مهاجرت کاری استونی

استخدام NET Developer.در استونی

برای کسب اطلاعات در خصوص استخدام NET Developer.در استونی و شرایط کار در این کشور این مقاله را مطالعه کنید.  به دنبال شرکت های برتر توسعه وب در استونی هستید؟ واضح است که پیدا کردن یکی از بهترین توسعه دهندگان وب در استونی که حداقل محصول قابل دوام شما را با جزئیات درک کند و یک وب سایت ساده و کاربرپسند بسازد، اولین گام مهم به سمت تجربه کاربری کیفی است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگرانی های شما را به عنوان یک جوینده خدمات درک می کنند و می توانند در خصوص شرایط اخذ اقامت از طریق کار در استونی شما را راهنمایی کنند. در ادامه این مقاله در خصوص نحوه استخدام و شرایط استخدام net developer در استونی توضیح می دهیم.

حقوق و استخدام NET Developer.در استونی

حقوق برنامه نویسان وب در استونی از €1040 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا €3590 (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق €2440 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 2440€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €2440 (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از €1570 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از €1570 یورو درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان وب کمتر از 3260€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از €3260 (یورو) درآمد دارند.

کار و استخدام NET Developer.در استونی

آیا ایده ساختن وب سایتی که محور پروژه ای برای تغییر جهان باشد شما را به هیجان می آورد؟ در مورد برنامه ریزی و اجرای پروژه های توسعه وب با تیمی سریع و همیشه یادگیری در یک استارتاپ جهانی پیشرو در صنعت چطور؟ اگر به “بله” فکر می کنید، به عنوان net developer به Veriff بپیوندید و وارد بزرگترین شرکت فناوری B2B شوید که از استونی خارج می شود. Veriff به شرکت ها در سراسر جهان کمک می کند تا با افراد صادق ارتباط برقرار کنند. در یک سال، تیم از 17 به 250+ افزایش یافت و نرم افزار بیش از 9000 سند صادر شده توسط دولت را از بیش از 190 کشور تأیید می کند. این میلیون‌ ها هویت تأیید شده در سال است و افراد زیادی در پشت صحنه کار می‌ کنند تا زندگی میلیون‌ ها و یک روز میلیاردها نفر را در فضای آنلاین امن ‌تر کنند.

وظایف یک net developer در استونی

شما بخشی از یک تیم بین المللی خواهید بود که با طراحان، نویسندگان و کارشناسان بازاریابی کار می کند و تلاش می کند تا Veriff را به بزرگترین نام در تأیید هویت در جهان تبدیل کند. ساختن وب سایتی که اعتماد به نفس را القا کند، چیزی است که Veriff در مورد آن است. همکاری با تیم خود برای برنامه ریزی و اجرای پروژه های وب و تمرکز بر تبدیل بهبود مستمر وب سایت برای تبدیل بازدیدکنندگان به طوری که مشتریان بیشتری به دست آورید و به آنها کمک کنید از افراد صادق محافظت کنند. تجربه نوشتن کدهای خوب طراحی شده، قابل آزمایش و کارآمد با استفاده از بهترین شیوه های توسعه نرم افزار از ویژگی های یک net developer خوب محسوب می شود. مهارت های فوق العاده در جاوا اسکریپت مدرن و تجربه با فریمورک هایی مانند ReactJS و NextJS  نیز الزامی است.

مزایا استخدام net developer در استونی

در استونی ساخت وب سایت برای داستان موفقیت بزرگ بعدی در شغل net developer توسط سرمایه گذارانی مانند Mosaic Ventures، Taavet Hinrikus، Ashton Kutcher و Paul Buchheit پشتیبانی می شود. در استارتاپی که به سرعت در حال رشد است و مملو از فرصت های شغلی است، کار تاثیرگذاری انجام دهید. در استونی به یک تیم متنوع با بیش از 40 ملیت بپیوندید و مزایای ورزشی سخاوتمندانه و بیمه درمانی اضافی دریافت کنید. تمام مزایایی را که با یک راه اندازی فناوری همراه است، دریافت کنید، از جمله روزهای سلامت، تنقلات و قهوه نامحدود در دفتر، رویدادهای تیمی، و موارد دیگر. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در استونی را نیز مطالعه کنید.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه net developer در استونی هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده وب در استونی

شرکت های استخدام توسعه دهنده وب در استونی

با توجه به بازار کار رشته کامپیوتر در کشور استونی توسعه DASHBOUQUET یک آژانس توسعه پیشانی، Dashbouquet Development به دلیل مهارت، زیرکی فنی، فداکاری و انعطاف پذیری ستایش می شود. آنها عمدتاً با مشتریان کوچک و متوسط ​​در طیف گسترده ای از صنایع کار می کنند. آنها Indemi را طراحی و توسعه دادند، ابزار تحقیق و مقایسه قیمت غرامت آنلاین. این ابزار در بازه ‌های زمانی دقیق ارائه شد و دارای پردازش داده ‌ها و رابط کاربری قابل اعتماد و ایمن است که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا یک پرسشنامه بزرگ را بدون غرق شدن در اطلاعات تکمیل کنند.Sloboda Studio در پارالپا، استونی متخصص در توسعه وب Ruby on Rails، Sloboda Studio خدمات توسعه وب سفارشی را عمدتاً به مشتریان در کشورهای اروپای غربی ارائه می دهد. آنها عمدتاً با مشتریان کوچک و متوسط ​​در طیف گسترده ای از صنایع کار می کنند.

Ester Digitalدر تالین استونی هم یک شرکت خوب دیگر است. مشتریان آنها شامل مشتریان بزرگ سازمانی مانند Aparici هستند، اما Ester Digital یک آژانس طراحی UX و UI است که تمرکز خود را بر نوآوری یا خلاقیت از دست نداده است. این شرکت مستقر در سوئیس به سازمان ها در سراسر جهان کمک می کند تا استراتژی خود را برای موفقیت بیشتر متمرکز کنند. اگر می‌ خواهید ببینید که چگونه Ester Digital به برندها کمک می‌ کند تا با مخاطبان خود در فضایی منحصر به فرد و شلوغ ارتباط برقرار کنند، به کارهای آنها برای Toptal نگاه نکنید. استر دیجیتال به آنها کمک کرد تا برای مخاطبان خود استراتژی تعریف کنند تا بتوانند دسترسی خود را بهبود بخشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد ویزای کار استونی مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *