مهاجرت سرمایه گذاری در پاراگوئه

خرید ملک در پاراگوئه

خرید ملک در پاراگوئه

خرید ملک در پاراگوئه نیازمند مراحل و اسنادی می باشد که در این مقاله توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیح داده می شود. این کشور از شمال غربی و شمال به بولیوی، از شمال شرقی و شرق به برزیل و از جنوب شرقی، جنوب و غرب به آرژانتین محدود است. آسونسیون در ساحل شرقی رود پاراگوئه، در مقابل دهانه شاخه اصلی غربی آن واقع شده است. رودخانه پاراگوئه که از شمال به جنوب کشیده می شود، پاراگوئه را به دو منطقه جغرافیایی متمایز تقسیم می کند که این مناطق،. منطقه شرقی و منطقه غربی نامیده می شود.

در نمودار زیر توزیع اقوام در کشور پاراگوئه آمده است:

توزیع اقوام در کشور پاراگوئه

قیمت املاک در پاراگوئه در آمریکای جنوبی پایین ترین قیمت است. اما خریداران باید محتاط باشند. سیستم حقوقی فاسد پاراگوئه مانع از حمایت موثر از حقوق مالکیت می شود. هیچ یک از نظرسنجی و ثبت ملک منسجم ملی یا ثبت زمین وجود ندارد. به دلیل کمبود شغل در حومه شهر و تجاری سازی کشاورزی، گروه های دهقانی در سال 2004 مجموعه ای از حملات زمینی را انجام دادند. این مشاغل اغلب منجر به سلب مالکیت از املاک مالکان شد. متعاقباً دولت مالكيت دهقانان را تأييد كرد. از نظر تئوری باید به صاحبان اصلی خسارت پرداخت می شد، اما این کار به ندرت انجام شده است. هیچ محدودیتی در مالکیت املاک توسط خارجی ها وجود ندارد. آن ها همچنین ممکن است بدون محدودیت به تجارت یا صنعت بپردازند.

مراحل و اسناد لازم جهت خرید ملک در پاراگوئه

جهت خرید ملک در پاراگوئه، متقاضی باید مراحلی را باید دنبال کند. در اولین مرحله سر دفتر باید اسناد رسمی برای تهیه انتقال سند گواهینامه های زیر را بدست می آورد:

  • انطباق مالیاتی از وزارت دارایی
  • عدم تحمیل و دفع رایگان دارایی ها از جهت عمومی
  • تصفیه مالیات از شهرداری
  • گواهی کاداستر یا منطقه بندی از خدمات ملی کاداستر

هنگامی که انتقال سند محضری شد، مالیات شهرداری برای نقل و انتقالات پرداخت می شود. اگر این ملک در آسونسیون واقع شده باشد 0.3% یا اگر در شهرهای دیگر کشور واقع شود 0.2% است. آخرین مرحله در عنوان بندی املاک، ثبت اسناد محضری در ثبت عمومی توسط سردفتر اسناد رسمی است. کل مراحل ثبت یک ملک در حدود 46 روز به پایان می رسد.

اسناد و مدارک لازم و مورد نیاز برای انواع قرارداد فروش از نظر خریدار پیچیده نیست. با این حال، توجیه اساسی باید از مقامات پاراگوئه گرفته شود. این مقاله حتی اگر فرد خارجی اجازه اقامت دائم در پاراگوئه را نداشته باشد، لازم است. سند رسمی مورد نیاز «دفع رایگان کالا» (libre disposición bienes) است. که ثابت می کند خریدار بدهی ندارد و تحت هیچگونه دادرسی قانونی برای بدهی نیست. پس از امضای قرارداد فروش، طرفین باید توافق نامه را در ثبت مرکزی ثبت کنند. سپس قرارداد ثبت شده باید مجدداً توسط یک دفتر اسناد رسمی احراز هویت شود.

مالیات بر املاک و مستغلات در پاراگوئه

افراد غیر مقیم از درآمد خود از پاراگوئه مالیات می گیرند. از زوج های متاهل جداگانه مالیات گرفته می شود. برای زوج هایی که تحت رژیم املاک جامعه زناشویی ازدواج کرده اند، هر یک از همسران باید 50% از درآمد خود را اعلام کند. مالیات بر املاک و مستغلات سالانه به میزان 1% ارزش کاداستر املاک دریافت می شود. همانطور که توسط خدمات ملی کاداستر ارزیابی می شود. ارزش کاداستر به تدریج با محدودیت های خاص در طی یک دوره 5 ساله با ارزش بازار تنظیم می شود.

این نرخ مالیات برای املاک روستایی کوچکتر از 5 هکتار که برای کشاورزی در مقیاس کوچک استفاده می شود، به 0.5% کاهش می یابد. در مورد املاک روستایی، بهسازی یا ساختمان در مبنای مالیات محاسبه نمی شود. سورتاکس از املاک روستایی اخذ می شود. پایه مالیات ارزش کاداستر یک ملک بزرگ تر از 10 هزار هکتار (در منطقه شرقی پاراگوئه) و 20 هزار هکتار (در منطقه غربی پاراگوئه) است. اضافه مالیات با نرخ های پیش رونده از 0.5% تا 1.2% اخذ می شود.

عملکرد خرید ملک در پارگوئه در آسونسیون

پایتخت آسونسیون تنها مکانی است که حقوق مالکیت آنقدر امن است که خرید را توصیه می کند. مالیات کم است. برای مثال 100 متر مربع هزینه آپارتمان ممکن است فقط 40000$ (دلار) باشد، اما ممکن است ماهیانه 70$ (دلار) اجاره کند. این امر به صاحبخانه عملکرد بسیار کم و 2.1% می دهد. خانه های آسونسیون در هر متر مربع بین 500$ تا 600$ (دلار) ارزش دارند. آن ها در هر متر مربع حدود 1.50$ تا 2.70$ (دلار) اجاره می دهند. بازده اجاره در خانه ها در حدود 3.5% تا 6% است. علاقه مندان به سرمایه گذاری در خارج از کشور می توانند مقاله سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اکوادور را مطالعه نمایند.

خرید ملک در پاراگوئه توسط خارجیان

خرید ملک در پاراگوئه توسط خارجیان

خرید ملک در پاراگوئه کار خیلی سختی نیست. با این حال، شما باید مراقبت کنید. به خصوص اگر مقررات محلی را نمی دانید. اول از همه، معمول ترین وضعیت بازار این است که املاک و مستغلات پاراگوئه شما هنوز در دست ساخت است. بنابراین، شما می توانید قیمت بسیار بهتری دریافت کنید و اقساط را پرداخت کنید. در پاراگوئه، رونق ساخت و ساز و املاک و مستغلات وجود دارد و همه در حال ساخت یا گمانه زنی با زمین ها هستند.

هزینه ها بالا رفته است (اگرچه هنوز بسیار ارزان است). خطرات زیادی برای خریداران ملک خارجی وجود دارد و البته باید بدانید که برای خرید ملک در پاراگوئه چه مدارکی لازم است. اگر خریدار تابعیت پاراگوئه باشد، می تواند در هر نقطه از کشور ملک خریداری کند. اگر خریدار یک خارجی باشد، قانونی وجود دارد که طبق آن خارجی ها نمی توانند زمین و املاک را در محدوده پنجاه کیلومتری مرزها خریداری کنند. علاقه مندان به خرید ملک در خارج از کشور می توانند مقاله خرید ملک در اکوادور را مطالعه نمایند. هزینه معاملات در جدول زیر آمده است:

پارامتردرصد هزینه هاخریدار/ فروشنده
هزینه ثبت نام0.75%پرداخت شده توسط خریدار
هزینه کارگزار املاک و مستغلات5%پرداخت شده توسط خریدار
هزینه دفتر اسناد رسمیبین 0.75% تا 2%پرداخت شده توسط فروشنده
مالیات شهرداری بر نقل و انتقالاتبین 0.2% تا 0.3%پرداخت شده توسط فروشنده
هزینه های پرداخت شده توسط خریدار5.74%
هزینه های پرداخت شده توسط فروشندهبین 1.025% تا 2.5%
هزینه های معامله دور برگشتبین 6.76% تا 8.24%

چگونه از منفعت طلبان در هنگام خرید ملک در پاراگوئه جلوگیری کنیم؟

اگر مالک جدید نیست و ملک نیز قدیمی است، می توان اسناد لازم را از دفتر ثبت درخواست کرد. «گواهی ثبت ملی» مالک را نشان می دهد. به علاوه، این گواهی شامل اطلاعات مربوط به ملک و محل دقیق آن است. یک سند ضروری دیگر برای دریافت از «ثبت احوال عمومی » وجود دارد، که باز هم نشان می دهد که چه کسی املاک و مستغلات است. همچنین نشان می دهد که وام رهنی یا بدهی مشابه در پرونده وجود دارد. علاوه بر این، باید بررسی کنید که قرارداد شامل مالک واقعی، محل دقیق آن باشد. این قرارداد همچنین باید حاوی اطلاعات فروشنده و مشخصات و جزئیات املاک فروخته شده باشد. پس از آن، توافق نامه باید در «دفتر مرکزی» ثبت شود. کل این روش حدود 1 ماه طول می کشد. اگر قصد خرید ملک در پاراگوئه را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *