مهاجرت کاری استرالیا

استخدام NET Developer.در استرالیا

نرخ استخدام NET Developer.در استرالیا که کشوری است که منبع استارت آپ های آن بسیار متنوع است بسیار بالا می باشد. آیا با کامپیوتر آشنا هستید و فردی جزئیات گرا با عشق به وب و فناوری و حل مشکلات فنی هستید؟ سپس، حرفه ای به عنوان یک توسعه دهنده وب می تواند برای شما ایده آل باشد. توسعه دهندگان وب در زبان های برنامه نویسی، تجربه کاربری و پردازش داده های اینترنتی آموزش دیده اند تا یک وب سایت قوی، بصری جذاب و کاربردی برای مشتریان و کارفرمایان خود بسازند. برای کار به عنوان یک توسعه دهنده وب در استرالیا نیازی به مدرک رسمی ندارید. با این حال، تکمیل مدرک VET یا لیسانس در توسعه وب، علوم کامپیوتر یا فناوری اطلاعات برای ایمن کردن یک نقش در سطح ابتدایی ارزشمند تلقی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت از طریق کار در استرالیا مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer.در استرالیا

کسب تجربه مرتبط و طیف وسیعی از گواهینامه های صنعت و فروشنده می تواند شما را برای این نقش مطلوب تر کند. بیابید که در شغل یک توسعه‌ دهنده وب چه انتظاری دارید. مسئولیت ‌ها، محیط کاری احتمالی، برنامه کاری، مهارت ‌های مرتبط، متوسط ​​حقوق، چشم‌ انداز کلی شغل، و مسیر یادگیری برای تبدیل شدن به یک توسعه‌ دهنده را در این مقاله توضیح می دهیم. توسعه دهندگان وب افراد بسیار ماهری هستند که از بسته های نرم افزاری مرتبط، زبان های برنامه نویسی وب و پایگاه های داده برای پیاده سازی طرح ها برای ایجاد وب سایت های کاربردی و کاربر پسند از ابتدا استفاده می کنند. علاوه بر این، آنها مسئول نگهداری و به روز رسانی وب سایت ها برای اطمینان از عملکرد بهینه و بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو هستند.

الزامات استخدام NET Developer.در استرالیا

توسعه دهندگان وب در کشور استرالیا با سایر متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات مانند طراحان وب، تحلیلگران کسب و کار و متخصصان شبکه و قابلیت استفاده برای تولید و نگهداری وب سایت ها همکاری می کنند. آنها معمولاً در جنبه های مختلف توسعه وب سایت، مانند توسعه دهندگان فرانت اند، توسعه دهندگان بک اند یا توسعه دهندگان فول استک، تخصص دارند. توسعه دهندگان وب بر اساس تخصص خود می توانند وظایف مختلفی را بر عهده بگیرند.

وظایف کلی یک توسعه دهنده وب به شرح زیر است:

  • تجزیه و تحلیل الزامات پروژه و راه حل ها و ویژگی های طراحی
  • برنامه ریزی و طراحی وب سایت برای مطابقت با مشخصات مشتری
  • استفاده از نرم افزار و سخت افزار کامپیوتری برای ایجاد و اصلاح کد برنامه نویسی که عملکرد یک وب سایت را پیاده سازی می کند
  • کد خطاها را تست کنید و رفع اشکال و بهبودها را اجرا کند
  • روش های آزمایش و اعتبار سنجی را برای عیب یابی و اشکال زدایی برنامه ها و وب سایت ها توسعه دهد
  • کد را در محیط زنده مستقر کند
  • به طور مرتب از کدهای برنامه نویسی و کتابخانه ها نسخه پشتیبان تهیه کنی تا از از دست رفتن داده ها به دلیل حملات آنلاین، بلایای طبیعی و غیره جلوگیری کند.
  • وب سایت را حفظ کند تا اطمینان حاصل کند که صفحات وب برای استفاده آسان و کارآمد هستند

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده وب در استرالیا هستید:

نرخ افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده وب در استرالیا

شرایط استخدام NET Developer.در استرالیا

برای بحث در مورد نیازهای فنی وب سایت و حل مسائل مربوط به وب برای ایجاد یک تجربه کاربری کاملاً کاربردی و پاسخگو با طراحان وب، متخصصان قابلیت استفاده، تولیدکنندگان محتوا، آزمایش کنندگان نرم افزار، متخصصان شبکه و تحلیلگران تجاری همکاری نزدیک داشته باشید. راه هایی را برای بهبود تجربه کاربر آنلاین، کاهش باگ ها و بهبود سئو پیدا کنید و پیاده سازی کنید. وب سایت را برای دستگاه های تلفن همراه، تبلت ها و مرورگرهای مختلف بهینه کنید. ممکن است برنامه های سفارشی و ابزارهای جدید برای گسترش عملکرد وب سایت ها و بهبود تعامل با کاربر ایجاد کند. سرورها، پایگاه داده، امنیت، کدهای اساسی و APIهای یک وب سایت را مدیریت و نگهداری کنید. در صورت نیاز، وب سایت را با افزودن تصاویر، محتوا یا ویژگی های جدید به روز کنید. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در استرالیا را مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در کشور استرالیا در حوزه توسعه دهنده وب می باشید:

نرخ بیکاریسال
19%2020
21%2021
17%2022

تحصیل و اشتغال نت دولوپرها در استرالیا

برای کار در این زمینه رو به رشد به مهارت های فنی و نرم و ذهنیت یادگیری مداوم نیاز دارید. برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب، نیازی به آموزش و آموزش رسمی ندارید. با این حال، کارفرمایان ممکن است نامزدهایی را ترجیح دهند که دارای شرایط مربوطه هستند. داشتن تجربه قبلی و گواهینامه های صنعتی در این زمینه ها به شما کمک می کند تا در بازار کار برجسته شوید. گواهینامه تحصیلات متوسطه ارشد خود را در یک یا چند موضوع پیش نیاز، انگلیسی، ریاضیات و علوم دریافت کنید. دوره لیسانس یا دوره توسعه وب VET را در علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، برنامه نویسی، طراحی ارتباطات، یا سایر زمینه های مرتبط با تمرکز بر توسعه وب، طراحی وب یا چند رسانه ای تکمیل کنید.

برخی از دوره های توصیه شده عبارتند از:

  • گواهی IV در فناوری اطلاعات (توسعه وب)،
  • دیپلم فناوری اطلاعات، یا گواهی III در اطلاعات،
  • رسانه های دیجیتال و فناوری.

در حین تحصیل به فرصت های کارآموزی نگاه کنید. این به شما کمک می کند تا تجربه مرتبط را به دست آورید و یک نمونه کار قوی ایجاد کنید که توانایی های توسعه وب شما را نشان می دهد. از طرف دیگر، می توانید به عنوان یک فریلنسر کار کنید و چند پروژه مرتبط با نقش را تکمیل کنید. تکمیل گواهینامه های فروشنده و صنعت را در نظر بگیرید زیرا آنها مهارت های استاندارد صنعت را به نمایش می گذارند و قابلیت استخدام شما را برای این نقش بهبود می بخشند. به عنوان عضوی به انجمن کامپیوتر استرالیا بپیوندید تا شانس پیشرفت شغلی و موفقیت شغلی خود را افزایش دهید. موسسات کاریابی استرالیا می توانند در این مسیر شما را کمک کنند.

مزایا اشتغال نت دولوپرها در استرالیا

صرف نظر از حوزه تخصصی، باید کدنویسی را با استفاده از زبان های کدنویسی و نشانه گذاری یاد بگیرید. انجام یک آموزش رسمی در علوم کامپیوتر با تمرکز بر توسعه وب بهترین راه برای ایجاد پایه ای برای شروع حرفه توسعه وب و افزایش قابلیت استخدام شما برای این نقش است. شما اصول توسعه وب، شیوه ها و روش های مدیریت پروژه را یاد خواهید گرفت و تجربه کار به عنوان یک تیم توسعه برای ساخت وب سایت ها را به دست خواهید آورد. از طرف دیگر، توسعه دهندگان وب مشتاق می توانند یک گواهینامه 15 تا 18 ماهه در فناوری اطلاعات (توسعه وب) را برای یادگیری روش های طراحی، توسعه و مدیریت وب سایت ها از ابتدا و کسب مهارت های تجاری گسترده تر به پایان برسانند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط ویزای کار استرالیا مشاوره تخصصی می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *