مهاجرت سرمایه گذاری در فرانسه

استارت آپ فرانسه

استارت آپ فرانسه

اگر به عنوان کارآفرین به دنبال کشوری پیشرفته هستید باید استارت آپ فرانسه را مورد بررسی قرار دهید و بدین ترتیب وارد دنیای مدرنی شوید. به نظر می رسد ترکیبی از استعدادهای بین المللی و ابتکارات کارآفرینی دولتی در فرانسه در حال نتیجه دادن است. صحنه استارت آپ فرانسه در حال افزایش است. سرمایه گذاری های خطرپذیر در استارت آپ های فرانسوی حتی با وجود همه گیری همه گیر همچنان ادامه داشت. پس می توانید با انتخاب زمینه مناسب و خلاقیت خوب و تخصص عالی در کشور فرانسه استارت آپی ایجاد کنید که در عین حال که به مردم خدمات ارائه می دهید درآمد خوبی نیز کسب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر راه اندازی استارت آپ در فرانسه شما را یاری می کند.

اینفوگرافیک استارت آپ فرانسه

کار و اقتصاد در فرانسه

فرانسه در سال های اخیر در میان فشارهای گسترده دولت و ایجاد استارت آپ به یکی از برترین مراکز فناوری در اروپا تبدیل شده است. در سال 2020، 5.2$ میلیارد (دلار) بودجه سرمایه گذاری خطرناک توسط شرکت های نوپای فرانسوی جمع آوری شد که از سال 2015 تقریبا 3 برابر شده است. اکوسیستم فناوری فرانسه به سرعت در حال رشد است. بسیاری از استارت آپ های فرانسوی کار در حوزه استخدام استعدادهای خارجی سرآمد هستند. در فرانسه استعدادهای فنی در حوزه استارت آپ در حال تبدیل شدن به یک استعداد جهانی هستند. ویزای تکنیک فرانسه یک طرح ساده و سریع برای کارمندان، بنیان گذاران و سرمایه گذاران غیر اتحادیه اروپا برای دریافت اجازه اقامت در فرانسه است. با اخذ این ویزا اثرات ویزای شما به طور خودکار به همسر و فرزندان وابسته خردسال شما نیز تسری می یابد. این ویزا اعتبار 4 ساله دارد و قابل تمدید است.

برای واجد شرایط بودن شرکت شما در فرانسه باید شرایط معینی داشته باشد تا بتوانید قانونی کار کنید. در لیست زیر برخی از شرایط مهم را مشاهده می کنید:

  • در فرانسه ثبت نام کنید و شماره SIRET خود را ارائه دهید این یک یک شماره 14 رقمی است که همه شرکت های فرانسوی دارند.
  • در 5 سال گذشته بودجه ویژه ای از دولت برای نوآوری دریافت کرده باشید.
  • توسط VC فرانسوی پشتیبانی شده باشید.
  • بخشی از یک گروه شتاب دهنده در فرانسه باشید.

برترین استارت آپ ها در فرانسه

برترین استارت آپ ها در فرانسه

 Outsightدر سال 2019 تاسیس شد و یک حسگر ابتکاری همراه با یک دوربین معنایی سه بعدی ایجاد می کند که آگاهی کامل از وضعیت را برای ماشین های هوشمند به ارمغان می آورد. سنسور آنها نرم افزار و سخت افزار را برای ایجاد نوآوری های حسگر مانند شناسایی مواد از راه دور با پردازش داده های 3 بعدی جامع در زمان واقعی ترکیب می کند. این فناوری توانایی بی سابقه و مقرون به صرفه ای را برای سیستم ها برای درک و در نهایت تعامل با محیط اطراف خود در زمان واقعی فراهم می کند. دوربین های معنایی 3 بعدی Outsight راه حل های جدیدی برای شهرهای هوشمندتر و ایمنی خودرو ارائه می دهند. تاکنون، استارت آپ مستقر در پاریس حدود 18€ میلیون (یورو) از بودجه VC تأمین کرده است.

Typologyنیز یک مارک جدید و کاملا رادیکال برای مراقبت از پوست است. در سال 2019 توسط نینگ لی، که قبلاً Made.com را تأسیس و هدایت می کرد، در پاریس تاسیس شد. برای مدت طولانی، دنیای مراقبت از پوست با وعده های اغراق آمیز و مواد شیمیایی مشکوک تعریف شده بود. پس از جمع آوری تیمی از متخصصان بهداشت و مراقبت از پوست، نینگ تصمیم گرفت صنعت را به چالش بکشد. تیم تایپولوژی به اصول اولیه بازگشت و رویکردی خودمختار را در پیش گرفت. شرکت های نوپا فقط به صورت آنلاین و مستقیم به مشتری مدل ساخته اند، این بدان معناست که Typology در حال فروش محصولات ممتاز با بالاترین کیفیت مواد اولیه با قیمت عالی است. تا به امروز، استارت آپ فرانسوی حدود 8.2€ میلیون (یورو) بودجه جذب کرده است.

شرایط استارات آپ فرانسه

فرانسه هزینه حمایت مالی از کارمندان را دریافت نمی کند. با این حال، هزینه پردازش استاندارد با مبلغ 324€ (یورو) اعمال می شود. بعلاوه، کارفرما مجبور است حقوق ماهیانه کار در فرانسه و مالیات را پس از صدور ویزای طولانی مدت یا اجازه اقامت برای کارگر پرداخت کند. برای دریافت گواهینامه از مأموریت فناوری فرانسه، به صورت آنلاین اقدام کنید. برای پر کردن فقط 3 دقیقه طول می کشد. پردازش آن به طور متوسط ​​2 تا 5 روز کاری است. برای احراز صلاحیت، شرکت باید در فرانسه ثبت شود و دارای یک شماره SIRET باشد. اگر شرکت یکی از شرایط را داشته باشد. آنها واجد شرایط استفاده از ویزای فنی فرانسه برای کارمندان هستند مثلا اگر دارای وضعیت شرکت نوآورانه جوان است بسته اعتبارات مالیاتی و معافیت های مشارکت های اجتماعی به آن ها تعلق می گیرد.

در کشور فرانسه اشخاصی که در استارت آپ کار می کنند اکثر مرد هستند اما زنان نیز درصدی از مقام و سمت ها را اشغال کرده اند. در نمودار زیر شاهد جنسیت کارمندان در استارت آپ هستید:

جنسیت کارمندان در استارت آپ ها

مزایا راه اندازی استارت آپ فرانسه

اگر استارت آپ خود و یا کار در فرانسه را ثبت کنید و ویزای مخصوص آن را اخذ کنید می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید. یکی از مهم ترین مزایا زندگی در کنار خانواده است. با این روش ساده زندگی همراه خانواده برای همسر و فرزندان صغیر وابسته شما در دسترس است. به همسرتان به طور خودکار اجازه اقامت Passeport Talent – Family اعطاء می شود. کودکان وابسته زیر 18 سال نیازی به اجازه اقامت ندارند. با این حال، یک سند سفر برای کودکان زیر سن قانون باید پس از ورود به فرانسه در استان محلی خود تهیه کنید. کودکانی که زیر 18 سال وارد فرانسه می شوند. اما در طول اقامت خود 18 ساله می شوند، باید در سال 18 سالگی برای اقامت Passeport Talent – Family اقدام کنند.

استارتاپ ها در فرانسه دارای چند ویژگی خاص هستند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معمولاً در بخش های جدید فعالیت می کنند
  • اکثرا جنبه بین المللی دارند
  • بیشتر آن ها با تکنولوژی و ارتباطات توسعه می یابند
  • اغلب توسط کارآفرینان جوان با تجربه کم ایجاد می شوند

در فرانسه از میان گزینه هایی که کارآفرینان خارجی و محلی دارند، می توان به مالکیت انحصاری، مشارکت و شرکت با مسئولیت محدود اشاره کرد. آنها مناسب ترین گزینه ها برای مشاغل با خطر بالا و جدید در فرانسه هستند. اگر قصد اقامت از طریق کارآفرینی در فرانسه را دارید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار در باب استارت آپ فرانسه

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب استارت آپ فرانسه می باشیم:

  • هزینه پردازش استارت آپ کشور فرانسه چقدر است؟ دولت کشور فرانسه هیچ هزینه های بابت حمایت مالی از کارمندان دریافت نمی کند و میزان هزینه پردازش استارت آپ 324€ (یورو) است.
  • برترین پارامترهای استارت آپ فرانسه چیست؟ فعالیت در بخش های جدید/ جنبه های بین المللی/ توسعه با ارتباطات و تکنولوژی/ ایجاد فضای مناسب برای کارآفرینان با تجربه
  • برترین استارت آپ ها در فرانسه کدام اند؟ Outsight/ Typology
  • شرایط ویزا استارت آپ فرانسه برای اعضای خانواده چیست؟ برای همسر و فرزندان زیر 18 سال امکان اخذ اقامت وجود دارد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *