مهاجرت سرمایه گذاری در هند

استارت آپ هند

استارت آپ هند

ایجاد استارت آپ هند برای اشخاصی که می خواهند در قاره آسیا کسب و کار جدیدی راه بیاندازند، انتخاب بسیار خوبی است. در حال حاضر زمان خوبی برای استارت آپ های کشور هند است. به نظر می رسد تجارت در حال رونق گرفتن است و شما می توانید با بررسی نحوه فعالیت استارت آپ ها در این کشور چیزهای زیادی یاد بگیرید. Startup India یک ابتکار برجسته دولت هند است که با هدف ایجاد یک اکوسیستم قوی که برای رشد مشاغل نوپا مناسب می باشد. همچنین برای رشد اقتصادی پایدار و ایجاد فرصت های شغلی در مقیاس بزرگ محسوب می شود. دولت از طریق این ابتکار هدف خود را برای رشد استارت آپ ها از طریق نوآوری و طراحی فراهم می کند.

از زمان آغاز ابتکار عمل در این خصوص در تاریخ در شانزدهم ژانویه 2016 توسط نخست وزیر، برنامه های مختلفی برای کمک به چشم انداز مبنی بر تبدیل هند به یک کشور ایجادکننده شغل به جای افراد جویای کار، انجام شده است. این برنامه ها فرهنگ استارت آپ را بررسی و تجزیه تحلیل می کنند، به طوری که استارت آپ ها از طریق ابتکار هند به رسمیت شناخته می شوند و بسیاری از کارآفرینان از مزایای شروع کار خود در هند بهره مند می شوند. هند محل پرورش نوآوری های فرهنگی، مردمی و و شغلی است. جمعیتی بیش از 1 میلیارد نفر بهترین مزایا تلقی می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ایجاد استارت آپ هند به شما مشاوره می دهد.

جایگاه استارت آپ در هند

در پشت هر استارت آپ، یک داستان وجود دارد. این داستان یک یا چند نفر دارد که الهام گرفته اند تا تحولی را در جامعه ایجاد کنند. بنیانگذاران استارتاپ با ایده خود ارتباط دارند و آنها بر روی این ایده کار می کنند، آن را قالب می گیرند و شکل می دهند تا یک محصول یا خدمات مفید ایجاد کنند. این کارآفرینان به دنبال منابع مختلف مالی برای راه اندازی محصول خود و توسعه آن به یک تجارت هستند. ظهور استارتاپ ها با کارآفرینی مرتبط است. رویای اقتصاد هند برای اتکا به خود به عنوان سوخت کارآفرینان عمل کرد. علاوه بر این، آزادی تازه پیدا شده اعتماد به نفس را فراهم کرده و راهی را برای کارآفرینان باز می کند.

در این کشور بسیاری از مشاغل یک استارت آپ و یا کسب و کار نوپا محسوب می شوند. در نمودار زیر شاهد میزان استارت آپ ها در هند هستید:

مراحل ایجاد استارت آپ هند

یک فرآیند سریع 3 مرحله ای برای شناسایی ایده های عالی برای شرکت تازه تاسیس شما در هند وجود دارد. بدین ترتیب که در مرحله اول به دنبال مشکلات باشید زیرا کلید ایده گرفتن این است که به دنبال هر مشکل کوچک یا بزرگی در زندگی روزمره خود بگردید. سپس مشکلی را پیدا کنید که ذهن شما را به هم ریخته است. در حالی که لیست مشکلات خود را مرور می کنید، بدانید که تجارت نه تنها به دست آوردن پول زیاد است، بلکه عامل اشتیاق و علاقه را نیز شامل می شود لذا کاری را انجام دهید که دوست دارید انجام دهید و بزرگترین موفقیت شما خواهد بود. در مرحله آخر یک راه حل ابتکاری پیدا کنید. درباره راه حل های مسئله ای که در حال حاضر وجود دارد (در صورت وجود) تحقیق کنید و مشکل بهتری پیدا کنید.

در کشور هند استارت آپ ها متفاوتی وجود دارد که در حال توسعه می باشند. در جدول زیر رتبه بندی براساس کاربرد استارت آپ ها در هند را مشاهده می کنید:

رتبهزمینه فعالیت
1خدماتی و حمل و نقل
2تکنولوژی و فناوری اطلاعات
3مالی و تفریحی و آموزشی

مزایا ایجاد استارت آپ هند

در هند استارت آپ های بسیاری وجود دارد که در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند در این بخش برخی از آن ها را معرفی می کنیم. فلیپ کارت یکی از استارت آپ های خوب در هند است. این استارت آپ، بازاری را برای فروش مستقیم و بازرگانان فراهم می کند. مجموعه متنوعی از محصولات Flipkart شامل مواردی از لامپ های LED و حوله های حمام، سرسره ها است و هنوز هم محصولات بیشتری اضافه می کنند. علاوه بر برنامه های موجود در هر سیستم عامل تلفن همراه، Flipkart با برترین کیف پول موبایل هند Mobikwik همکاری کرده است. One97 بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیکی کالاهای دیجیتال هند Paytm است. علاوه بر پیشنهادات استاندارد محتوای تلفن همراه، کاربران Paytm همچنین می توانند با استفاده از تلفن همراه خود بلیط های مسافرتی، معاملات امن را بخرند و با افراد مشهور بالیوود با محصول Superstar Talk صحبت کنند.

مزایای خوبی برای ایجاد شرکت و یا راه اندازی استارت در کشور هند وجود دارد که در لیست زیر شاهد آن می باشید:

  • گواهینامه خود: تحت 3 قانون محیط زیست و 6 قانون کار خود را تأیید و مطابقت می دهید
  • معافیت مالیاتی: معافیت مالیات بر درآمد برای مدت 3 سال متوالی و معافیت سرمایه و سرمایه گذاری بالاتر از ارزش منصفانه
  • شامل شدن در برنامه ثبت اختراع راه اندازی و حفاظت از
  • معافیت از نیاز به سپرده جدی پول، گردش مالی قبلی و شرایط مورد نیاز در مناقصات دولتی
  • شرکت در صندوق های وجوه سرمایه گذاری برای شرکت های نوپا از طریق صندوق های سرمایه گذاری جایگزین
  • اخذ اقامت از طریق کار در هند

برتر هند Startups

برتر هند Startups

در بازاری که استفاده از تلفن های هوشمند همچنان رو به آسمان است، سیستم عامل FreeCharge برای شارژ مجدد تلفن های همراه و کارت های داده جذابیت زیادی پیدا کرده است. FreeCharge که توسط Tech In Asia به عنوان یک مدل منحصر به فرد هندی توصیف شده است، با ارزش بیش از 300 مارک برتر از جمله McDonalds و Lavazza به کاربران پاداش می دهد. ShopClues با ارائه خدمات به بازارهای رده های دوم و سوم موفق به ایجاد جایگاه تجارت الکترونیکی در هند شده است، که تمرکز آن بر تهیه کارآفرینان کوچک از طریق ملی است. هند اساساً پیرامون مشاغل کوچک ساخته شده است. استارت آپ دیگر Jabong یک استارتاپ تجارت الکترونیک متمرکز بر مد است که مارک های بین المللی، بوتیک و طراح و حق بیمه از جمله طراحان هندی مانند را ارائه می دهد.

در این کشور مانند دیگر کشورها بخش های مختلفی از استارت آپ ها و کار در هند در حال پیشرفت هستند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • FinTech و خدمات مالی
  • تجارت الکترونیکی
  • خرده فروشی
  • EdTech
  • HealthTech
  • نرم افزار تصدی

راه اندازی Startup هند

یکی از چیزهایی که باید بررسی کنید این است که محصول شما به مردم چه پیشنهادی دارد. ممکن است برخی از محصولات مشابه در بازار وجود داشته باشد که تمایل به ارائه خدمات مشابه شما دارند. از این رو، شما باید محصول یا خدمات خود را کمی منحصر به فرد کنید. هند کشوری پرجمعیت است، بنابراین کیفیت محصول شما اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال، اگر در حال توسعه یک برنامه بارگیری ویدیویی برای اینستاگرام هستید، می توانید سیستم عامل های دیگری را نیز اضافه کنید. شما باید مطمئن شوید که محصول یا خدمات شما برای مردم ضروری است. سرانجام، همه اینها طولانی نخواهد ماند مگر اینکه آن را قلباً دوست داشته باشید. اگر قصد مهاجرت به هند از طریق کار را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *