مهاجرت تحصیلی استونی

رشته ارتودنسی در استونی

رشته ارتودنسی در استونی

رشته ارتودنسی در استونی یک موقعیت عالی در یک کشور با آداب و رسوم خاص خود می باشد. استونی در بالاترین سطح فناوری قرار دارد. یادگیری زبان استونیایی دشوار است، اما خوشبختانه، انگلیسی به طور گسترده در سراسر کشور توسط افراد مختلف، به ویژه افراد جوان تر صحبت می شود. این بدان معنی است که شما می توانید بدون نیاز به یادگیری زبان از یکی دیگر از بخش های عالی استونی لذت ببرید. استونی دارای پارک‌ های ملی جذاب، جنگل‌ های کاج، دریاچه‌ های آب شیرین و باتلاق‌ های باستانی است که جای خود را به سواحل سنگی و آب‌های کریستالی بالتیک می‌دهند. اگر شما نیز به دنبال تحصیل و مهاجرت به استونی هستید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

تاریخچه استونی

استونی، کشوری در شمال شرقی اروپا، شمالی ترین کشور از 3 کشور بالتیک در منطقه استونی قرار دارد و شامل 1500 جزیره است. استونی در طول تاریخ خود تحت تسلط قدرت های خارجی بوده است. در سال 1940 به عنوان یکی از جمهوری‌ های تشکیل‌ دهنده آن به اتحاد جماهیر شوروی پیوست. استونی تا سال 1991 در جمهوری شوروی باقی ماند و در آن زمان به همراه سایر کشورهای بالتیک استقلال خود را اعلام کرد. اتحاد جماهیر شوروی استقلال استونی و دیگر کشورهای بالتیک را در 6 سپتامبر 1991 به رسمیت شناخت و اندکی پس از آن عضویت در سازمان ملل متحد انجام شد. استونی تصمیم گرفت دولت خود را به یک دموکراسی پارلمانی تبدیل کند و اقتصاد خود را به سمت سرمایه داری بازار تغییر دهد. این کشور به دنبال ادغام با اروپای بزرگ بود و در سال 2004 به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و اتحادیه اروپا (EU) پیوست.

تحصیلات رشته ارتودنسی در استونی

استونی دارای سابقه طولانی در زمینه آموزش عالی است و اولین دانشگاه به نام دانشگاه تارتو در سال 1632 در آنجا تأسیس شد و آن را در زمره قدیمی ترین دانشگاه های اروپای شمالی قرار داد. امروزه استونی بخشی از فرآیند بولونیا است. این بدان معنی است که شما می توانید مطمئن باشید که تحصیلات شما در سطح جهانی است. فرآیند بولونیا همچنین به این معنی است که آموزش عالی استونی به سه دوره تقسیم می شود. بسیاری از برنامه هایی که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند در دسترس هستند. بسیاری از استونیایی ها انگلیسی را روان صحبت می کنند، بنابراین تدریس به زبان انگلیسی مشکلی ندارد.

دوره اول تحصیل در مقطع کارشناسی است. مدارک لیسانس معمولاً 3 یا 4 سال طول می کشد. اگر مجبور باشید به عنوان بخشی از مدرک تحصیلی خود در یک رشته تحصیلی قرار بگیرید یا اگر یک موضوع فنی مانند پزشکی یا مهندسی باشد، یک سال اضافی ممکن است ضروری باشد.

ویزای تحصیلی رشته ارتودنسی در استونی

استونی یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و در منطقه شنگن مشارکت دارد و هزینه زندگی در استونی مناسب است. این بدان معناست که هیچ کنترل مرزی با هیچ کشور دیگری در منطقه وجود ندارد. شهروندان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس می توانند آزادانه به استونی نقل مکان کنند و پس از ثبت نام تا زمانی که بخواهند در آنجا اقامت داشته باشند. اگر از خارج از حوزه اتحادیه اروپا هستید، به عنوان یک شهروند کشور ثالث طبقه بندی می شوید و برای رشته ارتودنسی در استونی به ویزا نیاز دارید. استونی ویزای شنگن صادر می کند. اینها برای سفر در تمام بیست و شش کشور عضو و هر کشور اتحادیه اروپا به جز ایرلند معتبر هستند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای استونی

ویزای شنگن به طور کلی دارای شرایط مشابهی است، برای دریافت ویزای تحصیلی استونی به مدارک زیر نیاز دارید:

  • .فرم درخواست تکمیل شده – این کار را می توان به صورت آنلاین انجام داد
  • .پاسپورت و دو عکس و همچنین کپی ویزاهای قبلی که به شما داده شده است
  • بیمه درمانی با حداقل ارزش 30000€ (35500$)، معتبر در سراسر اتحادیه اروپا
  • .نامه ای که توضیح می دهد چرا می خواهید وارد استونی شوید و در آن بمانید
  • تایید پرواز
  • تایید محل اقامت
  • شناسنامه
  • مدرک مالی برای کل اقامت شما

 شهریه تحصیل رشته ارتودنسی در استونی

هزینه زندگی در سال‌های اخیر در استونی افزایش یافته است، اما هنوز یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین اعضای منطقه یورو است. هزینه های زندگی به طور قابل توجهی کمتر از اتریش یا فنلاند همسایه بالتیک استونی است. مانند بسیاری از کشورها، اجاره بها در استونی به عنوان هزینه جداگانه محاسبه می شود. این بدان معناست که میانگین هزینه زندگی در استونی 660€ (یورو) در ماه است. هزینه های تحصیل در رشته ارتودنسی در استونی متوسط 3000€ (یورو) در سال است که تقریبا همانند هزینه های رشته چشم پزشکی در استونی می باشد.

از آنجایی که ویزای دانشجویی به شما اجازه کار می دهد، بسیاری از دانشجویان درآمد خود را با یک شغل پاره وقت تکمیل می کنند. اگر انگلیسی صحبت می کنید پیدا کردن کار به خصوص در شهرهای اصلی تالین، تارتو و پرنو خیلی سخت نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به استونی با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *