مهاجرت سرمایه گذاری در سنت کیتس

اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری از قدیمی ترین برنامه های سرمایه گذاری در منطقه کارائیب و قاره آمریکا است که کماکان در حال اجرا است. با استفاده از این برنامه سرمایه گذاران خارجی و علاقه مندان به اخذ اقامت سنت کیتس می توانند از این راه به کشور سنت کیتس مهاجرت کنند. حتی اقامت سنت کیتس را برای خانواده خود نیز رقم بزنند. برنامه اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری که به CBI نیز مشهور است. امروز مورد استقبال بسیاری از شهروندان خارجی قرار گرفته و تعداد خارجی نشینان این کشور هر سال رو به افزایش است. برای بررسی شرایط اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری مجموعه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شما دعوت می کنند این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

برنامه اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

کشور سنت کیتس و نویس متشکل از دو جزیره، که روزگاری بیشتر یک منطقه پرورش شکر بود، خود را به یک مکانی امن و مطلوب برای گردشگری تبدیل کرده است و اکنون شهروند شدن در آن یک مقصد است. سنت کیتس و نویس با سواحل آفتابی و ماسه ای، سیستم مراقبت های بهداشتی خوب، میزان بزهکاری کم و همچنین زیرساخت های ملی خوب، به یکی از کشورهای پیشرو و در حال رشد در کارائیب تبدیل شده است. این کشور 10 ها سال است که به گرمی از مهاجران سرمایه گذار استقبال می کند. از سال 1984 طولانی ترین و یکی از بهترین برنامه های مدیریت شده شهروندی برنامه های سرمایه گذاری (CBI) در جهان است. برنامه آنها به عنوان یک استاندارد در بازار جهانی شهروندی شناخته شده است.

اقامت از طریق سرمایه گذاری در سنت کیتس از طریق یک فرآیند درخواست، امکان اعطای تابعیت کامل را فقط در عرض 2 الی 3 ماه فراهم می کنند. هیچ کشور دیگری با توجه به برنامه سرمایه گذاری، چنین ویژگی تسریع شده ای در ارائه تابعیت خود ندارد. پس از کمک مالی مربوطه، به سرمایه گذار و خانواده اش تابعیت داده می شود و گذرنامه های معتبر بین المللی صادر می شود که به حاملان آنها آزادی جابجایی و سفر بین المللی بدون ویزا به 156 کشور از 199 کشور ممکن در جهان را می دهد. این 156 مقصد بدون ویزا شامل اتحادیه اروپا و همچنین انگلستان، اوکراین، روسیه و عملا کل آمریکای جنوبی است.

در نمودار زیر می توانید میزان درصد سرمایه گذاری های خارجی در این کشور را در سال های اخیر ملاحظه کنید:

درصد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در GDP

بررسی اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

سنت کیتس و نویس اولین کشوری بود که در سال 1984 با سرمایه گذاری برنامه تابعیت را ایجاد کرد و فرصت های شهروندی دوم را برای افراد از سراسر جهان فراهم آورد. امروزه پاسپورت سنت کیتس و نویس یکی از 25 پاسپورت برتر جهان محسوب می شود که آزادی سفر را فراهم می کند. گذرنامه سنت کیتس و نویس فرصت سفر بدون ویزا به بیش از 156 کشور از جمله انگلیس و منطقه شنگن را فراهم می کند. افرادی که تابعیت از طریق برنامه سرمایه گذاری در سنت کیتس و نویس دنبال می کنند نیز واجد شرایط درخواست ویزای 10 ساله برای ایالات متحده هستند که مهاجرت تجاری را تسهیل می کند.

در حال حاضر دو روش اصلی برای اخذ اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری وجود دارد که به شرح زیر است:

روش سرمایه گذاریشرح
از طریق واریز پول به صندوق دولتواریز پول به صندوق توسعه ملی حداقل 150.000$ (دلار)
از طریق خرید املاک و مستغلاتخرید ملک به ارزش حداقل 200.000$ الی 400.000$ (دلار) بر اساس شرایط تعیین شده

اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری در صندوق توسعه

دولت سنت کیتس و نویس قانون گسترده ای را برای جذب تجارت خدمات مالی به این جزیره وضع کرده است. این کشور فرصت های خوبی را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. نیروی کار تحصیل کرده و انگلیسی زبان و محیط جذاب از جمله ویژگی های این کشور است. دولت تخفیف مالیاتی، بازپرداخت تضمینی سود و امتیازات مربوط به عوارض واردات را اعطا می کند. در این کشور مالیات بر درآمد یا سود سرمایه و مالیات بر ارث یا هدیه وجود ندارد. همانطور که گفتیم یکی از روش های اخذ اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری واریز پول به صندوق توسعه ملی سنت کیتس است که در بخش کشاورزی و صنعت نیشکر صرف می شود. جزئیات این روش عبارتند از:

  • واریز سرمایه به ارزش حداقل 150.000$ (دلار)
  • مدت حداقل 5 سال

اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک

دولت سنت کیتس و نویس همچنین قوانینی را طراحی کرده است که برای جذب سرمایه گذاران از طریق برنامه سرمایه گذاری و ارائه تابعیت است که فرصت های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را گسترش می دهد و بازرگانان جهانی را قادر به دریافت گذرنامه دوم و پاسپورت سنت کیتس می کند. شهروندان خارجی در سنت کیتس و نویس با سرمایه گذاری می توانند یکی از معدود گزینه های املاک و مستغلات را بدست آورند که عبارتند از: ویلا های اوشن گروو، اقامتگاه ویندزوپت و هیلتون، چهار فصل نویس، ویلا های ساحلی پینیس، پارک هیات سنت کیتس و بندر کریستف و همچنین سایر مناطق جذاب این کشور. خرید ملک در این برنامه به شرح زیر است:

  • خرید ملک به ارزش حداقل 200.000$ (دلار) به صورت مشترک و نگهداری ملک به مدت حداقل 5 سال
  • خرید ملک به ارزش حداقل 400.000$ (دلار) به صورت مستقل و نگهداری ملک به مدت حداقل 7 سال
  • پرداخت 10% هزینه ملک برای برنامه

اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک

فرصت سرمایه گذاری در تولید و توریسم در سنت کیتس

در حال حاضر در این کشور چند گزینه سرمایه گذاری در سنت وجود دارد که در اینجا به آن می پردازیم:

تولید سبک: بخش تولید، 10% از تولید ناخالص داخلی سنت کیتس و نویس است و این کشور به عنوان صادر کننده اصلی در میان کشورهای کارائیب شرقی (OECS) است و تولید سبک یک بخش امیدوار کننده و سودآور برای سرمایه گذاران است. سرمایه گذاران در بخش تولید از مشوق های تجاری و معافیت های مالی، هزینه کم تولید، نیروی کار واجد شرایط، توافق نامه تجارت آزاد و ابتکارات بین المللی تسهیل جابجایی آزاد کالا- بازار و اقتصاد واحد کارائیب بهره مند می شوند.

توریسم: سنت کیتس و نویس به عنوان یک کشور جزایر دوقلو به خوبی محافظت شده و مسحور کننده، منابع زیادی برای گردشگری دارند. با افزایش اقامت گردشگران در 5 سال گذشته و اتمام اخیر زیرساخت های پیشرفته گردشگری، این بخش در حال رونق است. ساخت اقامتگاه ماریوت و کازینو رویال در سال 2003 باعث شده است كه سنت كیتس و نویس برای سرمایه گذاری و گردشگری پیشتاز باشند. فرصت های سرمایه گذاری در توریسم پیشرفته در بهترین شهرهای سنت کیتس و نویس بسیار زیاد است و از سرمایه گذاران استقبال می شود. سنت کیتس و نویس با داشتن نیروی کار ماهر و آموزش دیده در جهانگردی و همچنین جمعیتی صمیمی، همه چیز را در اختیار دارد تا به یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شوند.

سرمایه گذاری در کشاورزی و فناوری اطلاعات در سنت کیتس

دولت سنت كیتس و نویس با آگاهی از فرصت های قابل توجهی در بازار كه بخش فناوری اطلاعات ارائه می دهد، مركز ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات ملی (ICT) را ایجاد كرده است. این مرکز مجهز به اتاق های آموزش، امکانات کنفرانس ویدیویی و کارشناسان فنی انگلیسی زبان است. از جمله خدمات فناوری اطلاعات ارائه شده توسط سنت کیتس و نویس شامل:

  • مراکز تماس
  • خدمات برنامه کارت اعتباری
  • خدمات پردازش معاملات
  • ورود اطلاعات و خدمات تحقیقاتی
  • مدیریت پایگاه داده
  • طراحی به کمک رایانه
  • خدمات برنامه های وب
  • توسعه نرم افزار

امنیت غذایی اولویت سنت کیتس و نویس است. تمرکز دولت بر توسعه بخش کشاورزی سنت کیتس و نویس برای کاهش واردات است. به منظور گسترش توسعه بخش كشاورزی، دولت سنت كیتس و نویس ابتكاراتی مانند بسته های تشویقی، در دسترس بودن زمین، سرمایه گذاری در فن آوری فرآوری محصولات كشاورزی و افزایش ارتباطات با بخش گردشگری را ایجاد كرده است. فرصت ها برای سرمایه گذاران در زمینه های زیر را فراهم می کند:

  • خدمات بسته بندی
  • تاسیسات ذخیره سازی
  • خدمات حمل و نقل بین منطقه ای
  • کشاورزی تجاری
  • فرآوری محصولات کشاورزی
  • کشت آبزیان و پرورش آبزیان متنوع

مزایای اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری

سنت کیتس و نویس علاوه بر گذرنامه عالی خو ، به مهاجران سرمایه گذار خود گزینه های بسیار و خدمات بیمه متنوعی را در محیطی متناسب با مالیات مناسب ارائه می دهد. به عنوان مثال، این کشور حریم خصوصی مالی را با عدم اطلاع رسانی عمومی درباره مالکان و مدیران عالی تضمین می کند. این دو کشور جزیره ای از امضای هرگونه معاهده مالیاتی با سایر کشورها خودداری کرده است تا از چنین موارد افشایی جلوگیری کند. علاوه بر این با سرمایه گذاری در این کشور می توانید مهاجرت اعضای خانواده خود را تضمین کنید. در لیست زیر از جمله مزایای اخذ اقامت سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری را مشاهده می کنید:

  • اخذ اقامت سنت کیتس در مدت زمان بسیار کوتاه
  • دریافت پاسپورت دوم
  • مهاجرت به همراه اعضای خانواده
  • روش تضمین شده برای اخذ اقامت سنت کیتس
  • زندگی در کشور زیبا و توریستی سنت کیتس
  • اقامت در کشور انگلیسی زبان
  • عدم نیاز به اقامت اجباری

در سنت کیتس و نویس همچنین مالیات مستقیم وجود ندارد به این معنی که شهروندان مشمول مالیات بر درآمد شخصی، مالیات املاک، مالیات بر ارث یا جانشینی، مالیات هدیه یا مالیات بر ارزش افزوده نیستند. با این حال، برخی از مالیات برای برخی از متقاضیان اعمال می شود. برای دریافت سایر اطلاعات می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *