مهاجرت کاری بلژیک

بازار کار رشته NET Developer در بلژیک

بازار کار رشته NET Developer در بلژیک

بازار کار رشته NET Developer در بلژیک را باید جزء بازارهای فعال اتحادیه اروپا دانست که این موضوع جهت مهاجرت کاری بسیار تاثیرگذار خواهد بود. این موضوع از سویی به سرمایه گذاری های عظیم بخش خصوصی بلژیک باز می گردد و از سوی دیگر نقش استراتژیک بلژیک در صنعت فناوری اروپا. موضعات دیگری نیز وجود دارد که تحصیل و کار در بلژیک را جذاب می کند. از آنجایی که بروکسل محل استقرار پارلمان اروپا و سایر نهادهای اتحادیه اروپا است، بلژیک ارتباطات مسافرتی بسیار خوبی با سایر نقاط اروپا دارد. اگر قصد تحصیل در بلژیک را دارید، سفر به اکثر نقاط اروپا از بلژیک برای شما آسان خواهد بود.

این امر باعث می شود که با کاوش و آشنایی با فرهنگ های مختلف بلژیک، زمان شما در اروپا جذاب تر شود. از سوی دیگر هزینه زندگی بلژیک پایین است. به ویژه برای دانشجویان، که همچنین اجازه دارند برای پرداخت هزینه ها کار کنند. عامل فرصت های آموزشی عالی و فرهنگ تحقیقاتی قوی و دانشجویان بین المللی نسبت قیمت به کیفیت بی نظیری را درو می کنند. با یک سوم کامل مدرک دکتری کشور. دانشجویانی که از کشورهای دیگر می آیند، نتیجه یک جامعه تحقیقاتی پر جنب و جوش و متنوع است. علاوه بر این، بلژیک دارای 6 دانشگاه از 200 دانشگاه برتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا اطلاعات دقیق تری را پیرامون چگونگی ورود به رشته NET Developer و پیدا کردن شغل در بازار کار بلژیک را به شما متقاضیان محترم منتقل کند.

تحصیل و بازار کار رشته NET Developer در بلژیک

5دانشگاه فلاندری زبان، 6 دانشگاه فرانسوی زبان وجود دارد و همگی مؤسسات بزرگی هستند که بسیاری از کالج ‌های دانشگاهی مرتبط دارند. به دلیل احساس بین‌ المللی بروکسل، بسیاری از دانشجویان بین ‌المللی به راحتی می‌ توانند در بلژیک زندگی کنند. در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا بلژیک مکانی عالی برای تحصیلات تکمیلی شما است. دولت بلژیک و سایر سازمان ها در بلژیک به دانشجویان بین المللی و همچنین دانشجویان داخلی بورسیه و کمک مالی ارائه می دهند. دولت‌ های محلی مختلف در بلژیک برای دانشجویان بین ‌المللی نیز بورس تحصیلی ارائه می ‌کنند، به‌ ویژه کسانی که زبان مشترکی با آن بخش از بلژیک دارند. به عنوان مثال، دولت فلاندر 45 بورسیه تحصیلی به دانشجویان بین المللی از سراسر جهان ارائه می دهد. از سوی دیگر بلژیک دارای سه زبان رسمی هلندی، فرانسوی و آلمانی است و بنابراین یادگیری یک زبان جدید آسان است.

ساعت به وقت بلژیک می تواند راهنمای خوبی برای متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به این کشور باشد.

بسیاری از دانشگاه ‌های بلژیک دوره‌هایی را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند، اغلب در سطح کارشناسی ارشد و تعداد زیادی از جمعیت نیز انگلیسی صحبت می‌کنند. دانشگاه گنت، مانند KU Leuven، تعداد زیادی دوره تحصیلات تکمیلی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. مهم نیست که زبان مادری شما چیست، در حین تحصیل در بلژیک، می توانید زبان جدیدی را یاد بگیرید. بروکسل خانه اتحادیه اروپا و ناتو است. این بدان معناست که جمعیت زیادی از دانشجویان به عنوان کارآموز در بروکسل کار می کنند و فرصت های زیادی برای تجربه کار در این سازمان ها یا سایر سازمان های مرتبط با اتحادیه اروپا و ناتو وجود دارد که از بروکسل به عنوان پایگاه خود استفاده می کنند. اگر فکر می‌کنید که می‌خواهید شغل شما در یکی از این سازمان‌ ها پایه داشته باشد، بلژیک مکانی عالی برای مطالعه دوره‌ های کارشناسی ارشد است.

وضعیت بازار کار رشته NET Developer در بلژیک

بلژیک بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات پر جنب و جوشی دارد. بر اساس شاخص اقتصاد و جامعه دیجیتال که کشورهای عضو اتحادیه اروپا را از نظر عملکرد و رقابت دیجیتالی رتبه‌ بندی می ‌کند، در سال 2019 بلژیک از نظر توسعه اقتصاد دیجیتال در بین 28 کشور در رتبه هشتم قرار گرفت. این رتبه بندی خدمات عمومی دیجیتال، اتصال، ادغام فناوری دیجیتال، استفاده از اینترنت و سرمایه انسانی را در نظر می گیرد. اندازه کل بازار ICT بلژیک در سال 2019 14.4 میلیارد دلار ارزیابی شد که حدود 70000 نفر – 45000 نفر در سخت افزار، خدمات و نرم افزار را استخدام می کند. 15000 در عملیات و نگهداری؛ و 10000 با اپراتورهای مخابراتی. بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات بلژیک توسط یک زیرساخت مخابراتی DSL مستحکم که توسط اپراتور دولتی اکثریت پروکسیموس توسعه یافته است، و یک زیرساخت کابلی هم محوری فراگیر تقویت شده است.

عملا 100% خانوارها به اینترنت دسترسی دارند. حدود 78% از کاربران اشتراک پهنای باند با سرعت 30 مگابیت در ثانیه یا بیشتر دارند. با سه اپراتور تلفن همراه – Proximus، Orange و Telenet – نفوذ 4G به 92٪ در سراسر کشور رسیده است. Proximus و Orange در حال کار بر روی زیرساخت ‌های 4.5G و 5G هستند که در سال 2023 عرضه می ‌شوند. Proximus در حال بررسی عرضه Fiber-To-The-Home است. Fiber-To-The-Curb در حال حاضر فراگیر شده است. بلژیک اراده سیاسی قوی برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و دستور کار “بلژیک دیجیتال” را دنبال می کند که شامل برنامه هایی برای اتصال سریع تر، داده های تلفن همراه نسل بعدی و مهارت های دیجیتال است. علاوه بر این، شهرهای مختلف برنامه ‌های توسعه شهرهای هوشمند را اجرا می‌کنند که عنوان یک “آزمایشگاه زنده” عمل می‌کند.

معرفی شرکت مرتبط با بازار NET Developer در بلژیک

Atos با 110000 کارمند در 73 کشور و درآمد سالانه 12 میلیارد € (یورو)، یک رهبر جهانی در تحول دیجیتال در بلژیک است. این گروه شماره یک اروپا در زمینه ابر، امنیت سایبری و محاسبات با کارایی بالا، راه‌حل‌ های ابر هیبریدی هماهنگ شده، کلان داده، برنامه‌ های کاربردی تجاری و محل کار دیجیتال را ارائه می ‌کند. این گروه شریک جهانی فناوری اطلاعات برای بازی های المپیک و پارالمپیک است و تحت نام های تجاری Atos، Atos|Syntel و Unify فعالیت می کند. Atos یک SE (Societas Europaea) است که در شاخص سهام CAC40 پاریس فهرست شده است. هدف Atos کمک به طراحی آینده فضای اطلاعاتی است. تخصص و خدمات آن از توسعه دانش، آموزش و پژوهش در یک رویکرد چند فرهنگی پشتیبانی می کند و به توسعه تعالی علمی و فناوری کمک می کند. این گروه به کارمندان خود فرصت می دهد که زندگی ایمن و پایدار داشته باشند.

این شرکت حقوق انگیزشی، مزایای جانبی مختلف و محیط کسب و کار پویا را ارائه می دهد که در آن از هر فرصتی برای توسعه شغلی و مربیگری برخوردار می شوید. بررسی های منظم توسعه بخشی ضروری از برنامه مدیریت منابع انسانی این شرکت است. Atos به شما انعطاف پذیری می دهد تا در جایی که بهترین کار را برای شما دارد کار کنید. محل دیدار تیم زاونتم است علاوه بر یک محیط حرفه ای عالی، این یک موقعیت مسئول است که در آن شما آزادی عمل، یادگیری و رشد زیادی را به دست می آورید. ما جاه طلبی داریم که در سال های آینده رشد کنیم، به ما بپیوندید و بخشی از آن باشید. فرآیندهای چرخه زندگی کارکنان ما برای جلوگیری از تبعیض علیه افراد بدون توجه به هویت جنسی یا بیان، گرایش جنسی، مذهب، قومیت، سن، تنوع عصبی، وضعیت ناتوانی، شهروندی طراحی شده است.

معرفی شرکت مرتبط با بازار NET Developer در بلژیک

برنامه دولت برای بازار کار توسعه وب در بلژیک

استراتژی دیجیتال دولت بلژیک شامل دوره بین 2019 و 2024 می شود که هدف آن حمایت از تحول دیجیتال والونیا است. این استراتژی 5 ستون اصلی را با هدف تقویت تحول دیجیتال بلژیک تعیین می کند: بخش دیجیتال، تجارت دیجیتال، مهارت ها و آموزش دیجیتال، مدیریت دیجیتال، و قلمرو دیجیتال. ستون مهارت‌ ها و آموزش استراتژی این هدف را تعیین می‌ کند که هر شهروند بلژیکی باید با کسب مهارت ‌های فن‌ آوری قوی و اتخاذ نگرش کارآفرینانه به بازیگر تحول دیجیتال تبدیل شود. چندین پروژه با اولویت بالا وجود دارد که توسط استراتژی در حوزه آموزش و مهارت های دیجیتالی تعریف و پشتیبانی می شود: پروژه WallCode توسط Digital Wallonia سهامداران و ابتکارات طراحی شده برای توسعه مهارت های دیجیتال نسل بعدی استعدادهای جوان و والون ها به طور کلی، به ویژه در زمینه برنامه نویسی و برنامه نویسی کامپیوتری، منطق الگوریتمی را گرد هم می آورد.

برنامه دیگر دولت بلژیک، بهبود شایستگی های دیجیتال پایه شهروندان به منظور توانمندسازی آنها برای ایفای نقش فعال تر در تحول دیجیتال است. Ecole Numérique یکی از طرح های مهم دولت است که در چارچوب این طرح، مدارس ابتدایی و متوسطه با تجهیزات با کیفیت خوب و پهنای باند سریعتر با هدف ترویج و افزایش استفاده از فناوری دیجیتال برای آموزش و یادگیری ارائه می شود. این پروژه همچنین یادگیرندگان را با مهارت های دیجیتالی کلیدی و خاص تر مجهز می کند و از دیگر اشکال یادگیری پشتیبانی می کند.

درآمد شاغلان بازار کار توسعه دهنده وب در بلژیک

فردی که در بلژیک به عنوان برنامه نویس کار می کند معمولا حدود 6100€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 2800€ (یورو) (کمترین) تا 9690€ (یورو) (بالاترین) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است. با این حال، میانگین حقوق 6580€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان برنامه نویس/برنامه نویس کار می کنند کمتر از 6580€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6580€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از برنامه نویسان کمتر از 4220€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 4220€ (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از برنامه نویسان کمتر از 8790€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 8790€ (یورو) درآمد دارند.

یک برنامه نویس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 3180€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 4250€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، 6280€ (یورو) در ماه، 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه، حقوق دریافت می کند.

اگر دغدغه ای پیرامون مهاجرت به بلژیک دارید، می توانید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید تا همکاران ما دغدغه های شما را برطرف نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *