مهاجرت کاری آمریکا

استخدام NET Developer.در آمریکا

استخدام NET Developer.در آمریکا که از مهم ترین مشاغل در این کشور است را در این مقاله برای علاقه مندان مورد بررسی قرار خواهیم داد. تخصص net developer از مجموعه‌ای از رشته‌ های توسعه نشأت می ‌گیرد، اما ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که پایه و اساس ریشه‌ ای محکم در نیروهای مسلح ایالات متحده دارد. این روحیه سرسخت آمریکایی در هر کاری که انجام می دهند تنیده شده است. به همین دلیل است که مشتریان برای تحقق وعده ها روی آن ها حساب می کنند. بنابراین، چه به دنبال تسریع گردش کار، گسترش قابلیت ‌های وب ‌سایت خود یا بهبود سیستم خود باشید، تخصص لازم را برای ارائه فناوری دارند که آنطور که باید کار کند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت آمریکا مشاوره تخصصی ارائه می دهد و شما می توانید با تماس با مشاوران سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

حقوق و استخدام NET Developer.در آمریکا

وقتی گردش کار، سیستم ‌ها و وب ‌سایت ‌ها برای انجام مؤثر کار، کاهش هزینه ‌ها، صرفه‌ جویی در زمان و ارتقای تجربیات کاربر ضروری هستند، رهبران کسب ‌و کار به توسعه ‌دهندگان وب آمریکایی تکیه می ‌کنند. مهم نیست که چه مانعی وجود دارد، هدف حل چالش ‌های منحصر به فرد است. اگر می‌خواهید در جایی کار کنید که در آن حقوق بالایی دریافت می‌ کنید، ممکن است بخواهید به ایالات متحده مهاجرت کنید. ایالات متحده که محل زندگی شرکت‌ های پرطرفدار است، حقوق توسعه ‌دهنده وب را نیز افزایش می ‌دهد. میانگین حقوق توسعه دهندگان وب در ایالات متحده بین $80000 تا 120000$ (دلار )است.

در جدول زیر شاهد حقوق net developer در آمریکا هستید:

سطح تجربهحقوق به دلار
توسعه دهنده وب مبتدی800000$
کارشناس توسعه دهنده وب110000$
ارشد توسعه دهنده وب120000$

کار و استخدام NET Developer.در آمریکا

بهترین قدم اول برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب، شروع یادگیری اصول توسعه وب، از جمله درکHTML زبان نشانه گذاری فرامتن، CSS برگ های سبک آبشاری و جاوا اسکریپت است. بوت کمپ های برنامه نویسی به دلیل کوتاه بودن، غوطه ور بودن و تمرکز بر نتایج و اشتغال رونق یافته اند. هدف آنها توسعه مهارت های آماده کار تا حد امکان کارآمد است و آنها را تبدیل به سرمایه گذاری با ارزش فزاینده ای برای یک توسعه دهنده وب بالقوه می کند. به گفته سایت کار Indeed، از هر 5 شرکت در ایالات متحده، 4 شرکت فارغ التحصیل از یک بوت کمپ برنامه نویسی استخدام کرده اند. لذا یادگیری این مهارت یک امر فراگیر در میان سنین مختلف در آمریکا است.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه net developer در آمریکا هستید:

نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده وب در آمریکا

مزایا استخدام NET Developer.در آمریکا

شغل توسعه دهنده وب به طور طبیعی افراد را از همه رشته ‌های دیگر جذب می ‌کند، بسیاری از آنها در مراحل میانی حرفه ‌ای قرار می ‌گیرند. برای برخی از افرادی این یک مسیر روشن و کارآمد برای گسترش مهارت ‌ها و بهبود اولویت اصلی یعنی افزایش درآمد است. شما می خواهید انتخاب اول و دوم و سوم باشید و بهترین کار خود را برجسته کنید، اما طرح و رزومه شما باید به اندازه کافی متنوع باشد که درک کاملی از عناصر مختلف موقعیت و مهارت بر روی چندین زبان را نشان دهد.

این امر باعث می ‌شود که بازآموزی در اواسط شغلی ضروری باشد، فارغ از اینکه این رشته کاری باشد که در آن شروع کرده‌ اید یا نه. اما انواع توسعه وب چیست؟ همه توسعه دهندگان وب به سه نوع اصلی طبقه بندی می شوند: توسعه دهنده Front-End یک توسعه دهنده Front-End در سمت مشتری توسعه وب کار می کند. شغل net developer در آمریکا می تواند شامل طرح، طراحی سایت و نحوه تعامل کاربران با آن باشد. توسعه دهندهBack-End یک توسعه دهنده Back-End در سمت سرور توسعه وب کار می کند. این بر نحوه عملکرد یک سایت متمرکز است و می تواند شامل پایگاه های داده، سرورها، شبکه ها و میزبانی و موارد دیگر باشد.

شرایط اشتغال دات نت دولوپر در ایالات متحده

یک برنامه نویس Full-Stack با هر دو توسعه front-end و back-end آشنا است و با هر دو طرف یک وب سایت کار می کند. حوزه تمرکز شما هرچه که باشد، باید کدنویسی را یاد بگیرید و بدانید که چگونه از تعداد انگشت شماری از زبان های برنامه نویسی مختلف برای توسعه وب و طراحی وب استفاده کنید. بنابراین، رایج ترین زبان های برنامه نویسی کدامند؟ در واقع، توسعه وب زمینه بسیار متنوع و متنوعی است که لیست تمام کارهایی که می تواند شامل شود. برای جا دادن در این فضا بسیار طولانی است. خوشبختانه، ب ه‌عنوان یک متخصص، می ‌توانید مواردی را پیدا کرده و روی آن‌ هایی تمرکز کنید که برای شما بهترین کار را دارند.

با درک اصول اولیه در HTML، CSS، و جاوا اسکریپت، و پایه ای از مهارت های برنامه نویسی، شما آماده شروع ساخت هستید. همانطور که می روید، با استفاده از مجموعه ای از مهارت های توسعه دهنده وب در حال رشد تجربه کسب خواهید کرد. برخی از اینها مهارت‌های فنی یا مهارت‌های «سخت» هستند، مانند برنامه‌نویسی در SQL یا Python، استفاده از کتابخانه توابع jQuery برای برنامه‌نویسی کارآمدتر، یا استفاده از ابزارهایی مانند Git برای کنترل نسخه. برای اینکه بتوانید سابقه و رزومه تشکیل دهید باید سختی ها را تحمل و در حوزه توسعه دهنده وب کارآموزی نیز انجام دهید. هر چه بیشتر از آنها استفاده کنید، بهتر خواهید بود. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در آمریکا را نیز مطالعه کنید.

الزامت اشتغال دات نت دولوپر در آمریکا

برای کار در آمریکا تعدادی مهارت طراحی وب نیز وجود دارد که برای توسعه دهندگان وب مفید است، با درک اینکه طراحی واکنش گرا شاید مهم ترین آنها باشد. در حالی که برنامه نویسان وب معمولاً وظیفه طراحی کلی سایت را ندارند، این یک مزیت برای توسعه دهندگان است که همچنین درک کاملی از اصول طراحی رایج داشته باشند. توسعه دهندگان Front-End، به ویژه، صفحه نمایش هایی را که کاربران با آنها تعامل دارند برنامه ریزی می کنند و با درک خوب طراحی کاربر محور می توانند بسیار موفق تر باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای کار آمریکا مشاور و راهنمای شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *