شرایط کره جنوبی

مشکلات زندگی در کره جنوبی

مشکلات زندگی در کره جنوبی

با وجود اینکه کره کشور پیشرفته ای در آسیا محسوب می شود، اما مهاجران ممکن است با مشکلات زندگی در کره جنوبی مواجه شوند. بنابراین، آگاهی از معایب زندگی در این کشور آگاهی داشته باشند. این کشور، کشوری در شرق آسیا است که بخش جنوبی شبه جزیره کره را تشکیل می دهد و دارای مرز زمینی با کره شمالی است. شبه جزیره کره در اوایل دوره پارینه سنگی پایین سکونت داشت. اولین پادشاهی آن در اوایل قرن هفتم قبل از میلاد در پرونده های چین ثبت شد.

در پی ادغام 3 پادشاهی کره به سیلا و بال ها در اواخر قرن هفتم، کره تحت سلطه سلسله گوریئو و سلسله چوسون  قرار گرفت. امپراتوری بعدی کره در سال 1910 به امپراتوری ژاپن ملحق شد. حکومت ژاپن در کره پس از تسلیم سابق در جنگ جهانی دوم پایان یافت و پس از آن کره به 2 منطقه تقسیم شد. منطقه شمالی اشغال شده توسط اتحاد جماهیر شوروی و منطقه جنوبی اشغال شده توسط ایالات متحده می باشند. پس از شکست مذاکرات در مورد اتحاد مجدد، دومی در آگوست 1948 جمهوری کره شد. مشکلات زندگی در کره جنوبی توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش بیان شده اند.

زندگی در کره جنوبی

تعداد اتباع خارجی در این کشور به سرعت در حال افزایش است. بیش از 1 میلیون خارجی در این کشور زندگی می کنند که حدود 270 هزار نفر تنها در سئول زندگی می کنند. زندگی غربی ها در این کشور ممکن است چالش برانگیز باشد. فرهنگ متفاوت است، و مانع زبانی می تواند قابل توجه باشد، به ویژه در مورد کره ای های قدیمی بسیار است. ساکنان خارجی تمایل دارند تا حد زیادی با دیگر خارجیان معاشرت کنند. سئول شلوغ است و مناطق زندگی در مقایسه با اقامتگاه های غربی کوچک است. اما ارتباط بالاست.

زیرساخت ها پیشرفته است مدارس برجسته هستند. مراقبت های بهداشتی عالی است و فرصت های فرهنگی فراوان است. افراد تازه وارد تشویق می شوند تا برخی از عبارات اساسی کره ای را بیاموزند. متوسط هزینه زندگی در این کشور معقول است. این هتل به اندازه زندگی در برخی از کشورهای آسیایی مانند لائوس یا چین ارزان نیست. اما به قیمت ژاپن یا سنگاپور نیز گران نیست. به طور کلی، گران ترین هزینه های زندگی در کشور در سئول پایتخت یافت می شود. در هر جای دیگر، مهاجران می توانند انتظار داشته باشند که دستمزد مناسبی دریافت کنند و مقدار زیادی از آن را پس انداز کنند بدون آنکه نیازی به خرج کردن پول یا زندگی با بودجه سخت داشته باشند.

برای تخمین هزینه زندگی باید به موارد زیر توجه کنید:

تخمین هزینه زندگی در کره جنوبی

معایب زندگی در کره جنوبی

این کشور، یک کشور فوق العاده برای زندگی در خارج از کشور است. با این حال، کره در مقایسه با دیگر کشورهای آسیایی مانند ژاپن، هنگ کنگ، بانکوک یا سنگاپور رایج ترین گزینه برای مهاجران نیست. با این حال، به نظر می رسد امروز این کشور کاملا متمرکز بر آینده است. نسل جدید اشتیاق زیادی برای موفقیت، پویایی و خوش بینی دارد. شور و شوق که در سراسر جهان افراد بیشتری را به خود جذب می کند. از این رو جامعه مهاجران در حال رشد است. سئول غول پیکر است. این شهر یکی از بزرگترین قطب های آسیایی با 25 میلیون نفر جمعیت می باشد. هنگام فرود برای اولین بار در سئول و رانندگی به سمت شهر، متوجه خواهید شد که منطقه کلان شهری سئول چقدر وسیع و گسترده است.

مهم ترین مشکلات زندگی در کره جنوبی عبارتند از:

  • چشم انداز اشتغال غربی ها
  • ترافیک
  • بی ثباتی سیاسی
  • مانع زبان
  • هزینه های سئول گران است.

هزینه بالا در سئول از مشکلات زندگی در کره جنوبی

هزینه بالا در سئول از مشکلات زندگی در کره جنوبی

سئول یکی از گران ترین شهرهای جهان است. در سال 2023 از نظر واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) در رتبه هفتم گران ترین شهرهای نیویورک قرار گرفت. غذا به ویژه برای محصولات وارداتی ارزان نمی باشد. گاهی اوقات یک فنجان قهوه می تواند به 7$ تا 15$ (دلار) هم برسد. یکی از منفی های مهم، سیستم اجاره مسکن است. اول از همه، محل اقامت بسیار گران است و ارزش پول زیادی ندارد. از سوی دیگر، سیستم اجاره در کره بسیار خاص است. یا باید کل مبلغ ملک را از قبل بپردازید و سپس هیچ هزینه اجاره ای ماهیانه بپردازید، یا یک پیش پرداخت بسیار بالا تا 12 ماه اجاره بها بپردازید. هرچه میزان سپرده بیشتر باشد، اجاره بها کمتر می شود. این روش استاندارد برای مذاکره برای اجاره بها کمتر است.

توزیع هزینه زندگی در کره جنوبی برای شهر سئول را مشاهده می کنید:

توزیع هزینه زندگی در کره جنوبیبا این حال، هر 2 گزینه (اجاره و خرید ملک در کره جنوبی) به مقدار زیادی پول اولیه نیاز دارد. بنابراین، اگر تصمیم دارید به کره بروید، از آن مطلع باشید.

جدول زیر هزینه اجاره خانه در این کشور را نشان می دهد:

پارامترهزینه به وون
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر603621KRW
آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر443940KRW
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر1629191KRW
آپارتمان 3 خوابه در خارج از شهر1055555KRW

مانع زبان از مشکلات زندگی در کره جنوبی

به دلایلی، مردم این کشور در زبان انگلیسی چندان خوب نیستند. می توان انتظار داشت که نسل جدید بیشتر انگلیسی صحبت کنند. اما این کاملا درست نیست. بنابراین، زندگی روزمره می تواند یک ماجراجویی باشد. برای رفتن به بانک، سفارش غذا در رستوران ها، خرید بلیط قطار، گرفتن تاکسی، رفتن به سوپر مارکت ها و غیره نیاز به دانش زبان کره ای دارید. در حالی که گاهی اوقات می تواند بسیار مشکل زا و ناامید کننده باشد، کره ای هایی که می توانند انگلیسی صحبت کنند معمولا از کمک به شما در چنین شرایطی بسیار خوشحال می شوند.

به طور کلی، این کشور کشوری جذاب و زیبا است و پایتخت آن گردبادی از مناظر و صداهایی است که شما را به وجد خواهد آورد. اما برای افراد کم روح نیست. زبان آن چالش برانگیز اس.، ترافیک وحشتناک است و نگرش های اجتماعی غیر معمول است. مهاجران غالبا اظهار می کنند که برای مردم محلی بسیار کنجکاو هستند. زیرا، بدون شرمندگی به هر کسی که ظاهرا کره ای نیست خیره می شوند. بهترین روش این است که در عمق آن غوطه ور شوید، فرهنگ را بشناسید، از غذا لذت ببرید و از این تجربه لذت ببرید. وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه اطلاعات به شما عزیزان درباره مهاجرت به کره جنوبی می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *