مهاجرت کاری استونی

استخدام Java Developer در استونی

استخدام Java Developer در استونی

استخدام Java Developer در استونی را که برای مشاغل وب و آی تی و موبایل لازم است را در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم. فرصتی عالی برای پیوستن به تیم توسعه نوآورانه که در آن نقشی حیاتی در توسعه راه حل سند لجستیک در آینده ایفا خواهید کرد. در این موقعیت، شما پلتفرم مدیریت خروجی را ایجاد خواهید کرد که مسئول تولید میلیون ‌ها سند در قالب ‌های دیجیتال و کاغذی در سراسر جهان است. نظرات شما بر شرکت ها و مشتریان متعددی تأثیر می گذارد که از پردازش سریع تر کالاها و کالاهای خود سود می برند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط ویزای کاری برای مهاجرت به استونی و همچنین شرایط کاری پاسخگوی سوالات شماست.

شرایط استخدام Java Developer در استونی

تیم ها متشکل از بیش از 30 نفر (توسعه دهندگان، تحلیلگران و مهندسان مملو از افراد باهوش و متعهد با روحیه تیمی قوی است. شرکت ها به کدهای تمیز و کارآمد، درس گرفتن از اشتباهات و تکرار شدن موفقیت ها اهمیت می دهند. آن ها از تنوعی از Agile با اسکرام ‌های روزانه، جلسات تخمین وظایف، و بازنگری ‌های اسپرینت استفاده می‌ کنند. اگرچه روند توسعه تا حد زیادی میخکوب شده است و متوجه شده اند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست، همیشه جایی برای ایده های تازه وجود دارد. بیشتر اوقات شما در حال توسعه ویژگی های جدید بر اساس مشخصات دقیق، با بررسی برخی از کدها، رفع اشکالات، و نگهداری از پایگاه کد خواهید بود. درباره جزئیات پیاده ‌سازی با تحلیلگران بحث می ‌کنید، از توسعه‌ دهندگان همکار راهنمایی می‌ گیرید، و به QA در مسائل فنی بیشتر کمک می‌ کنید.

حقوق استخدام Java Developer در استونی

حقوق برنامه نویسان جاوا در استونی از €1430 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €4110 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق €2540 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان جاوا کار می کنند کمتر از €2540 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €2540 (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €1790 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €1790 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان جاوا کمتر از €3130 (یورو) درآمد دارند در حالی که 25 بیش از €3130 (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه Java Developer در استونی می باشید:

نرخ افزایشسال
11%2020
11%2021
11%2022

وظایف یک Java developer در استونی

مسئولیت های شما در حوزه کار به عنوان java developer در استونی شامل توسعه، استقرار و نگهداری برنامه های کاربردی جاوا با استفاده از فناوری هایی مانند Java، Spring، RabbitMQ، RedHat OpenShift، PostgreSQL می باشد. همچنین در مواردی کمک به برنامه ریزی انتشار و بیان دیدگاه خود در بحث های معماری و به ایده های بهبود مستمر کمک کنید تا در روند توسعه حتی بهتر شوید. نوشتن کد تمیز و احساس مسئولیت در قبال کیفیت راه حل و همکاری نزدیک با سایر توسعه دهندگان، ارائه تجربه همکاری و پشتیبانی عالی هم می تواند برخی از وظایف شما محسوب شود. نگهداری و توسعه راه حل های موجود هم یک ویژگی مهم برای توسعه دهنده جاوا لازم است.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده جاوا در استونی می باشید:

 

الزامات استخدام Java Developer در استونی

کار شما تأثیر مستقیمی بر آینده لجستیک و فناوری اطلاعات خواهد داشت. برای کار تیمی، یادگیری مداوم و تنوع ارزش قائل هستند و زبان کاری ما انگلیسی است. همکاران شما متخصصانی هستند که صنعت IT را در استونی و در سراسر جهان شکل می دهند. بیشتر شرکت ها در تالین، استونی قرار دارند. به طور مثال +Nagel مرکز فناوری اطلاعات شرکتی خود را در اوت 2012 در تالین، واقع در منطقه جدید تکنوپولیس شهر اولمیست افتتاح کرد. تا به امروز ما نزدیک به 400 متخصص فناوری اطلاعات هستند و همچنان به دنبال ذهن های باهوش جدید هستند. می توانید مقاله استخدام net developer در استونی را مطالعه کنید.

مهارت ها و تجربیات شما برای کار به عنوان توسعه دهده جاوا عبارت است از:

  • آموزش فناوری اطلاعات یک مزیت بزرگ خواهد بود
  • حداقل 5 سال تجربه با جاوا 8 و بالاتر، پایتون امتیاز محسوب می شود
  • تجربه واقعی با روش‌ها و چارچوب‌های TDD/BDD مانند jUnit و Mockito
  • تجربه با Docker، فناوری‌های همراه و اصول آماده‌سازی ابری مانند
  • درک شیوه های CI/CD و تجربه با ابزارهایی مانند Jenkins، Ansible یا مشابه
  • درک اولیه و تجربه واقعی با سیستم های پیام رسانی مانند JMS، RabbitMQ
  • درک خوب از سبک های معماری مانند میکروسرویس ها در مقابل یکپارچه
  • تفکر انتقادی، استقلال در تصمیم گیری، تمایل به یادگیری و گوش دادن،
  • آمادگی برای همکاری فشرده و بحث های فنی، مهارت های خوب مدیریت پیچیدگی

الزامات استخدام Java Developer در استونی

شرکت های استخدام Java Developer در استونی

گروه Kuehne+Nagel با بیش از 76000 کارمند در حدود 1300 مکان در بیش از 100 کشور، یکی از شرکت های لجستیک پیشرو در جهان است. به عنوان یک کارفرما، Kuehne+Nagel از فرصت های برابر حمایت می کند و متعهد به تنوع در تیم های خود در رابطه با افراد دارای معلولیت هستند. آنها معتقدند که شما می توانید کمک ارزشمندی به Kuehne+Nagel داشته باشید و مشتاقانه منتظر دریافت درخواست خود هستند. نورتال یک شرکت چندملیتی تغییر استراتژیک و فناوری است. با ترکیب تجربه منحصربه ‌فرد تبدیل استونی به یک رهبر دیجیتال و ایجاد تغییر در کسب ‌و کارها با رویکرد استراتژیک و فناوری داده‌ محور، چشم ‌انداز ایجاد یک جامعه یکپارچه است. نورتال در نزدیک به 20 کشور فعالیت می کند و بیش از 750 متخصص را به کار می گیرد که پروژه های پرتأثیر را در سراسر اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای شمالی انجام می دهند.

مزایا استخدام Java Developer دراستونی

یک مسیر شغلی روشن که شما را تشویق می کند و فرصت هایی را در اختیار شما قرار می دهد که با جاه طلبی شما مطابقت دارد. یک جامعه توسعه دهنده الهام بخش در استونی با بیش از 200 حامی جهانی برای تقویت رشد شخصی شما وجود دارد. پشتیبانی از گذراندن دوره ها و آزمون های گواهینامه و شرکت در کنفرانس های مربوطه نیز از دیگر مزایا به شمار می رود. یک محیط اداری راحت که به شما امکان می دهد روی کار تمرکز کنید و خود را شارژ کنید هم برای رفاه کارمندان تعبیه شده است. ساعات کاری انعطاف پذیر و افزایش حقوق سالانه هم برای جذب و تشویق کارمندان در حوزه توسعه دهنده اعم از استخدام برنامه نویس در استونی و توسعه دهنده جاوا در نظر گرفته شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کار در استونی پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *