مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته ارتودنسی در اسکاتلند

رشته ارتودنسی در اسکاتلند

رشته ارتودنسی در اسکاتلند همانند تحصیل در انگلستان شرایط خاص خود را دارد. دانشگاه های اسکاتلند در بسیاری از رشته ها جایگاه تراز اولی دارند. رشته ارتودنسی یکی از شاخه های دندانپزشکی می باشد. امکانات درمانی و زیبایی دهان شامل این رشته می باشد. همین موضوع باعث استقبال دانشجویان زیادی از این برنامه تحصیلی شده است. رقابت برای تحصیل در این رشته زیاد است و هیمن موضوع باعث شده که موانعی در سر راه دانشجویان در خصوص تحصیل در این رشته به وجود آید که کشور اسکاتلند از این قواعد مستثنی نمی باشد. بسیاری از افراد پس از تحصیل در رشته دندانپزشکی، این رشته را نیز ادامه می دهند. مانند بسیاری از کشورها اسکاتلند نیز شامل محدودیت هایی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویزای تحصیلی اسکاتلند می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه اسکاتلند

اسکاتلند، شمالی ترین قسمت از 4 بخش بریتانیا، که حدود یک سوم جزیره بریتانیا را اشغال می کند. نام اسکاتلند از کلمه لاتین Scotia سرزمین اسکاتلندی ها، یک قوم سلتی از ایرلند گرفته شده است که در قرن پنجم میلادی در سواحل غربی بریتانیای کبیر ساکن شدند. نام کالدونیا اغلب به اسکاتلند، به ویژه در شعر، اطلاق شده است. این نام از Caledonii، نام رومی قبیله ای در شمال اسکاتلند کنونی گرفته شده است.

دانشگاه های معتبر رشته ارتودنسی در اسکاتلند

بهترین دانشگاه های رشته ارتودنسی در اسکاتلند به شرح زیر است:

  • دانشگاه داندی
  • دانشگاه ادینبورگ
  • دانشگاه گلاسکو
  • دانشگاه استراس کلاید
  • دانشگاه آبردین

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اسکاتلند

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در اسکاتلند

هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور همانند انگلستان زیاد است. همین امر باعث می شود که بسیاری از دانشجویان نتوانند از این کشور برای تحصیل بهرمند شوند. باید به این نکته توجه داشت که هزینه های ارتودنسی همانند تحصیل در رشته چشم پزشکی در اسکاتلند بالاست. رای تحصیل در رشته ارتودنسی در اسکاتلند، باید سالیانه مبلغی در حدود 26000£ تا 36000£ (پوند) را به دانشگاه بپردازند. اگرچه دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور امکان پذیر است اما نمی توان انتظار داشت که هزینه تحصیل در این کشور به صفر نزدیک شود.

میانگین هزینه های زندگی در این کشور نیز به دلایل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل است که می توان به طور تقریبی بودجه ای در حدود 14000£ تا 20000£ (پوند) را برای تامین هزینه های زندگی در این کشور در نظر گرفت. البته دانشجویان باید در نظر داشته باشند که این بخش از هزینه های آن ها از طریق کار ضمن تحصیل تا حدود زیادی قابل جبران است.

شرایط کار یک ارتودنتیست در اسکاتلند

شما می توانید پس از فارغ التحصیلی در رشته ارتودنسی در اسکاتلند به کار مشغول شوید. شما از طریق کار می توانید اقامت این کشور را نیز به دست آورید. توسط درآمد یک ارتودنتیست در کشور اسکاتلند ماهانه در حدود 16800£ (پوند) در ماه است و این مبلغی است که می تواند از نظر اقتصادی فرد را به صورت کامل بی نیاز سازد. اگر شما نیز علاقمند به مهاجرت به کشور اسکاتلند هستید، پیش از هر اقدامی برای تحصیل در اسکاتلند می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *