دسته بندی نشده

مشکلات زندگی در فنلاند

مشکلات زندگی در فنلاند

هزینه های بالا و موانع زبان از بزرگترین مشکلات زندگی در فنلاند است که مهاجران باید هنگام مهاجرت به آن توجه کنند. این کشور، کشوری در شمال اروپا است که از غرب با سوئد، از شمال غربی با نروژ و از شرق با روسیه هم مرز است. در دریای بالتیک و خلیج بوتنیا قرار دارد و در جنوب خلیج فنلاند استونی همسایه را خواهید یافت. این کشور با تنها 5.5 میلیون نفر جمعیت در هشتمین کشور بزرگ اروپا، یکی از کم جمعیت ترین کشورها در جهان است. این کشور، مکانی مناسب برای مهاجران که به دنبال مهاجرت به فنلاند برای آرامش و آرامش هستند. قدمت این کشور به 9000 سال قبل از میلاد می رسد.

درست پس از عقب نشینی آخرین عصر یخبندان، شواهدی از چندین گروه متمایز از مردم در حال حاضر در فنلاند زندگی می کنند. آن ها از عصر برنز با دیگر فرهنگ های نزدیک در تماس بوده اند. اما تاریخ این کشور احتمالا بیشتر با سوئد مرتبط است. از اواخر قرن سیزدهم، این کشور به پادشاهی سوئد ملحق شد و منطقه ساحلی جنوبی به طور گسترده توسط سوئدی ها مستعمره شد. این پروژه استعمار آنقدر کامل بود که سوئدی تا به امروز در کنار فنلاندی و سامی در شمال یکی از زبان های رسمی این کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی درباره مشکلات زندگی در فنلاند را در این نوشتار برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور دارند، آورده است.

درباره فنلاند

یکی از مواردی که همیشه از افرادی که تصمیم به مهاجرت به این کشور گرفته اند و می خواهند در این کشور زندگی کنند می شنوید این است که این کشور دارای طبیعت فراوان است و برای علاقه مندان به فضای باز بسیار جذاب است. به طور کامل 2 سوم فنلاند جنگلی است و 40 پارک ملی در آنجا وجود دارد. به طوری که، دریاچه ها، خط ساحلی طولانی ترین مجمع الجزایر جهان، جنگل ها و مراتع را در بر می گیرد. امکانات برای لذت بردن از پیاده روی، دوچرخه سواری، قایق سواری و کمپینگ در فضای باز شمال شمالی تقریبا بی پایان است.

اما زمستان است که زیبایی وحشی و اسرارآمیز فنلاند واقعا به نمایش گذاشته می شود. بسیاری از مناطق اسکی و همچنین مکان هایی برای کفش برفی وجود دارد، و البته تماشای افسانه های نور شمالی یک سفر مقصد همیشه محبوب حتی برای افرادی است که تمام عمر خود را در فنلاند زندگی کرده اند. لاپلند در شمال شمالی جایی است که مردم سامی را پیدا می کنید و با سنت های قدیمی گله گوزن شمالی آشنا می شوید.

یکی از موضوعاتی که مردم این کشور زندگی می کنند این است که این کشور تحصیل رایگان را برای همه ارائه می دهد. این امر نه تنها برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه، بلکه برای دانشگاه ها نیز صدق می کند. به این معنی که شما برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا شهریه رایگان دریافت می کنید. شهریه تنها چیزی نیست که هزینه آن پرداخت می شود. این کشور آموزش را بسیار جدی می گیرد و تدابیری را اتخاذ کرده است تا با پوشش مواردی که در اکثر کشورهای دیگر محیطی تلقی می شود، بهترین شانس را برای یادگیری داشته باشد.

معایب و مشکلات زندگی در فنلاند

معایب و مشکلات زندگی در فنلاند

از ویژگی های خوب زندگی در این کشور می توان به چهره های تلخ آن نیز اشاره کرد. این کشور، اگرچه یکی از بهترین کشورها برای زندگی است، اما دارای مسائل نه چندان مهمی است که گاهی اوقات مردم آن را نامطلوب می دانند.

از عمده مشکلات زندگی در فنلاند عبارتند از:

  • زمستان های وحشیانه و نور کمیاب خورشید
  • هزینه بالای زندگی
  • افسردگی
  • زبان دشوار برای مهاجران
  • مالیات بالا

هزینه های بالا از مشکلات زندگی در فنلاند

در این کشور، بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، بین 700€ تا 900€ (یورو) در ماه نیاز دارید. هلسینکی گران ترین شهر است. در حالی که لاآپرنتا، پوری و تامپره به عنوان مقرون به صرفه ترین شهرهای دانشجویی شناخته می شوند. بودجه متوسط ​​مورد نیاز برای شهرهای بزرگ این کشور (شامل هزینه های اقامت) در نمودار زیر نشان داده شده است:

هزینه های اقامت در فنلانداین جدول متوسط بودجه ای که باید در نظر بگیرید را نشان می دهد. همه چیز به عادات شما بستگی دارد و اینکه چقدر می توانید امور مالی خود را مدیریت کنید. بنابراین، می توانید بیشتر یا کمتر هزینه کنید. به طور کلی، این کشور یکی از کشورهای گران قیمت است و هزینه زندگی بسیار بالا یکی از مشکلات زندگی در فنلاند می باشد. هلسینکی گران ترین شهر فنلاند است. برای زندگی متوسط ​​در این کشور باید بیش از 2000€ (یورو) برای هر فرد هزینه کنید. هزینه زندگی در این کشور بیش از بیش از 80% کشورهای جهان است.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در فنلاند را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در فنلاند

مالیات های بالا از مشکلات زندگی در فنلاند

به نظر می رسد اقامت فنلاند در مواقعی که صحبت از مالیات های وضع شده توسط دولت می شود دلسرد کننده است. مالیات بر درآمد این کشور به میزان 31.75% افزایش یافت. بنابراین، مالیات بالا از مشکلات زندگی در فنلاند محسوب می شود. مردم همچنین باید حق بیمه اجتماعی و مالیات پخش عمومی را بپردازند. مالیات بر حقوق، حقوق بازنشستگی، درآمد سرمایه ای ناشی از سرمایه گذاری و مزایای اجتماعی از مردم این کشور اخذ می شود. تمام درآمدهای بدست آمده از مردم مشمول مالیات ملی، مالیات شهرداری و مالیات کلیسا است.

اعتقاد بر این است که به دلیل این نرخ های مالیاتی بالا، دولت قادر به ارائه خدمات درمانی عمومی در این کشور است. مالیات مربوط به حقوق و دستمزد هم توسط کارمند و هم توسط کارفرما پرداخت می شود. “حقوق ناخالص” که به طور متعارف به کارمند گزارش می شود، شامل هیچ یک از مالیات های پرداخت شده توسط کارفرما نمی شود، که بخش قابل توجهی از مالیات است. کارمند شخصا مالیات شهرداری، مالیات دولتی و مالیات های جزئی مختلف از جمله مشارکت در بیمه اجباری را می پردازد. کارفرما سهم الزامی بیمه ها و حقوق بازنشستگی را می پردازد. سیستم این کشور کارمند را ملزم به پرداخت حقوق بازنشستگی نمی کند و مشارکت داوطلبانه یا تطبیق کارفرما را پیش بینی نمی کند.

جدول زیر نرخ مالیات بر درآمد را نشان می دهد:

درآمده به یورونرخ مالیات بر درآمد
0€0%
17200€6%
25700€17.25%
42400€21.25%
74200€31.25%

مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امر مهاجرت به فنلاند می تواند به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *