شرایط کانادا

مشکلات زندگی در کانادا

مشکلات زندگی در کانادا

از مشکلات زندگی در کانادا می توان به هزینه های بالا در شهرهای مهم این کشور اشاره کرد که مهاجران باید به این نکته توجه کنند. این کشور، کشوری در آمریکای شمالی است. 10 استان و 3 سرزمین آن از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و شمال به اقیانوس منجمد شمالی کشیده شده و 9.98 میلیون کیلومتر مربع را در بر می گیرد و از نظر مساحت، دومین کشور بزرگ جهان است. مرز جنوبی و غربی آن با ایالات متحده، به طول 8.891 کیلومتر، طولانی ترین مرز زمینی 2 ملیتی جهان است. پایتخت این کشور اتاوا است و 3 کلان شهر بزرگ آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. هزاران سال است که بومیان در کانادای کنونی ساکن بوده اند. از قرن شانزدهم میلادی، اعزامی انگلیسی و فرانسوی به کاوش پرداختند و بعدا در امتداد ساحل اقیانوس اطلس مستقر شدند.

در نتیجه درگیری های مختلف مسلحانه، فرانسه تقریبا تمام مستعمرات خود را در آمریکای شمالی در 1763 واگذار کرد. در سال 1867، با اتحاد 3 مستعمره بریتانیا در آمریکای شمالی از طریق کنفدراسیون، این کشور به عنوان سلطه فدرال از 4 استان تشکیل شد. این باعث افزایش استان ها و مناطق و روند افزایش خودمختاری از انگلستان شد. این استقلال گسترده با اساسنامه وستمینستر 1931 برجسته شد و در قانون 1982 این کشور به اوج خود رسید، که آثار وابستگی قانونی به پارلمان انگلستان را از بین برد. اگر علاقه مند به دانستن مشکلات زندگی در کانادا هستید تا آخر این نگارش با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

زندگی در کانادا

سیستم مراقبت های بهداشتی این کشور به طور مداوم در بین بهترین های جهان رتبه بندی می شود. یکی از مزایای آن ارائه خدمات درمانی با بودجه عمومی به همه است. این کشور حتی دارای برنامه های مراقبت بهداشتی آموزشی است که به افراد مسن می آموزد که چگونه از آسیب ها و دیگر خطرات سلامتی اجتناب کنند. حدود 2 سوم مردم این کشور دارای بیمه درمانی خصوصی هستند که شامل خدمات اضافی مانند مراقبت از دندان و چشم، داروهای تجویزی و اتاق های بیمارستان خصوصی می شود. حدود 90% از این حق بیمه ها توسط کارفرمایان یا اتحادیه ها پرداخت می شود.

از کوه ها و دریاچه ها گرفته تا زندگی شهری، این کشور به دلیل وجود طبیعت فراوان شهرت دارد. در حقیقت، این کشور دریاچه 20% آب شیرین جهان را در دریاچه ها و رودخانه های خود دارد و طولانی ترین خط ساحلی روی زمین است. این احتمال وجود دارد که با بیسون ها، خرس های سیاه و بابکت ها برخورد کنید. بنابراین، هنگام قدم زدن در جنگل به آن توجه کنید. حتی ممکن است صدای زوزه گرگ را بشنوید. آب های این کشور نیز مملو از زندگی است.

پرمهاجرت ترین شهرهای این کشور در نمودار زیر آمده است:

پرمهاجرت ترین شهرهای کانادا

معایب زندگی در کانادا

از نظر ظاهری، مزایای زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. اما معایب زندگی در شمال سفید بزرگ اغلب برای افرادی که هنوز به این کشور آمریکای شمالی مهاجرت نکرده اند کمتر آشکار است.  در زندگی در این کشور نکات مثبت زیادی وجود دارد. اما هیچ کس یکسان نیست و مطمئنا رازهایی را در مورد کشوری که دوستش خواهید داشت کشف خواهید کرد. مهم ترین مشکلات زندگی در کانادا عبارتند از:

  • هزینه بالای زندگی در محبوب ترین شهرها
  • صحبت کردن مردم استان کبک به فرانسوی
  • مهاجرت محدود

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در کانادا

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در کانادا

اگر می خواهید در منطقه ای دور افتاده ای از این کشور زندگی کنید، هزینه زندگی برای شما می تواند مقرون به صرفه باشد. اما اگر می خواهید در یکی از شهرهای پرجمعیت این کشور مانند تورنتو یا ونکوور زندگی کنید، هزینه آن برای شما گران است. به عنوان مثال، متوسط ​​هزینه سالانه زندگی در تورنتو 33880$ (دلار) است. این مقدار تقریبا 2 برابر بیشتر از کبک، که 18944$ (دلار) است. ونکوور با متوسط ​​هزینه زندگی 30397$ (دلار) کمی ارزان تر از تورنتو است. به دلیل هزینه های بالای زندگی در شهرهای بزرگ، که یکی از مشکلات زندگی در کانادا محسوب می شود، برخی از تازه واردان ترجیح می دهند چندین سال اجاره کنند در حالی که با خانه جدید خود و بازار املاک این کشور آشنا می شوند.

برای تعیین اینکه آیا اجاره یا خرید بهترین گزینه برای شما در بدو ورود است، مهم است که به نیازهای خود با دقت فکر کنید. اگر قصد دارید چندین سال در یک مکان بمانید و پول کافی و درآمد کافی برای پوشش پیش پرداخت و پرداخت وام مسکن خود داشته باشید، خرید خانه می تواند گزینه مناسبی باشد. علاوه بر قیمت خرید، برای هزینه های اضافی مانند بازرسی ساختمان و هزینه اسناد رسمی نیز باید 2% تا 3% هزینه کنید.

توزیع و تخمین هزینه زندگی در کانادا در نمودار زیر نشان داده شده است:

توزیع و تخمین هزینه زندگی در کاناداجدول زیر هزینه آپارتمان را در این کشور نشان می دهد:

پارامترهزینه به دلار کانادا
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر1588CAD
آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر1342CAD
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر2593CAD
آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر2248CAD

برای آشنایی بیشتر می توانید مقاله خرید ملک در کشور کانادا را مطالعه کنید.

محدودیت مهاجرت از مشکلات زندگی در کانادا

اگرچه، این کشور، به عنوان کشوری شناخته می شود که از مهاجران زیادی استقبال می کند. آخرین باری که در جهان غرب بیشترین سرانه مهاجرت خالص را در جهان غربی داشته است در سال 2000 بوده است. در سال 2017، این کشور از نظر مهاجرت خالص هجدهم در جهان بود. بین سال های 2015 تا 2019، این کشور تنها دوازدهمین بیشترین میزان مهاجرت از تمام کشورهای غربی را داشته است. آلمان، سوئد، استرالیا و اتریش از نظر تعداد مهاجران پذیرفته شده در مقایسه با جمعیت کلی آن ها در 4 مکان برتر قرار داشتند. انگلستان و ایرلند نیز شاهد افزایش بیشتری نسبت به این کشور بوده اند.

در سال 2018 و 2019 حدود 300000 مهاجر و مهاجران دیگر اجازه ورود به کشور را داشتند، اما بسیاری دیگر از آن ها پذیرفته نشدند. و لزوما برای کسانی که درخواست آن ها پذیرفته شده بود، قایقرانی ساده نبود. برخی از این متقاضیان خوش شانس باید سال ها منتظر بمانند تا در نهایت اجازه ورود به آنها داده شود. افرادی که به این کشور مهاجرت می کنند باید مراحل سختگیرانه ای را برای بررسی انجام دهند. علاوه بر این، پرواز به مقصد این کشور می تواند یک کار سخت باشد. در سال 2017، 30% از افرادی که برای ویزای بازدیدکنندگان برای پرواز به این کشور درخواست داده بودند، رد شدند. برای آشنایی با هزینه مهاجرت به کانادا می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *