مهاجرت سرمایه گذاری در سنت کیتس

نوآفرینی در سنت کیتس

نوآفرینی در سنت کیتس

مرکز نوآفرینی در سنت کیتس محل استقرار واحد نوآفرینی و آموزش دولت سنت کیتس نویس است که در این مقاله بررسی می شود. مرکز ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات واقع در مرکز ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات، موقعیت خوبی برای تبدیل سنت کیتس نویس به کشوری از خلاقان دیجیتال دارد. این هدف را با ارائه فرصت ‌های آموزشی و آزمایشی، ایجاد ارزش به روش ‌های قابل اندازه ‌گیری و ارائه فضاهایی که شما می‌توانید در آن انجام دهید، دنبال می‌کنند.

دوره‌ های داخلی و گواهی ‌های بین ‌المللی در مرکز تست معتبر برگزار می‌شود. امتحانی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. آموزش فن آوری دیجیتال را برای کارکنان ادارات دولتی ارائه می دهند و از آمادگی آنها برای آینده کاری اطمینان می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت از طریق نوآفرینی در سنت کیتس مشاور شماست.

جایگاه نوآفرینی در سنت کیتس

سنت کیتس و نویس چندین فضا در Innovation Hub برای جلسه یا جلسه آموزشی بعدی شما در دسترس دارد. هاب محل کار مشترکی است که در آن خلاقان دیجیتال می توانند با یکدیگر ملاقات کنند و روی پروژه ها کار کنند. ایده های تاثیرگذار اغلب نتیجه همکاری افراد مختلف برای یافتن راه حل های قابل اجرا است. در این کشور جزیره ای خوش آب و هوا می توانید خود را برای راه اندازی و نوآفرینی آماده کنید. دولت سنت کیتس و نویس یک برنامه طولانی مدت ” شهروندی با سرمایه گذاری ” دارد که خارجی ها را جذب می کند که سهم قابل توجهی در توسعه کشور دارند. سرمایه‌گذاران به همراه هر یک از اعضای خانواده می‌توانند مستقیماً از طریق سرمایه‌گذاری واجد شرایط شهروندی شوند، چه از طریق کمک مالی یا سرمایه‌گذاری در خرید ملک.

طولانی ترین برنامه شهروندی با سرمایه گذاری در جهان در سال 1984 در سنت کیتس و نویس، دو جزیره کوچک در دریای کارائیب راه اندازی شد. آنها به تازگی از بریتانیا استقلال یافته بودند و منطقه توسعه نیافته ای بودند که به شدت به کشاورزی، به ویژه بر محصولات نیشکر متکی بود. از آن زمان فدراسیون سنت کریستوفر و نویس نه تنها به کشوری مدرن، امن و دلپذیر برای زندگی تبدیل شده است، بلکه در جذب سرمایه ‌گذاری ‌های خارجی بسیار مورد نیاز در اقتصاد سرآمد بوده است. برنامه شهروندی سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری از متقاضیان می خواهد که سهم اقتصادی قابل توجهی در این کشور داشته باشند. در عوض، و با توجه به یک روند درخواست سختگیرانه از جمله بررسی کامل سوابق، به متقاضیان و خانواده های آنها شهروندی کامل اعطا می شود.

مزایا نوآفرینی در سنت کیتس

با برنامه سرمایه گذاری به وضعیت مهاجرت به عنوان یک نماینده بازاریابی مجاز بین المللی دارای مجوز شهروندی سنت کیتس و نویس برسید. با توجه به نیاز سرمایه گذار و ترکیب خانواده، در مورد مناسب ترین گزینه سرمایه گذاری مشورت کنید. تهیه و ارسال پرونده و نمایندگی ارباب رجوع در تابعیت دولت توسط واحد سرمایه گذاری از کارهای بدیهی و اولیه در این بخش است. بررسی هرگونه قرارداد خرید و فروش در صورتی که مشتری سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را انتخاب کند. وضعیت درخواست و هر گونه نیاز دیگر را پیگیری کنید. ارائه مشاوره برای اضافه شدن اعضای خانواده پس از دریافت تابعیت متقاضی اصلی نیز وجود دارد. این برنامه گزینه هایی را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد تا دارایی های خود را در قالب سرمایه گذاری در املاک در یکی از توریستی ترین کشورهای جهان متنوع کنند.

مراحل اخذ شهروندی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • مرحله اول: تهیه مدارک مورد نیاز و جمع آوری فایل
  • مرحله دوم: ارسال پرونده به دولت سنت کیتس و نویس
  • مرحله سوم: دریافت تاییدیه از دولت سنت کیتس و نویس
  • مرحله چهارم: انتقال مبلغ سرمایه گذاری به سنت کیتس و نویس (اعم از مشارکت یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات)
  • مرحله پنجم: دریافت گواهی شهروندی سنت کیتس و نویس و پاسپورت

در نمودار زیر شاهد نرخ نوآفرینی در سنت کیتس در سال های اخیر هستید:

نرخ نوآفرینی در سنت کیتس

مزایا شهروندی و زندگی در سنت کیتس

پاسپورت سنت کیتس یک پاسپورت دوم عالی برای سفر بدون ویزا به بیش از 100 کشور در اروپا، کارائیب است. دریافت پاسپورت پس از سرمایه گذاری معمولاً 6 ماه طول می کشد. پاسپورت سنت کیتس و نویس بسیار مورد توجه است و از شهرت بسیار خوبی برخوردار است و تنها تعداد نسبتا کمی گذرنامه تحت این برنامه شهروندی توسط دولت توسط دولت صادر شده است. برنامه شهروندی سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری به طور کامل بدون هیچ گونه اختلالی به دلیل همه گیری کووید-19 در سال 2021 عملیاتی شد. واحد شهروندی اکنون درخواست هایی را که به صورت آنلاین توسط نمایندگان ثبت شده می پذیرد. فرم های درخواست فقط با نمایندگان و در دفتر شهروندی موجود است.

مزایای شهروندی در سنت کیتس و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت کیتس عبارت است از:

  • سفر بدون ویزا به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله سوئیس، بریتانیا و ایرلند
  • بدون نیاز به اقامت یا بازدید شخصی از سنت کیتس
  • بدون مالیات – بدون مالیات بر درآمد، ارث یا ثروت.
  • شهروندی مادام العمر

هزینه های نوآفرینی در سنت کیتس

هزینه های نوآفرینی در سنت کیتس

کابینه دولت سنت کیتس و نویس تمدید مدت زمان محدود تخفیف $45000 (دلاری) را برای خانواده ها از مارس 2021 اعلام کرده است. سهم SGF برای خانواده های 4 نفره یا بیشتر به $150000 (دلار) (از $195000 (دلار آمریکا) کاهش می یابد. هیچ تغییری در قیمت گذاری برای متقاضیان مجرد یا برای گزینه املاک و مستغلات وجود ندارد. همچنین پس از گذر از این مرحله باید ایده نوآفرینی خود را ثبت کنید و در مرجله بعد ان را اجرا کنید و نظر مثبت هیات را جلب کنید. این دو مرحله نیز هزینه های خاص خود را دارند همچنین نوآفرینی شما باید حائز ویژگی های دیگری نیز باشد. مثلا منفعت مالی و یا امتیاز بین المللی یا داخلی به این کشور تعلق گیرد. همچنین باید برای ادامه کار خود و کسب سود مبلغی برای حداقل سرمایه گذاری در سنت کیتس ارائه دهید.

متقاضی اصلی، اکنون می تواند با داشتن شرایط زیر، خواهر و برادر (برادر یا خواهر) را به درخواست خانواده اضافه کند:

  • کمتر از 30 سال سن دارد.
  • باید مجرد و بدون فرزند باشد
  • استقلال مالی

اعضای خانواده مانند همسر، فرزند و خواهر و برادر می توانند بعداً در هر زمان پس از اخذ تابعیت متقاضی اصلی اضافه شوند. این مشمول هزینه های اضافی است که در جدول زیر شاهد آن هستید:

شخصهزینه به دلار
همسر$35000
کودک$10000
خواهر و برادر$20000

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور سنت کیتس و همچنین در خصوص اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری مشاور شما هستند.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در سنت کیتس

در قسمت زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در سنت کیتس پاسخ داده شده است:

  • شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در سنت کیتس چیست؟ انتخاب نهاد تجاری، ثبت شرکت در سنت کیتس و کسب مجوزهای تجاری
  • محبوب ترین زمینه های نوآفرینی در سنت کیتس کدامند؟ کشاورزی، فناوری، ساخت و ساز، گردشگری، پزشکی و بهداشتی
  • مدارک لازم برای نوآفرینی در سنت کیتس چیست؟ کپی معتبر پاسپورت کلیه اعضای شرکت، بیانیه بانکی با نام و آدرس کامل دارنده،یک نسخه اصلی یا معتبر از نامه مرجع حرفه ای تنطیم شده توسط وکیل، حسابدار، شریک تجاری یا کارفرما
  • برترین نوآفرینی ها در سنت کیتس در چه زمینه ای است؟ نوآفرینی های تولیدی، دیجیتالی، گردشگری و استارت آپ های مربوط به خوراک
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *