دسته بندی نشده

کار علوم آزمایشگاهی در کره جنوبی

خصوصیات کار در علوم آزمایشگاهی در کره جنوبی

کار علوم آزمایشگاهی در کره جنوبی یکی از مشاغل لازم و ضروری است که کار در این حوزه نیازمند داشتن تحصیلات دانشگاهی تخصصی در این حوزه است. در کره جنوبی مشاغل پزشکی و بهداشتی و آزمایشگاهی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. علاقمندان به این رشته و کار آزمایشگاه پزشکی از زندگی در زیر میکروسکوپ هیجان زده می شوند. آن ها با تجهیزات آزمایشگاهی برای انجام و تجزیه و تحلیل آزمایشات میکروسکوپی، ایمونولوژیک، بیولوژیک، باکتریولوژیک، خون شناسی و شیمیایی کار می کنند. شما نحوه ارزیابی اعتبار فنی نمونه های بدنی و نحوه انجام تحقیقات آزمایشگاهی مربوط به تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری را خواهید آموخت. تقاضا برای تکنسین های آزمایشگاه پزشکی واجد شرایط زیاد است و کار شما به عنوان عضوی مهم از یک تیم مراقبت های بهداشتی معنادار خواهد بود.

فارغ التحصیلان می توانند در آزمایشگاه های پزشکی بیمارستان ها یا بخش های بهداشت عمومی کار کنند. همچنین ممکن است در کلینیک های پزشکی، خدمات انتقال خون، خانه های تأمین بیولوژیکی، بیمارستان های دامپزشکی، مراکز تحقیقاتی و زمینه های تجاری مرتبط وجود داشته باشد. تکنسین های آزمایشگاه پزشکی اغلب در شیفت کاری از جمله روزها، شب ها و نیمه شب کار می کنند. فارغ التحصیلان شاغل در آزمایشگاه بیمارستان نیوبرانزویک باید در انجمن علوم آزمایشگاهی پزشکی کانادا ثبت نام کرده و از انجمن فن آوران آزمایشگاه پزشکی نیوبرانزویک مجوز بگیرند. در کره جنوبی برای این شغل سلامتی و سطح مناسب آمادگی جسمانی و استقامت ضروری است. مهارت های انتقادی و تحلیلی ضروری است. توانایی انجام چند وظیفه ، اولویت بندی و مهارت های ارتباطی نیز ضروری است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری به کره جنوبی مشاور شما می باشد.

وظایف یک تکنسین آزمایشگاهی در کره جنوبی

در کشور کره جنوبی تکنسین ها باید توجه زیادی به جزئیات داشته باشند زیرا بسیار مهم هستند، مهارت های حرکتی خوب، مهارت دستی، هماهنگی چشم دست و توانایی کار در یک محیط با سرعت سریع مورد نیاز است. علاوه بر کارهای تحلیلی، آن ها موظفند هنگام انجام کارهایی مانند خونگیری با بیماران ارتباط برقرار کنند. برای آن دسته از شما که دوست دارید محیط تحقیقاتی منحصر به فرد و فرصت های موجود در را تجربه کنید، برنامه کارآموز جهان با داشتن 8 هفته عضویت در یک آزمایشگاه تحقیقاتی در طول تابستان فرصتی شگفت انگیز برای تجربه تحقیق در ارائه می دهد. این فرصتی خواهد بود که به شما کمک می کند در حین کسب تجربه ارزشمند تحقیق، کار برای شما مناسب باشد.

تکنسین های آزمایشگاه پزشکی ممکن است در زمینه های متفاوتی در کره جنوبی کار کنند که در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • شیمی بالینی (تجزیه و تحلیل شیمیایی خون و سایر مایعات بدن)
  • میکروبیولوژی بالینی (کشت و شناسایی میکروارگانیسم ها و تعیین حساسیت آنتی بیوتیکی)
  • خون شناسی (مطالعه سلول های خونی و شکل گیری آنها در سلامتی و بیماری ها، همچنین عوامل انعقادی و اختلالات)
  • فن آوری بافت (تهیه نمونه های بافتی برای بررسی زیر میکروسکوپ)
  • داروی انتقال خون (آزمایش خون برای بررسی مناسب بودن آن برای تزریق و تهیه فرآورده های خونی)
  • سیتوتکنولوژی (بررسی اسلایدهای سلولی آماده شده در زیر میکروسکوپ برای مشاهده علائم ناهنجاری یا بیماری)

خصوصیات کار در علوم آزمایشگاهی در کره جنوبی

خصوصیات کار علوم آزمایشگاهی در کره جنوبی

تکنسین های فارغ التحصیل در کشور کره جنوبی می توانند در آزمایشگاه های بیمارستان، آزمایشگاه های پزشکی تشخیصی جامعه، تحقیقات پزشکی یا سازمان های غیر دولتی کار کنند. سایر فرصت های شغلی شامل علوم پزشکی قانونی، تجارت تجهیزات آزمایشگاهی، مشاغل خصوصی، تدریس و تحقیق در علوم مرتبط با آزمایشگاه پزشکی است. یک تکنسین ممکن است در آزمایشگاه تغذیه و رژیم غذایی آشپزی مطالعات جامعی را انجام می دهد که شامل علوم طبیعی، فرهنگ آشپزی آشپزی و عادات غذایی است. به عنوان یک آزمایشگاه تحقیقاتی جامع متخصص در زمینه چربی های غذایی، برخی از این آزمایشگاه ها اخیراً بر روی مطالعه عناصر چربی غذاهای کاربردی، تولید مواد سبز غیر غذایی با استفاده از عناصر چربی غذایی مانند بیودیزل، کاهش سطح چربی ترانس موجود در مواد غذایی و جداسازی متمرکز شده اند.

مناطق اصلی تحقیق و کار در آزمایشگاه های کره جنوبی که مختص تست و آزمایش غذاها هستند عبارت است از:

  • تحقیق فرهنگ آشپزی و توسعه غذا
  • توسعه مواد غذایی موجود به عنوان ارائه خدمات غذایی
  • ادغام عملی غذاهای سنتی در صنعت خدمات غذایی

تحصیل و کار علوم آزمایشگاهی در کره جنوبی

گروه علوم آزمایشگاهی در دانشکده علوم بهداشت و بیوتکنولوژی سیستم ترمی را که شامل 2 ترم در هر سال تحصیلی طی سه سال است، دنبال می کند. این برنامه صبح یا بعد از ظهر از دوشنبه تا شنبه مورد مطالعه قرار می گیرد. دانشجویان از سال 2 تا 3 در هر ترم یک کارمند در آزمایشگاه های بیمارستان خواهند داشت و پس از پایان کلاس ها در ترم 2 سال 3، 3 ماه کارآموزی خواهند داشت. این کار در کره جنوبی به گونه ای طراحی شده است که تحت نظارت دقیق استادان و همچنین کارآموزی در آزمایشگاه های بیمارستان ها و موسسات آزمایشگاه های پزشکی، شیوه های فنی عملی و نظریه را به دانشجویان ارائه می دهد. همه استادان با سال ها تدریس و آموزش فنی آزمایشگاه تجربه دارند.

نرخ بیکاری جوانان در کره جنوبی برای متقاضیان و جویندگان کار مهم است که در نمودار زیر شاهد آن می باشید:

نرخ بیکاری جوانان در کره جنوبی

این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز کره جنوبی می باشد. برای تقویت دانش دانش آموزان، همچنین با آزمایشگاه های بیمارستانی ملی و بین المللی، آزمایشگاه های پزشکی خصوصی و موسسات آزمایشگاه های پزشکی مشارکت بسیاری دارد، دانشجویان می توانند بر اساس تمرین واقعی در یک آزمایشگاه واقعی یاد بگیرند و درک کنند. برنامه تبادل انتخابی بین المللی با دانشگاه های خارج از کشور بخش مهمی از این برنامه است. هنگام اقدام، 2 آزمایشگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و طرح تحقیق را بارگذاری کنید. اگر برنامه تحقیقاتی خود را بارگذاری نکنید یا 1 یا 2 آزمایشگاه را انتخاب نکنید، درخواست شما ناقص تلقی می شود و برای رسیدگی بررسی نمی شود. در طول دوره کارآموزی اقامتگاه های خوابگاهی دریافت خواهید کرد. شما می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید و با سایر کارآموزان از سراسر جهان ملاقات کنید.

شرایط اشتغال Laboratory science در کره جنوبی

تکنسین های آزمایشگاه پزشکی در مراکز درمانی و آزمایشگاه های موقت کار می کنند. آنها ممکن است به صورت شیفتی کار کنند. تکنسین های آزمایشگاه پزشکی برای تکمیل برنامه 1 ساله پیشگیری تحت نظارت کارکنان ارشد به یک واحد پزشکی اعزام می شوند. این آموزش دانش اصلی مورد نیاز برای تمرین به عنوان یک تکنسین آزمایشگاه پزشکی در یک محیط نظامی را فراهم می کند. ممکن است به تکنسین های آزمایشگاه پزشکی فرصت توسعه مهارت های تخصصی از طریق دوره های رسمی و آموزش در محل کار، از جمله رهبری و مدیریت داده شود. مراقبت های بهداشتی مدرن به طور گسترده ای به آزمایش های پیچیده آزمایشگاهی وابسته شده اند که نتایج حاصل از آن به تشخیص، نظارت و درمان بیماری کمک می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت کره جنوبی از طریق کار شما را یاری می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *