مهاجرت تحصیلی آمریکا

معرفی دانشگاه اوهایو آمریکا

معرفی دانشگاه اوهایو آمریکا

معرفی دانشگاه اوهایو آمریکا به چند بخش تقسیم می شود و متقاضیان می توانند به صورت کامل از شرایط تحصیل در دانشگاه اوهایو مطلع و آگاه شوند. در راستای معرفی دانشگاه اوهایو می توان گفت که این دانشگاه در ایالت اوهایو آمریکا قرار گرفته است. از بهترین و معتبرترین دانشگاه های آمریکا و همچنین جهان به شمار می رود. هر ساله متقاضیان زیادی برای تحصیل در این دانشگاه مجهز و پیشرفته اقدام می کنند. تحصیل در دانشگاه اوهایو نیاز به کسب اطلاعات لازم دارد و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با معرفی دانشگاه اوهایو قصد دارند تا شما عزیزان را از قوانین و مقررات تحصیل در این دانشگاه آگاه سازند.

درباره دانشگاه اوهایو آمریکا

دانشگاه ایالتی اوهایو کلمبوس یک مرکز تحصیلی دولتی می باشد که در سال 1870 تاسیس شد. این دانشگاه دارای 45946 دانشجوی کارشناسی ارشد است. دارای محوطه دانشگاهی می باشد که مساحت آن 1665 هکتار است. برنامه های تحصیلی در این به صورت ترمی به دانشجویان ارائه می شوند. لازم به ذکر است که دانشگاه ایالتی اوهایو کلمبوس رتبه 56 در بین بهترین کالج های ملی را به خود اختصاص داده است. هزینه تحصیل در این دانشگاه $10726 (دلار) می باشد. همچنین هزینه تحصیل خارج از ایالت اوهایو $30742 (دلار) می باشد.

این دانشگاه به دانشجویان خود بیش از 160 برنامه تحصیلی در دوره پایه ارائه می دهد. دانشجویان می توانند از برنامه های تحصیلی با کیفیت این دانشگاه بهره مند شوند. دانشگاه همچنین انواع برنامه های تحصیلات تکمیلی را از طریق مدارس عالی رتبه ای نظیر کالج آموزش و پرورش، محیط زیست بشر، دانشکده تجارت و کالج پزشکی مکزیک فیشر ارائه می دهد. دانشجویان می توانند در بیش از 1000 باشگاه و هیئت های دانشگاهی و تیم های دانشجویی شرکت کنند. هزینه های مربوطه را بپردازند. لازم به ذکر است که دانشجویان این دانشگاه می توانند در تیم های مختلف ورزشی عضو شوند. همچنین برای تحصیل به بیش از 40 کشور سفر کنند.

ورود و پذیرش در دانشگاه اوهایو آمریکا

ورود به دانشگاه اوهایو و کسب پذیرش در این دانشگاه امری آسان نمی باشد. متقاضیانی که قصد دارند جهت ادامه تحصیل وارد این دانشگاه شوند، حتما باید مدارک و شرایط لازم را دارا باشند. اما به طور کلی تنها نیمی از دانشجویانی که اقدام به ورود به این دانشگاه می کنند موفق به کسب قبولی و تحصیل در این دانشگاه می شوند.

این دانشگاه بیش از 45000 دانشجو در دوره ی کارشناسی دارد. لازم به ذکر است که دانشجویان می توانند در بیش از 1000 سازمان و تیم های دانشجویی شرکت کنند. این دانشگاه به دلیل داشتن برنامه های ورزشی بسیار مطلوب و همچنین برنامه های تحصیلی با کیفیت شناخته شده می باشد. جهت تحصیل در این کشور و کسب اطلاعات جامع مقاله تحصیل در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

میانگین رشد دانشجویان در این کشور از طریق نمودار زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

این دانشگاه یکی از بزرگ ترین دانشگاه های ایالات متحده آمریکا به شمار می رود. لازم به ذکر است که بیش از 45000 دانشجو دوره کارشناسی در این دانشگاه مشغول به تحصیل شده اند. به یاد داشته باشید که دانشجویان نمونه و دانشجویانی که شرایط و شایستگی خاصی دارند می توانند برای ادامه تحصیلات در دانشگاه اوهایو اقدام به کسب بورسیه ها و کمک هزینه های مالی و تحصیلی کنند. کسب بورسیه های تحصیلی هزینه های تحصیلی دانشجویان را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. دانشجویان شرایط و وضعیت بهتری برای تحصیل در این دانشگاه کسب خواهند کرد.

علت معرفی تحصیل در دانشگاه اوهایو آمریکا

دانشگاه ایالتی اوهایو یکی از بزرگترین و جامع ترین دانشگاه های آمریکا و دنیا می باشد. ایالت اوهایو در 20 ایالت برتر در زمینه دانشگاهی و تحصیلی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که ایالت اوهایو بالا ترین رتبه را از مرکز پزشکی آکادمیک و مرکز تحقیقاتی پزشکی و سرطان را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه در سال 1870 به عنوان موسسه مالی فدرال تاسیس شد. از سال 1878 به 747216 مدرک تحصیلی به دانشجویان مختلف اعطاء کرد. بیش از 58000 دانشجوی کالج کلمبوس در 15 کالج، بیش از 200 رشته کارشناسی و 275 رشته کارشناسی ارشد، برنامه های دکتری و حرفه ای را انتخاب می کنند. بیش از 6500 دانشجو در لیما، منسفیلد، ماریون و نیوآرک و موسسه فنی کشاورزی در ووستر در دانشگاه های اوهایو مشغول به تحصیل می شوند.

لازم به ذکر است که بیش از 30% کلاس ها در این دانشگاه پیشرفته با کم تر از 20 دانشجو و متقاضی تشکیل می شوند. بیش از 94% دانشجویان این دانشگاه از این مرکز تحصیلی راضی می باشند. محبوب ترین رشته های اصلی در دانشگاه ایالتی اوهایو کلمبوس عبارتند از:

  • روانشناسی عمومی
  • ادبیات
  • امور مالی عمومی
  • زیست شناسی و علوم زیستی عمومی
  • بازاریابی عمومی
  • مدیریت بازاریابی

در این دانشگاه، 47% از دانشجویان دوره کارشناسی تمام وقت، نوعی کمک مالی مبتنی بر نیازهای خود را دریافت می کنند. کمک هزینه تحصیلی یا تخفیف های مرتبط با شهریه به طور متوسط 32510$ (دلار) ارزش دارند. جهت تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی آمریکا را مطالعه بفرمائید.

علت معرفی تحصیل در دانشگاه اوهایو آمریکا

هزینه تحصیل در دانشگاه اوهایو آمریکا

هزینه های آموزش، اتاق و هیئت مدیره برای دانشجویان بدین صورت تخمین زده شده به صورت زیر می باشند:

مصارف پرداخت شدهساکن اوهایوغیر ساکن 
هزینه تحصیلی 10729$ (دلار)حدود 30742$ (دلار)
مسکن و هیئت مدیره 12434$ (دلار)حدود 12434$ (دلار)

با مراجعه به مقاله کارآفرینی در آمریکا می توانید از شرایط کارآفرینی این کشور آگاه شوید.

همچنین هزینه های تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی به صورت زیر می باشد:

آیتمهزینه به دلار آمریکا
هزینه های تحصیل33670$
مسکن و صندلی23434$
کتاب ها و لوازم1168$
بیمه سلامت3252$
هزینه های زندگی3728$

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد داشتن تا با معرفی دانشگاه اوهایو، هموطنان عزیز را از شرایط تحصیل در این دانشگاه آگاه سازند. شما عزیزان می توانید برای مطلع شدن از هزینه های تحصیل و زندگی در آمریکا و شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور، با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *