مهاجرت کاری پاراگوئه

مهاجرت به پاراگوئه از طریق کار

مهاجرت به پاراگوئه از طریق کار

مهاجرت به پاراگوئه از طریق کار یکی از راه های اخذ اقامت می باشد. پاراگوئه یکی از گزینه های مناسب برای ایجاد کسب و کار و ثبت شرکت است. زیرا که به صورت کلی مالیات در این کشور پایین است. اخذ اقامت پاراگوئه از طریق کار و مهاجرت به پاراگوئه از طریق کار به دلیل عدم تقاضای زیاد به این کشور بسیار راحت است. البته نکته قابل توجه در این کشور اسپانیایی زبان بودن و گوارانی بودن زبان مردم این کشور و بازار کار در این کشور است.این کشور با توجه به رشد اقتصاد در سال های اخیر به گزینه مناسبی برای تجارت و کار تبدیل شده است و پتانسیل بالایی برای آینده در این کشور برای برخی از مشاغل پی بینی می شود.

برای مهاجرت به پاراگوئه از طریق کار نیاز به دریافت ویزای کار و مجوز اقامت در این کشور دارید. در ادامه این موضوع مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی درباره بازار کار این کشور و مهاجرت به پاراگوئه از طریق کار در اختیار شما قرار داده اند.

تحول اشتغال در پاراگوئه

پاراگوئه در یک و نیم دهه گذشته نه تنها رشد اقتصادی قوی و بهبود نتایج کار در بخشهای مختلف را تجربه کرده است، بلکه شاهد پیشرفتهای چشمگیری در کیفیت شغل و ایجاد مشاغل جدید خوب برای توسعه است. کانون این تجزیه و تحلیل، مشاغل خوب برای توسعه، مشاغلی هستند که باعث ارتقا سطح زندگی می شوند، دارای سطح بالاتری از بهره وری هستند و انسجام اجتماعی را از طریق عوامل مثبت اجتماعی ایجاد می کنند. اشتغال برای اکثر مشاغل در پاراگوئه بهبود یافته است و تحول مشاهده شده در اشتغال، چندین عامل پویای زمینه ای را همزمان نشان می دهد:

  • چندین دهه رشد اقتصادی پایدار
  • تغییر ساختاری در تولید اقتصادی به دور از کشاورزی به سمت خدمات
  • نیروهای جمعیتی که جمعیت در سن کار را گسترش داده اند
  • افزایش شهرنشینی
  • بخش دولتی رو به رشد که خدمات عمومی گسترده تری ارائه می دهد
  • افزایش تقاضای داخلی برای کالاها و خدمات در هر دو بخش غیررسمی و رسمی

رشد مشاغل در مهاجرت به پاراگوئه از طریق کار

رشد سریع جمعیتی پاراگوئه فشار قابل توجهی بر بازار کار وارد کرده است. افزایش جوانان در حال حاضر امکان ایجاد سود مهم جمعیتی را دارد، اما در عین حال فشار را برای ایجاد شغل سریعتر افزایش می دهد. در طی دهه گذشته، نیروی کار سالانه %2.6 افزایش داشته، اما ایجاد شغل بیش از سرعت مطابق با سرعت 2.8% در سال بود. بنابراین رشد اقتصادی برای افزایش اشتغال در این دوره به اندازه کافی قوی بود. کشش اشتغال به تولید ناخالص داخلی منجر به بیش از 63000 شغل جدید سالانه می شود. با نگاه به آینده، نیروی کار در پاراگوئه پیش بینی شده است که بین سالهای 2015 و 2030، 970.000 کارگر اضافه کند که هر ساله تقریبا 65،000 شغل جدید ایجاد شود. اگر اقتصاد متوسط ​​نرخ رشد سالانه را بیش از %3 حفظ کند، این هدف قابل دستیابی است.

اقتصاد این کشور در بحبوحه تحول ساختاری از اقتصادی به اقتصاد مبتنی بر خدمات است. بیشترین رشد شغل اخیر در موارد زیر بوده است:

بیشترین رشد شغل در پاراگوئه

ایجاد شغل با رشد بسیار قوی بهره وری نیروی کار به طور متوسط ​​2.1% در سال در شرایط واقعی مشاهده شده است که هنگام تغییر کارگران از بخشهای کمتر تولیدی به بخشهای با بهره وری بیشتر اتفاق می افتد. به جز کشاورزی، حمل و نقل، ارتباطات، مالی و سایر خدمات دارای بیشترین رشد بهره وری (%1.1 در سال از سال 2008) و پس از آن مدیریت دولتی (%0.6)، ساخت و ساز (0.5%) و کشاورزی (0.4%) است.

اخذ اقامت و مهاجرت به پاراگوئه از طریق کار

پاراگوئه با وجود اینکه به ندرت در رسانه ها تبلیغ می شود، یکی از کشورهای با سرعت رشد زیاد در کل آمریکای لاتین است. البته برخی از بخشها در پاراگوئه هنوز هم توسعه نیافته اند و فضای لازم برای رشد وجود دارد. از جمله این بخشها می توان به تولید، خدمات و تجارت اشاره کرد. شهر استه یکی از بزرگترین مناطق تجاری در جهان است. این شهر در مرز برزیل و آرژانتین است و مالیات پایین تر در پاراگوئه خریداران این کشورها را به خود جلب می کند. دو گزینه کسب اقامت از طریق کار برای افرادی وجود دارد که می خواهند برای بهبود امور مالی خود به پاراگوئه نقل مکان کنند:

  • یکی یافتن شغل
  • و دیگری افتتاح و ایجاد کسب و کار است.

هنوز هم گرفتن ویزای کاری پاراگوئه و اقامت در پاراگوئه نسبتا آسان است، زیرا تقاضا خیلی زیاد نیست. اگر قصد دارید کارمند شوید، برای دریافت اجازه کار و اقامت در پاراگوئه به پیشنهاد کار نیاز دارید. جدا از آن، شما به تعدادی اسناد نیاز خواهید داشت. در اینجا برخی از بهترین وب سایت ها برای یافتن شغل در پاراگوئه آورده شده است:

منابع کاریابی در پاراگوئهشرح
BuscoJobsیکی از محبوب ترین سایت های کاریابی در پاراگوئه است و پیشنهادات اغلب به روز می شوند.
Opcion Empleoیکی از گزینه های عالی برای کاریابی در پاراگوئه
Ultima Horaبخش آگهی های شغلی روزنامه Ultima Hora، یکی از محبوب ترین ها در پاراگوئه است.

اخذ اقامت و مهاجرت به پاراگوئه از طریق کار

وضعیت بازار کار پاراگوئه

افزایش زیاد در تعداد مشاغل بخش رسمی بیشتر به افزایش بهره وری نیروی کار کمک کرده است. ایجاد شغل رسمی علی رغم تسلط مشاغل غیررسمی در پاراگوئه، در واقع ایجاد شغل غیررسمی مضاعف بود. بین سالهای 2008 و 2015، 300000 شغل رسمی ایجاد شده است، در حالی که 144،000 شغل غیررسمی (به صورت خالص)، و نرخ غیررسمی از %78 به %71 در کمتر از 7 سال کاهش یافته است. بخش خصوصی نزدیک به 155000 شغل رسمی اضافه کرده، در حالی که بخش دولتی 84000 شغل رسمی (معادل 48% افزایش) اضافه کرد. شرکتهای رسمی بزرگ مسئول اضافه کردن بیشتر مشاغل بخش خصوصی از سال 2008 بودند. این الگوهای ایجاد شغل به کیفیت شغلی بهتر تبدیل شده است، هم به دلیل ایجاد بسیاری از مشاغل رسمی و هم به دلیل رشد دستمزدهای واقعی در همه بخش ها یعنی در همه بخش ها و برای بیشتر انواع وضعیت کار.

از سال 2008، دستمزدهای رسمی %3 در سال به صورت واقعی افزایش یافت، درآمد خود اشتغالی (غیرکشاورزی) %6 رشد سالانه و درآمد کارگران غیر رسمی با دستمزد بیش از %2 در سال افزایش یافت. ترکیبی از رشد شغلی قوی و درآمد بیشتر منجر به کاهش قابل توجه فقر و نابرابری شد. فقر شدید از 13% در سال 2003 به 5% در سال 2015 کاهش یافت و فقر متوسط ​​از %51 به %27 در مدت مشابه کاهش یافت. نرخ فقر روستایی بسیار بالاتر از فقر شهری است، اما هر دو در دهه گذشته شاهد پیشرفت سریع بوده اند.

زندگی و کار در پاراگوئه

پاراگوئه کشوری جدید و جوان در آمریکای جنوبی است که به تازگی مرزهای خود را به روی گردشگران و ساکنان خارجی گشوده است، زیرا در طول چندین قرن چندین دیکتاتوری وجود داشت. امروز اوضاع کاملا تغییر کرده و زیبایی های پاراگوئه در انتظار کشف هستند. پاراگوئه کشوری محصور در خشکی است، به دریا دسترسی ندارد، اما واقعا زیباست. در پاراگوئه می توانید جنگل های استوایی شگفت انگیز یا یازده پارک طبیعی در این کشور را پیدا کنید. معماری و فرهنگ پاراگوئه از یهودیان در قرن هجدهم ناشی می شود. آسونسیون، پایتخت پر از بناهای تاریخی جالب قبل از استعمار است. امروز اصلی ترین شهر برای زندگی و کار برای مهاجرین است.

پاراگوئه در مقایسه با اروپا یا آمریکای شمالی از سطح مالیات بسیار پایین تری برخوردار است و شما می توانید با آرامش و سکوت تجارت خود را در پاراگوئه اداره کنید. پاراگوئه، کشوری عالی با مالیات کم یا صفر برای کسانی که اقامت دائم می گیرند است. اگر به پاراگوئه، کشوری با مالیات پایین و هزینه زندگی پایین بروید، می توانید حداکثر 60% از منابع را صرف سرمایه گذاری مجدد در تجارت خود کنید. توانایی صرفه جویی در 60% یک مزیت بزرگ است. بررسی 10 شغل پر درآمد در پاراگوئه و فرهنگ کار در این کشور از جمله موارد مهم برای کار و زندگی در این کشور است. برای دریافت راهنمایی ویژه متناسب با شرایط خود برای مهاجرت کاری و یا سایر روش های مهاجرتی می توانید بر تجربه و تخصص مشاورین و وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تکیه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *