مهاجرت سرمایه گذاری در پاراگوئه

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پاراگوئه

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پاراگوئه

یکی از روش های سرمایه گذاری در پاراگوئه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پاراگوئه می باشد. در این مقاله به تشریح این روش می پردازیم. این کشور محدودیت خاصی برای خرید ملک جهت انجام سرمایه گذاری به جزء مناطق مرزی ایجاد نکرده است و خرید ملک در این کشور روندی ساده دارد. بخش کشاورزی پاراگوئه توانایی تولید سه برابر تولید مواد غذایی را دارد. کشور هنوز به طور کامل منابع معدنی و انرژی خود را کشف نکرده است. پاراگوئه یک رژیم جذاب مالیاتی و یک پایه تولید کم هزینه به سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد. از نظر جغرافیایی در قلب آمریکای جنوبی، این کشور مرکزی بین همسایگان خود برزیل و آرژانتین و فراتر از آن است. از آنجا که پاراگوئه از بلایای طبیعی مانند گردباد، طوفان و زلزله نیز در امان است به عقیده بسیاری این کشور یک کشور امن برای سرمایه گذاری است.

در حالی که پاراگوئه در حال حاضر در مرحله گذار است، سرمایه گذاران در جستجوی پتانسیل های نوظهور هستند که از مواجه با خطر نمی ترسند، احتمالا از تعهد طولانی مدت به این بازار از ظرفیت های عظیم سود قابل توجهی کسب می کنند. برای بررسی موضوع سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پاراگوئه به قلم همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه بفرمایید.

قوانین سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پاراگوئه

هیچ گونه محدودیتی در خرید املاک و مستغلات خریداران خارجی در پاراگوئه وجود ندارد. علاوه بر این، سرمایه گذاری های خارجی پاراگوئه در تجارت و صنعت مورد تشویق و استقبال قرار گرفته و زمینه را برای تعهد سرمایه گذاران بین المللی به پاراگوئه و مشارکت آزاد خارج از کشور در بازار کار را به شرط داشتن ویزای اقامت معتبر فراهم می کند. پاراگوئه تنها 25 سال است که دموکراسی واقعی را تجربه می کند، به این معنی که هنوز با این هنجار جدید سازگار است. این خطرات و موانعی را برای سرمایه گذار ایجاد می کند اما همچنین پتانسیل قابل توجهی را نیز به همراه دارد.

تولید ناخالص داخلی طی 10 سال گذشته به طور متوسط ​​5% در سال رشد داشته است و پاراگوئه نسبت بدهی خارجی به تولید ناخالص داخلی فقط %10 دارد. این با در نظر گرفتن ذخایر خارجی منفی می شود. بنابراین سیستم مالی خطرات کمی دارد. از جمله موارد مهم درباره قوانین خرید ملک در پاراگوئه:

  • شهروندان خارجی نمی توانند در محدوده 50 کیلومتری مرزهای پاراگوئه ملک بخرند.
  • با خرید حداقل 10 هکتار زمین کشاورزی برای تولید این محصولات می توان اقامت دائم پاراگوئه را بدست آورد.

بازار املاک در پاراگوئه

سیستم حقوقی در پاراگوئه با انتقاداتی از فساد روبرو است. این همراه با این واقعیت است که هیچ سیستم ملی قوی برای ثبت املاک وجود ندارد، به این معنی است که خریداران باید با دقت قدم بردارند. اکثر خریداران بین المللی در پایتخت آسونسیون تمرکز دارند که در آن حقوق مالکیت امن تر است. با این حال، از آنجا که بازده اجاره در Asunción غیر قابل توجه است سرمایه گذاران بیشتر به دنبال زمین کشاورزی برای توسعه و سودآوری جدی هستند. 60% از جمعیت پاراگوئه زیر 35 سال است. این امر برای آینده املاک و مستغلات مثبت تلقی می شود. تقاضا در حال افزایش است و از آنجا که پاراگوئه در حال ایجاد یک جامعه تحصیل کرده و متمدن است که مصمم به دستیابی به موفقیت اقتصادی است، این امر به طور مثبتی اقتصاد املاک را در آینده پیش خواهد برد.

این واقعیت که پاراگوئه یک کشور جوان است همچنین به معنای وجود بازار رو به رشد با پایه مالیاتی زیاد است. باز هم، اینها مبانی مثبتی برای آینده مالی پاراگوئه است. پاراگوئه با ثبات ترین واحد پولی در منطقه آمریکای لاتین، دومین بالاترین بازده سرمایه گذاری را برای بخش خصوصی ارائه می دهد و کمترین بار مالیاتی را در منطقه دارد. همه اینها از یک تعهد سرمایه گذاری پشتیبانی می کنند.

ویزای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پاراگوئه

برای خرید، اجاره یا فروش املاک و مستغلات در پاراگوئه نیازی به ویزا ندارید. اخذ اقامت پاراگوئه بسیار ساده است البته از نظر بوروکراسی کمی پیچیده است. پس از 3 سال یک فرد مقیم می تواند برای گرفتن تابعیت و گذرنامه دوم اقدام کند. طبق اسناد سفارت پاراگوئه که در حال حاضر برای درخواست اقامت مورد نیاز است شامل:

  • گذرنامه
  • تاییدیه پلیس
  • مدارک هویتی (به عنوان مثال، شناسنامه، وضعیت تاهل و سایر)
  • گواهی سلامت
  • بیانیه توانایی پرداخت اقتصادی که می تواند با قرار دادن حداقل 5000$ (دلار) سپرده در بانک در پاراگوئه ثابت شود.

پس از مهاجرت به پاراگوئه، امکان درخواست اقامت وجود دارد و بررسی های محلی مورد نیاز ساده است. دولت مشتاق ایجاد محیطی دوستانه برای سرمایه گذاران است، در نتیجه مالیات بر درآمد را از 30% به 10% کاهش داده، مناطق تجاری آزاد ایجاد کرده و قانون انگیزه سرمایه گذاری دارد. دلایل تعهد به سرمایه گذاری در پاراگوئه شامل این واقعیت است که این کشور دارای:

  • منابع طبیعی فراوان و تا حد زیادی دست نخورده
  • انرژی دوستدار محیط زیست و تجدید پذیر
  • جمعیت جوان
  • ثبات اقتصاد کلان
  • بار مالیاتی کم و مزایای گسترده
  • و مشوق های سرمایه گذاری خارجی و داخلی

ویزای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پاراگوئه

فرصت های سرمایه گذاری در پاراگوئه

بسیاری از سرمایه گذاران جذب بازار املاک و مستغلات پاراگوئه شده اند. مانند شروع کار، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به طور گسترده ای برای خارجی ها انجام می شود، تقریباً هیچ محدودیتی ندارد. البته برخی از محدودیت های قانونی برزیلی ها و آرژانتینی ها در خرید زمین در پاراگوئه نزدیک به مرزهای ملی خود وجود دارد. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را می توان به انواع شهری و روستایی تقسیم کرد. شهری در اصل به معنای ملک در پایتخت است. فرصت های جالب توجهی برای سرمایه گذاری در ساخت مسکن کم هزینه برای کارگران وجود دارد. برخی از کارشناسان معتقدند که این یک منطقه رشد است، به ویژه با آسان شدن بودجه.

با این حال، منطقه اصلی مورد علاقه خارجی ها بدون شک سرزمین روستایی است. این ممکن است یک زمین کشاورزی باشد، یا ممکن است یک زمین خام در منطقه Chaco باشد، جایی که شما واقعاً می توانید زمینی را با 50$ تا 100$ (دلار آمریکا) در هکتار خریداری کنید. اینکه با چنین زمینی چه کار خواهید کرد یا حتی چگونه به آن خواهید رسید، موضوع دیگر است.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پاراگوئه در کشاورزی

برای کشاورزی جدی، پاراگوئه قطعا بهترین زمین را در منطقه ارائه می دهد. زمین های کشاورزی توسعه یافته با بیشترین محصول (که معمولا سویا یا نیشکر تولید می کنند)، که بطور فشرده کار می شود و در نزدیکی کارخانه های فرآوری قرار دارد، 5000$ تا 10000$ (دلار آمریکا) در هر هکتار هزینه دارد. زمین مزرعه مناسب در هر هکتار 500$ تا 2500$ (دلار آمریکا) است که بستگی به فاصله آن از زیرساخت های حمل و نقل دارد. این نوع زمین های کشاورزی برای سرمایه گذاران نیمه فعال مناسب است که با ایمن نگه داشتن سرمایه خود به دنبال موقعیت بالا برای توسعه آینده هستند. بسیاری از شرکتهای مدیریت خوب وجود دارند که زمین شما را مدیریت خواهند کرد بنابراین مشاوره محلی مورد اعتماد ضروری است. شما همچنین می توانید زمین خود را به سادگی اجاره کنید. نرخ بازده فعلی حدود 3% به علاوه رشد بالقوه سرمایه است.

سرزمین بکر از نوعی که در واقع می توانید کاری با آن انجام دهید 200$ تا 600$ (دلار آمریکا) در هکتار است. منظور از سرزمین بکر زمینی است که توسط درختان یا جنگل های اسکراب در Chaco پوشیده شده است، از حاصلخیزی خاک خوبی برخوردار است، بنابراین می توان آن را پاک کرد و برای دامداری استفاده کرد. این گزینه اخیر تقریباً همانطور که می توانید به یک سرمایه گذاری منفعل نزدیک باشید، زیرا به هیچ گونه نگهداری و سرمایه گذاری بیشتری نیاز ندارید. هنگام خرید این نوع زمین ها، شما به دنبال ترکیبی مطلوب از آب و هوا، توپوگرافی، حاصلخیزی خاک و زیست محیطی کشاورزی در آینده هستید.

در جدول زیر به بررسی این موارد با هزیه های پرداخته می گردد:

نوع زمین کشاورزیهزینه در هر هکتار به دلار
زمینه کشاورزی توسعه یافته$5000 الی 10000$
مزرعه$500 تا 250$
زمین بکر$200 تا 600$

روند سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پاراگوئه

روند خرید ملک در پاراگوئه ساده است. شما ملکی را که دوست دارید پیدا می کنید، در مورد قیمت خرید با مالک توافق می کنید و برای امضای قرارداد خصوصی برای خرید ملک به یک دفتر اسناد رسمی مراجعه می کنید. در این مرحله شما همچنین مبلغی را به عنوان ودیعه، 5% یا 10% پرداخت خواهید کرد. سپس دفتر اسناد رسمی از دفتر ثبت اسناد عمومی در آسونسیون یک برگ اطلاعات در مورد املاک درخواست می کند. اگر همه چیز در مورد مالکیت خوب است، معامله ادامه می یابد، شما باقیمانده قیمت خرید را پرداخت می کنید.

اگر مشکلی پیش آمد. ملک حق تصرف دارد، یا به عنوان ضمانت شخصی که دارای مشکلات حقوقی است توسط دادگاه تحریم می شود، یا مالک فوت کرده است و شما در حال صحبت با پسری هستید که قانونی به او ارث نرسیده است ملک یا هزاران مشکل احتمالی دیگر، پس باید امیدوار باشید که فروشنده سپرده شما را طبق قانون بازگرداند. در غیر این صورت مجبورید از او برای بازپرداخت شکایت کنید، این به معنای یافتن یک وکیل، پرداخت هزینه های حقوقی از قبل و سالها انتظار برای صدور حکم نهایی است.

در نمودار زیر می توانید هزینه معاملات ملک در پاراگوئه را مشاهده کنید:

مشوق های سرمایه گذاری در پاراگوئه

قانون سرمایه گذاری خارجی 117/91 دیگر تأکید می کند که خارجی ها از همان ضمانت ها، حقوق و تعهدات مشابه هر سرمایه گذار پاراگوئه ای برخوردار هستند. هیچ تبعیضی و هیچ محدودیتی وجود ندارد. پاراگوئه تعدادی از معاهدات حمایت از سرمایه گذاری دو جانبه و بین المللی را امضاء کرده و به طور خاص داوری بین المللی را به رسمیت می شناسد، به این معنی که در موارد اختلافات، خارجی ها می توانند در یک مجمع بین المللی درخواست جبران کنند. مهمترین مشوق سرمایه گذاری خارجی قانون 60/90 است. این قانون مشوق های مالیاتی را برای سرمایه گذاری اعطاء می کند. سرمایه گذاری ها ممکن است به صورت سرمایه (شامل وام و غیره)، تجهیزات، علائم تجاری، انتقال فناوری و مواردی از این دست باشد. به عبارت دیگر، تعریف سرمایه گذاری کاملاً گسترده است. در ازای سرمایه گذاری در پاراگوئه، معافیت های زیر اعطاء می شود:

  • کلیه هزینه های دولت برای ثبت شرکت ها معاف می شود
  • معافیت کلی از حقوق گمرکی
  • معافیت کلی از مالیات بازپرداخت وام های بیش از 5 میلیون دلار آمریکا
  • معافیت کلی از مالیات بر سود و سود سهام به مدت 10 سال برای سرمایه گذاری های بیش از 5 میلیون دلار آمریکا

جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت کشورهای اروپایی با هزینه کم می توانید از مشاورین و وکلای با تجربه سرمایه گذاری ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید و از دانش آنها استفاده کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *