مهاجرت کاری استرالیا

استخدام Java Developer در استرالیا

استخدام Java Developer در استرالیا

استخدام Java Developer در استرالیا مانند استخدام برنامه نویس و استخدام متخصص آی تی تقاضای زیادی در میان متقاضیان بین المللی دارد. در استرالیا آینده کار برای هر تیم متفاوت به نظر می رسد. برخی از تیم ها به صورت تمام وقت در دفتر کار می کنند، برخی دیگر یک ترتیب ترکیبی دارند (بعضی روزها از راه دور و برخی روزها در دفتر کار می کنند) و برخی کاملاً از راه دور کار می کنند. JAVA DEVELOPER می تواند یک فضای خوب و مناسب برای متخصصین در این امر فراهم کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری و شرایط کار به عنوان توسعه دهنده جاوا در استرالیا به سوالات شما چاسخ می دهد.

شرایط استخدام Java Developer در استرالیا

شرایط استخدام Java Developer در استرالیا ممکن است یک موقعیت ترکیبی یا کاملا از راه دور باشد، همانطور که مدیر شما تصمیم گرفته است. اگر به ‌عنوان ترکیبی تعیین شود، زمان خود را بین کار از راه دور از خانه و محل کار تقسیم می‌ کنید، بنابراین باید در فاصله رفت‌ و آمد زندگی کنید. اگر به ‌عنوان راه دور تعیین شده باشد، از راه دور از خانه خود کار می ‌کنید و ممکن است گاهی به یک دفتر مراجعه کنید تا با تیم خود برای رویدادها یا مکان‌ های خارج از سایت ملاقات کنید. مدیر استخدام شما می ‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد تعیین ترکیبی یا از راه دور این نقش به اشتراک بگذارد. به عنوان بخشی از تیم توسعه رجیستری شما در یک تیم فعال مشارکتی کار خواهید کرد که مشتاق توسعه محصولات و خدمات مرتبط با هستند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه Java Developer استرالیا می باشید:

نرخ بیکاریسال
17%2020
19%2021
13%2022

شرایط استخدام Java Developer در استرالیا

وظایف یک Java Developer در استرالیا

شما نقش فعالی در توسعه و ساختن نرم‌ افزاری خواهید داشت که تعدادی دامنه سطح بالا را که مدیریت می ‌کنند اجرا می‌ کند و همچنین روی فناوری ‌های فعلی ارائه شده از طریق خدمات وب آمازون کار می ‌کند. با انجام بسیاری از کارهای جالب در هسته اینترنت، محصولات و خدمات مرتبط با رجیستری را پیاده سازی کنید. طراحی، نگهداری و بهره برداری از زیرساخت های حیاتی ماموریت در محیط های ابری از وظایف شماست. کار در یک محیط چابک، شرکت در استند آپ، برنامه ریزی تکرار هفتگی، گذشته نگر و ویترین از مزایای مهم برای کار در استرالیا است.

الزامات استخدام Java Developer در استرالیا عبارت است از:

  • لیسانس یا کارشناسی ارشد در رشته علوم کامپیوتر در استرالیا یا مدارک معادل آن
  • دانش و درک از Java 8+ و محیط های توسعه مبتنی بر ابر
  • تجربه با تست واحد و اصول TDD
  • تجربه کار با AWS به ویژه EC2، ECS، VPC، Cloudwatch و Cloudformation
  • آشنایی با فناوری های پایگاه داده از جمله Oracle و PostgreSQL
  • تجربه کار در محیط های چابک و مشارکت در تمام جنبه های فرآیندهای چابک
  • اشتیاق به ساختن نرم افزارهای خارق العاده با زیرساخت تست قوی
  • مهارت های ارتباطی فنی قوی
  • آشنایی با شیوه ها و ابزارهای DevOps
  • آشنایی با مدل های ادغام پیوسته و تحویل پیوسته

شرکت Java Developer در استرالیا

GoDaddy یکی از بزرگترین و پیشروترین ارائه دهندگان ثبت نام دامنه در جهان است که نوآوری آنلاین را تقویت می کند. دامنه ‌های سطح بالا را به نمایندگی از کشورهای مستقل، دولت‌ های شهری و برندهای جهانی اجرا می ‌کند تا مردم در سراسر جهان بتوانند ایده‌ های خود را به صورت آنلاین زنده کنند. با بیش از دو دهه پیشروی در صنعت، به عنوان اپراتور رجیستری برای TLD هایی مانند .co، .us، .biz و nyc خدمت می کنند. فناوری backend را برای صدها مورد دیگر مدیریت می کنند. تیم ها در حال ایجاد بستری برای نوآوری و رشد آینده است که تأثیر مثبتی بر کل جامعه جهانی اینترنت خواهد داشت.

GoDaddy با ارائه تمام کمک ها و ابزارها برای موفقیت آنلاین، کارآفرینان روزمره را در سراسر جهان توانمند می کند. GoDaddy جایی است که مردم برای نام گذاری ایده، ایجاد یک وب سایت حرفه ای، جذب مشتریان، فروش محصولات و خدمات خود و مدیریت کار خود می آیند. ماموریت این است که به مشتریان خود ابزارها، بینش ها و افراد را ارائه دهند تا ایده ها و ابتکار شخصی خود را به موفقیت تبدیل کنند. GoDaddy مفتخر است که یک کارفرمای فرصت برابر است. این موسسه علیه هیچ متقاضی یا کارمندی بر اساس سن، نژاد، رنگ، عقیده، مذهب، جنسیت، گرایش جنسی، جنسیت، هویت یا بیان جنسی، منشاء ملی، شهروندی، وضعیت تاهل یا وضعیت مشارکت مدنی/اتحادیه، معلولیت تبعیض قائل نخواهند.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام در حوزه Java Developer در استرالیا می باشید:

 

کار و استخدام Java Developer در استرالیا

یک توسعه دهنده نرم افزار تحت شاخه ای از علوم کامپیوتر کار می کند. شما درگیر تکامل و ساخت نرم افزار هستید. این مربوط به سیستم عامل کامپیوتر یا یک برنامه مبتنی بر برنامه مانند مرورگر یا پایگاه داده است. علاوه بر این، شما درگیر ایجاد برنامه هایی برای دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت هستید. وقتی صحبت از استخدام برنامه نویس در استرالیا می شود زبان های برنامه نویسی و سیستم های مربوطه و توسعه دهندگان نرم افزار کارشناسان موضوع مهم هستند. هدف این است که قبل از اینکه پروژه به سمت جلو حرکت کند، پایه محکم یک برنامه را با مهارت های مهندسی خود ایجاد کنید. در نتیجه، شما محصولات سفارشی برای مشتریان مختلف تولید می کنید. یک توسعه دهنده نرم افزار باید به طور مستقل، در یک تیم و با مشتریان کار کند.

در بسیاری از موارد، شما بخشی از گروهی هستید که روی محصولات مختلف برای یک سازمان کار می کند. بنابراین، شما باید مرتباً حالت‌ ها را تغییر دهید تا نیازهای همه را برآورده کنید. از نظر فنی، به عنوان یک مهندس نرم افزار، شما چندین کار را انجام می دهید که شامل تجزیه و تحلیل اطلاعات از مشتری و توسعه ساختارهای داده و الگوریتم ها و برنامه نویسی نرم افزار و کد نویسی برنامه برای دستگاه های تلفن همراه می باشد. تجزیه و تحلیل کیفیت برای اشکال زدایی نرم افزار و کنترل کیفیت برای تست نرم افزار و اجرا و نگهداری آن از وظایف یک Java Developer است. توسعه دهندگان نرم افزار در بسیاری از صنایع کار می کنند. می توانید مقاله استخدام net developer در استرالیا را نیز مطالعه کنید.

حقوق یک توسعه دهنده جاوا در استرالیا

نرخ پرداخت برای توسعه دهندگان نرم افزار متفاوت است. با توسعه دهندگان جاوا از پردرآمدترین متخصصان کامپیوتر هستند. متوسط حقوق یک مهندس نرم افزار $127000 (دلار) در سال است. کسانی که این حرفه را شروع می کنند به طور متوسط $108000 (دلار) درآمد دارند. دستمزد سالانه مهندسان نرم افزار در قسمت بالایی مقیاس حدود $147000 (دلار) است. یکی سطح تجربه شماست. افرادی که بلافاصله از مدرسه یا یک برنامه آموزشی خارج می شوند با نرخ پایین تری شروع می کنند. با این حال، اگر ویژگی های مناسب مربوط به موقعیت را نشان دهید، بسیاری از شرکت ها به سرعت حقوق شما را افزایش می دهند. عامل دیگر آموزش و گواهینامه است. شما باید به یادگیری در مورد فن آوری های جدید و روش های برنامه نویسی ادامه دهید تا موثر باقی بمانید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد مقایسه ویزای کار کانادا و استرالیا پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *