مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته ارتودنسی در اسلواکی

رشته ارتودنسی در اسلواکی

رشته ارتودنسی در اسلواکی برای کسانی که به دنبال رزومه خوب بعد تحصیل هستند، مناسب نیست. گزینه های تحصیلی در این کشور بسیار محدود است. قبل از درخواست تحصیل در کشور اسلواکی شما باید در یک کشور اروپایی دیگر اقامت داشته باشید در غیر اینصورت اخذ ویزای تحصیلی بسیار محدود است. البته نباید از این نکته نیز غافل شد که با توجه به اینکه متوسط هزینه ها در این کشور از نقاط دیگر اروپا ارزان تر است ولی کیفیت خوبی با توجه به هزینه ها نصیب شما نمی شود. متاسفانه دانشگاه ها رشته ارتودنسی در اسلواکی جایگاه بالایی در رتبه جهانی ندارند. همین دلیل باعث می شود بعد از اتمام تحصیل کار مناسبی در ارتباط با رشته تحصیلی در کشور دیگر پیدا نکنید. در ادامه می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا شما را در این امر یاری رسانند.

تاریخچه اسلواکی

اسلواکی کشور محصور در خشکی اروپای مرکزی است. تاریخ کوتاه اسلواکی به فدراسیون چکسلواکی برمی گردد. اگرچه جنگ جهانی دوم اولین رای اسلواکی ها به استقلال را در سال 1939 خنثی کرد، اما نهایتاً در 1 ژانویه 1993، کمی بیش از سه سال پس از انقلاب مخملی، فروپاشی رژیم کمونیستی که چکسلواکی را از سال 1948 کنترل کرده بود، به دست آمد. البته تاریخ ملت اسلواکی مدت ها قبل از ایجاد چکسلواکی و حتی قبل از ظهور اسلواکی به عنوان یک زبان ادبی متمایز در قرن نوزدهم آغاز شد.

تحصیل در اسواکی

اگر می خواهید به عنوان یک دانشجوی بین المللی در اسلواکی تحصیل کنید، فرصت های زیادی برای شما وجود دارد. اسلواکی خانه مدارس بزرگی مانند دانشگاه کامنیوس، دانشگاه اقتصاد براتیسلاوا و مدرسه بین المللی هنرهای لیبرال براتیسلاوا است. این کشور همچنین چیزی شبیه به رونق اقتصادی را تجربه می کند، به این معنی که فرصت های شغلی کارآموزی و فارغ التحصیل زیادی در شرکت هایی مانند فولکس واگن، کرافت ورک و سامسونگ وجود دارد.

ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در اسلواکی

اتباع اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس می توانند آزادانه به اسلواکی نقل مکان کنند و تا زمانی که دوست دارند اقامت داشته باشند. اگر اهل یکی از این کشورها نیستید، احتمالاً برای ورود به اسلواکی به ویزا نیاز دارید. اسلواکی بخشی از شنگن، منطقه عاری از کنترل مرزی اتحادیه اروپا است، به این معنی که شما می‌توانید پس از حضور در اسلواکی، به عنوان یک توریست در اطراف سفر کنید.

برای دریافت ویزای دانشجویی اسلواکی، ویزای بلند مدت D، به طور کلی به موارد زیر نیاز دارید:

  • گذرنامه
  • دو قطعه عکس
  • نامه پذیرش از دانشگاه مربوطه
  • شواهدی مبنی بر خودکفایی مالی در قالب صورت حساب بانکی
  • بلیط رفت و برگشت برای بعد از تحصیل
  • اثبات محل اقامت
  • بیمه درمانی

هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در اسلواکی

هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در اسواکی

هزینه زندگی در اسلواکی نسبت به سایر کشورهایی که از یورو استفاده می کنند مانند آلمان یا فرانسه بسیار کمتر است. این بدان معنی است که پول شما می تواند در اسلواکی بیشتر شود. همانطور که گفته شد، شما همچنان باید زمان خود را در آنجا طبقه بندی کنید. براتیسلاوا، نیسترا و کوسیته اصلی ترین شهرها هستند. از آنجایی که بسیاری از دانشگاه های اسلواکی در براتیسلاوا هستند، این هزینه ها منعکس کننده هزینه زندگی در پایتخت است. میانگین هزینه زندگی برای یک نفر در براتیسلاوا 590€ (یورو) در ماه بدون احتساب اجاره بها است. مانند بسیاری از کشورها، اجاره بها در اسلواکی به عنوان هزینه جداگانه محاسبه می شود.

متوسط شهریه سالانه برای دانشجویان بین المللی رشته ارتودنسی در اسواکی همانند بسیاری رشته های دیگر از جمله رشته چشم پزشکی در اسلواکی حدود 2900€ تا 3800€ (یورو) در سال است و دانشجویان در موارد نادری می توانند به بورسیه تحصیلی در این کشور دسترسی داشته باشند. هزینه زندگی در اسلواکی نیز نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر است و دانشجویان برای امرار معاش با فشار اقتصادی زیادی مواجه نیستند. به طور کلی میانگین هزینه زندگی در این کشور برای یک دانشجو حدود 300€ (یورو) در ماه است.

شرایط کار یک ارتودنتیست در اسلواکی

با شروع دوره ارتودنسی، دانشجویان باید به دنبال راهی برای آینده شغلی خود باشند. افرادی که مایل به اقامت در اسلواکی هستند می توانند پس از اتمام تحصیلات خود به راحتی اقامت قانونی این کشور را دریافت کنند، اما افرادی که می خواهند در سایر کشورهای جهان زندگی کنند باید بدانند که کدام کشورها مدرک آنها را برای کار پشتیبانی می کنند.

یک متخصص ارتودنسی در اسلواکی به راحتی می تواند حدود 5900€ (یورو) در سال درآمد داشته باشد و با سطح رفاه اقتصادی بالایی امرار معاش کند. در چنین شرایطی باید توجه داشت که این میزان درآمد برای زندگی در کشورهای اروپایی دیگر متوسط است اگر شما نیز به دنبال بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت هستید، با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شرایط شما را ارزیابی کنند و بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *