شرایط مکزیک

مشکلات زندگی در مکزیک

مشکلات زندگی در مکزیک

مشکلات زندگی در مکزیک مورد توجه متقاضیانی قرار گرفته است که قصد دارند اقامت این کشور را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنند. این کشور، کشوری در بخش جنوبی آمریکای شمالی است. این کشور از شمال با ایالات متحده همسایه است. در جنوب و غرب توسط اقیانوس آرام، در جنوب شرقی گواتمالا، بلیز و دریای کارائیب و در شرق توسط خلیج مکزیک احاطه شده است. این کشور 1972550 کیلومتر مربع را پوشش می دهد. از نظر مساحت، سیزدهمین کشور بزرگ جهان است. این کشور با تقریبا 126014024 نفر جزء دهمین کشور پرجمعیت است و بیشترین اسپانیایی زبان محسوب می شود. این کشور به عنوان فدراسیونی متشکل از 31 ایالت و مکزیکوسیتی، پایتخت و بزرگترین کلانشهر آن سازماندهی شده است.

دیگر مناطق مهم شهری عبارتند از:

  • گوادالاخارا
  • مونتری
  • پوئبلا
  • تولوکا
  • تیخوانا
  • سیوداد خوارز
  • لئون

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را جهت بررسی و معرفی مشکلات زندگی در مکزیک تهیه کرده تا افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، با این کشور آشنا شوند.

زندگی در مکزیک

هزینه کالاها و خدمات در این کشور کمتر است. بنابراین، شما می توانید از انواع تجملاتی که تنها افراد بسیار ثروتمند در شمال لذت می برند مانند خدمتکار، آشپز و باغبان استفاده کنید. شما به همسایه ای نزدیک می روید که در آن می توانید اینترنت، تلویزیون کابلی و سایر امکانات رفاهی که به آن عادت کرده اید را دریافت کنید. مراقبت های پزشکی خوب است و بسیار عالی است و هزینه آن در مقایسه با مراقبت های ایالات متحده 1 میلیون$ (دلار) است. و ساکنان خارج از کشور می توانند در برنامه ملی مراقبت های بهداشتی شرکت کنند، هزینه ها را بیشتر کاهش می دهند.

شما شنیده اید که مردم دوستانه هستند و از قبل می دانید که غذا خوشمزه است. و حتی ممکن است بدانید که این کشور، به تعداد زیادی، محبوب ترین مقصد بازنشستگی در این سیاره برای مهاجران آمریکایی است. سواحل شگفت انگیز شن و ماسه در دریای کارائیب، خلیج مکزیک و ساحل باشکوه اقیانوس آرام وجود دارد. بزرگترین مزیت زندگی در این کشور این واقعیت است که تقریبا همه چیز هزینه کمتری دارد. قیمت ها از شهری به شهر دیگر و منطقه ای به منطقه کمی متفاوت است. باجا و شبه جزیره یوکاتان به طور کلی گران تر از این کشور مرکزی هستند. شهرهای بزرگ گران تر از شهرهای کوچک تر یا مناطق روستایی هستند. به طور کلی، این کشور مکانی مناسب برای زندگی است.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در مکزیک را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در مکزیکهزینه زندگی نیز با توجه به محل زندگی شما متفاوت است. برخی از شهرها گران تر هستند. زندگی با کمتر از 600$ (دلار) در این کشور امکان پذیر است اما برای زندگی راحت، باید هزینه ای در حدود 1000$ (دلار) در ماه داشته باشید.

معایب زندگی در مکزیک

زندگی در این کشور می تواند یک تجربه فوق العاده باشد. فرهنگ رنگارنگ و غنی در این کشور است و شما از آب و هوای گرم فراوانی لذت خواهید برد. زندگی ساحلی با نرخ ارز مناسب در اکثر کشورها امکان پذیر است. وقتی تصمیم می گیرید این کشور را خانه خود بدانید، حتی بیشتر امکانات رفاهی را دارید. این کشور کیفیت زندگی بالایی را ارائه می دهد. بسیاری از کسانی که سبک زندگی عشایری را پذیرفته اند، دوست دارند به اینجا بیایند.

جدول زیر گروه های قومی این کشور را نشان می دهد:

پارامترنرخ جمعیت کشور
بومی62%
آمریکایی7%
قوم های دیگر31%

می توانید به صورت آنلاین کار کنید، یک شغل سنتی پیدا کنید و از پیچیدگی های فرهنگ لذت ببرید. اگر می خواهید در این کشور زندگی کنید، چندین معایب وجود دارد که باید ابتدا به آن ها فکر کنید. اکثر مردم این تجربه را مثبت و به یاد ماندنی می دانند. اما دلایلی وجود دارد که ممکن است بخواهید به این موضوع بیشتر فکر کنید.

نمودار زیر به معایب و مشکلات زندگی در مکزیک اشاره کرده است:

معایب و مشکلات زندگی در مکزیک

موانع زبان از مشکلات زندگی در مکزیک

اسپانیایی زبان ملی این کشور است. در حالی که 92% مردم این کشور به اسپانیایی صحبت می کنند، زبان های بومی نیز وجود دارد که در برخی مناطق صحبت می شود. بسیاری از بچه ها انگلیسی را به عنوان زبان دوم آموزش می دهند و انگلیسی در محیط های تجاری بین المللی صحبت می شود. اما به طور کلی، زبان صندوقدار شما در مغازه خواربار فروشی، برقکار یا لوله کش، راننده، اکثر آن ها فقط اسپانیایی خواهند بود. شما باید اصول اولیه را بیاموزید و اگر زبان اسپانیایی را بیاموزید زندگی راحت تر می شود.

در کانکون و دیگر مناطق توریستی، بسیاری از مردم انگلیسی صحبت می کنند. اما در شهرهایی مانند مریدا و مکزیکو سیتی، افرادی که همه در صنعت گردشگری کار نمی کنند، کمتر انگلیسی صحبت می کنند. براساس مطالعه انجام شده در مکزیک، تنها 5% مردم این کشور انگلیسی صحبت می کنند و در 18% از مدارس به عنوان کلاس زبان دوم معرفی شده است. به نظر من نوجوانان جوان انگلیسی زیادی می دانند، شاید از مدرسه یا فیلم ها یا تلویزیون یاد گرفته اند. بنابراین، اگر شما زبان اسپانیایی ندانید، می تواند به یکی از مشکلات زندگی در مکزیک تبدیل شود.

اینترنت از مشکلات زندگی در مکزیک

اینترنت از مشکلات زندگی در مکزیک

برای داشتن اینترنت پرسرعت هنگام اقامت مکزیک، هزینه قابل توجهی را پرداخت خواهید کرد. این سرمایه گذاری چیزی قابل اطمینان تر از آنچه یک فرد معمولی دریافت می کند به شما ارائه می دهد. اما ثباتی را که در جایی در کانادا یا ایالات متحده پیدا کرده اید نخواهد داشت. این می تواند بدون هشدار زیادی روی شما وارد و خارج شود و این تأثیر می تواند چندین روز در یک زمان ادامه داشته باشد.

ممکن است متوجه شوید که یک هفته طول می کشد تا یک تکنسین به خانه شما بیاید تا ببیند مشکل از کجاست. اگر در حین زندگی در این کشور به صورت آنلاین کار می کنید، داشتن کافی شاپ یا برخی مشاغل دیگر در نزدیکی شما می تواند به شما کمک می کند. اگر در منزل دچار خسارت طولانی مدت شدید، می تواند به عنوان یک برنامه پشتیبان عمل کند. در زمینه مهاجرت به مکزیک کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *