مهاجرت کاری استرالیا

استخدام برنامه نویس در استرالیا

استخدام برنامه نویس در استرالیا

استخدام برنامه نویس در استرالیا که انقلاب فنی اتفاق افتاده است و استرالیا اکنون برای پیشبرد صنعت خود به سیستم کامپیوتر متکی است. نه تنها این مساله بلکه، غذا، حمل و نقل، ارز و حتی خانواده ها همگی اکنون به فناوری اطلاعات وابسته هستند. در ادامه این مقاله در مورد شرایط کاری در استرالیا و مهارت های لازم برای یک برنامه نویس در این کشور را خواهیم گفت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزای کاری استرالیا و مهاجرت کاری به این کشور مشاور شماست. می توانید با مشاوران مجرب این مجموعه تماس بگیرید تا سوالات خود را در باب کار و تحصیل در استرالیا بپرسید.

جایگاه شغل برنامه نویسی در استرالیا

استرالیا بیش از هر زمان دیگری برای IT هزینه می کند و تجارت الکترونیک در سراسر استرالیا به سرعت در حال رشد است. همچنین دامنه مشاغل کدنویسی در حال افزایش است و اکنون نقش های شغلی بیشتر به مهارت های کدنویسی نیاز دارد. مهارت های کدنویسی دستمزدهای بالاتری را جذب می کند در کنا آن نیاز به امنیت سایبری افزایش یافته است. دوره های برنامه نویسی در تمامی سطوح موجود است و این حرفه ای است که با مهارت های شما رشد خواهد کرد.

علاوه بر توسعه یک کد، یک برنامه نویس باید با کاربران نهایی، طراحان نرم افزار، آزمایش کنندگان نرم افزار و مدیران پروژه نیز سر و کار داشته باشد. بنابراین، ارتباط موثر و اخلاق کاری قوی نیز برای واجد شرایط بودن نقش یک برنامه نویس ضروری است. او باید در زبان های برنامه نویسی، ابزارها و فریم ورک هایی مانند C، C++، C sharp، ASP.Net، C Sharp، Java، JavaScript، Python، Perl، ابزار Adobe Dreamweaver، ابزار Eclipse، Net Framework، J2EE Framework، تخصص داشته باشد. و غیره. باید مهارت استفاده از نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر برای نوشتن و اصلاح کد برنامه نویسی را داشته باشد.

نیاز به استخدام برنامه نویس در استرالیا

این یک دنیای هیجان انگیز و همیشه در حال تغییر است که در آن فرصت های جدید همچنان پدید می آیند. نه تنها برنامه نویسی مهارتی است که می تواند به شما امکان دسترسی به یک حرفه هیجان انگیز و پر ارزش را بدهد، بلکه می تواند فرصت های شغلی را در یکی از بخش های صنعتی در حال توسعه استرالیا باز کند. برنامه نویسان امروزی در طیف وسیعی از صنایع کار می کنند و در بیشتر جنبه های زندگی ما نقش دارند.

در نمودار زیر شاهد تعداد فرصت های شغلی خالی در استرالیا می باشید:

شغل های مرتبط با استخدام برنامه نویس در استرالیا

گرافیست های امروزی به چند مهارت توسعه وب نیاز دارند تا هنر خود را در کاربرد عملی قرار دهند. دانشمندان محیط زیست هم در مورادی باید کدنویسی بدانند. دانش علمی برای تحقیقات زیست محیطی واقعا مهم است، اما تجزیه و تحلیل این تحقیقات اغلب بر توسعه مدل های کامپیوتری مناسب متکی است. تحلیلگران کسب و کارهم در این حوزه هستند. اکنون توانایی دستکاری و درک کلان داده ها کلید موفقیت کسب و کار است. مهندسان عمران و مهندسان معدن نیز در دروس خود برنامه نویسی دارند زیرا این یک مهارت الزامی است.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش حقوق در سال های اخیر در حوزه برنامه نویسی در استرالیا می باشید:

سالنرخ افزایش حقوق
202020%
202120%
202225%

شغل های مرتبط با استخدام برنامه نویس در استرالیا

نکاتی در خصوص استخدام برنامه نویس در استرالیا

با وجود صدها زبان برنامه نویسی در حال استفاده در سراسر جهان، شما نباید فقط چشم بند را ببندید و به طور تصادفی از فهرست انتخاب کنید تا زبان برنامه نویسی مورد نظر خود را پیدا کنید. با دقت در نظر گرفتن اینکه کدام زبان باید تلاش خود را روی کدام زبان متمرکز کنید، بیشترین پاداش را به همراه خواهد داشت. جاوا اسکریپت همه جا هست. زبان غیر رسمی وب (از طریق مرورگر). جاوا اسکریپت، یک زبان تفسیر شده، چیزی است که برای ایجاد وب سایت های تعاملی مانند فیس بوک و یوتیوب استفاده می شود.

جاوا اسکریپت که عمدتاً یک زبان فرانت‌اند است، با قدرت فراوانی از چارچوب‌ها و کتابخانه‌ها، مانند Angular، Ember، Vue، و React تقویت می‌شود – که هر کدام موارد استفاده، مزایا و معایب خاص خود را دارند. اگر به دنبال تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده جاوا اسکریپت هستید، باید حداقل یک چارچوب یا کتابخانه محبوب را برای نقشی در دنیای واقعی یاد بگیرید. در مسیر جاوا اسکریپت همه جا، می‌توانید از Node.js برای ایجاد پشتیبان‌های وب جاوا اسکریپت و توسعه روی موبایل و دسکتاپ از طریق ابزارهایی مانند Electron استفاده کنید، که برای کسانی که به دنبال توسعه ‌دهندگان فول استک هستند مفید است.

حقوق و مزایا استخدام برنامه نویس در استرالیا

حقوق ماهیانه کار در استرالیا در مشاغل کدنویسی بالا است. مشاغل ICT اغلب دستمزدهای بالایی را جذب می کنند، اما مهارت های کدنویسی می تواند این پتانسیل درآمد را حتی بیشتر افزایش دهد. به عنوان مثال، تکنسین های پشتیبانی ICT برای استرالیا دستمزد متوسطی دریافت می کنند، در حالی که برنامه نویسان نرم افزار و برنامه های کاربردی بیش از میانگین دستمزد دریافت می کنند و می توانند از مزایای بهبود سبک زندگی بهره مند شوند. در حال حاضر، توسعه دهندگان برنامه برای کار در استرالیا می توانند تا $100187 دلار در استرالیا در سال درآمد کسب کنند. داده های شخصی و تجاری در حال حاضر یک کالای ارزشمند است. کسب ‌و کارها می ‌توانند با جمع‌ آوری داده ‌ها، دستکاری و پاسخ‌ هایشان بالا و پایین بیایند.

شبکه رشد امنیت سایبری استرالیا بیان کرده است که تقاضا برای مشاغل امنیت سایبری افزایش یافته است و کسب ‌وکارها هزینه بیشتری برای امنیت سایبری می‌کنند که منجر به افزایش %9 هر سال در 4 سال گذشته شده است. برنامه نویسان استرالیایی میانگین حقوق $88900 (دلار) و $46300 (دلار) در سال دریافت می کنند. نرخ ساعتی 62 در ساعت است. حقوق اولیه برای یک موقعیت در این زمینه از $80000 (دلار) در سال شروع می شود، در حالی که بسیاری از کارفرمایان به کارگران حقوق سالانه 110000$ (دلار) یا بالاتر پیشنهاد می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد انواع ویزای کار استرالیا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *