رابطه با تحصیل در این کشور در کنار هزینه های بسیار بالا و مجموعه این مسائل از جذابیت امارات به عنوان یک هدف آموزشی می کاهد. اگر به دنبال مسیری مناسب برای مهاجرت خود هستید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *